به گزارش پایگاه خبری نشان :

هنگامی که فیلم های جذاب سینمای ایران و جهان را در تلویزیون تماشا می کنید و یا زمان بازی های جهانی فوتبال فرا می رسد، همه ما فراموش می کنیم که نمایش این رویدادها در تلویزیون های امروزی چقدر متفاوت و هیجان انگیز است.

تلویزیون ها از بدو تأسیس به طور چشمگیری تغییر کرده اند. از معرفی گسترده انقلابی تلویزیون رنگی در دهه 1960 میلادی، تا تلویزیون های کنسولی ارائه شده در دهه 80 و تلویزیون های پلاسما و در نهایت LED و هوشمندی امروزی تغییرات بسیار زیادی داشته اند.

اگرچه تلویزیون ها به استاندارد نزدیک تر شده اند، اما به هرحال تلویزیون های صفحه تخت نیاز به مراقبت و توجه ویژه دارند. بنابراین ما به شما توصیه می کنیم هرگز هیچ یک از این 11 کار ذکر شده در این مقاله را با تلویزیون مورد علاقه خود انجام ندهید.

44

1.هرگز تلویزیون را بالای شومینه نصب نکنید

شومینه در خانه های کلاسیک و مدرن به عنوان یک نقطه کانونی زیبا در دکوراسیون داخلی است. هنگام نصب تلویزیون شاید شما هم با این معما روبرو شوید که تلویزیون را کجا بگذارید؟

اجازه دهید ما به شما کمک کنیم: در هر نقطه ای به جز بالای شومینه!

شومینه می تواند تلویزیون صفحه تخت شما را گرم کرده و در نتیجه طول عمر آن را کوتاه کند. به علاوه اینکه اگر از شومینه استفاده می کنید، دوده آن بر تلویزیون شما وارد می شود.

استفاده از خدمات نصب تلویزیون ال جی مشهد به شما کمک می کند تا بهترین مکان برای نصب تلویزیون را پیدا کرده و تلویزیون را در بهترین حالت خود، قرار دهید.

2.هرگز انتظار کیفیت صدای سینمای خانگی را از تلویزیون خود نداشته نباشید

تلویزیون ها نازک تر و براق تر شده اند و بلندگوهای آنها نیز به همین میزان کیفیت خوبی دارند اما تقریباً همه بلندگوها برای تولید صدای بسیار عالی طراحی نشده اند. اگر تمایل دارید تا هنگام تماشای برنامه مورد علاقه خود، صدا را با کیفیت بالا بشنوید، بهتر است از سینمای خانگی استفاده کنید.

3.هرگز تلویزیون را با مواد شیمیایی تمیز نکنید

اگر شما از افرادی هستید که بسیار به نظافت و تمیزی اهمیت می دهند، ممکن است بخواهید از به کمک چند دستمال کاغذی و شوینده های مختلف برای پاک کردن تلویزیون اقدام کنید.

این کار را نکنید!

مواد شیمیایی شدیدا می توانند به صفحه تلویزیون شما آسیب برسانند و دستمال کاغذی و سایر مواد ساینده می توانند آن را خراش دهند. در عوض، برای تمیز کردن صفحه تلویزیون خود، روش سنتی تر زیر را دنبال کنید :

  1. تلویزیون را خاموش کنید.
  2. آن را با یک پارچه خشک یا تمیز پاک کنید.
  3. در صورت لزوم، پارچه خشک و تمیز خود را با محلول مساوی آب و سرکه مرطوب کرده و سپس صفحه را تمیز کنید.

444

4.هرگز تصور نکنید که در نصب و راه اندازی تسلط دارید

یکی از بزرگ ترین مزایای تلویزیون های صفحه تخت، فضایی است که با نصب تلویزیون روی دیوار آزاد می کنید. اما نصب صحیح تلویزیون مستلزم توجه دقیق به جزئیات و درک خوب ساختار دیوار است. بدترین کاری که می توانید انجام دهید این است که با اعتماد به نفس، خودتان نصب را انجام دهید!

5.هرگز از کالیبراسیون غافل نشوید

امروزه اکثر تلویزیون های صفحه تخت دارای تنظیمات بسیار دقیق برای رنگ، روشنایی، کنتراست و ... هستند. اما اگر حوصله ندارید یا از تنظیمات می ترسید بهتر است از یک تعمیرکار حرفه ای کمک بخواهید. مرکز تعمیرات تلویزیون در قاسم آباد مشهد می تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

6.هرگز پتانسیل افتادن تلویزیون را دست کم نگیرید

تلویزیون های صفحه تخت ممکن است سبک تر از مدل های قبلی خود باشند اما همچنان خطرناک هستند. به خصوص اگر در خانه کودکانی دارید که دوست دارند از مبلمان بالا بروند. چه آن که بخواهید تلویزیون را روی دیوار یا پایه رومیزی نصب کنید، مطمئن شوید که محکم است و دچار سرنگونی نمی شود.

7.هرگز استفاده از محافظ برق را فراموش نکنید

اگر محافظ برق برای تلویزیون خود خریداری نکرده اید، هم اکنون یک محافظ برق بخرید و آن را به درستی تنظیم کنید. این دستگاه ساده، تلویزیون صفحه تخت شما را از هرگونه نوسانات ناگهانی برق که می تواند آنها را از بین ببرد محافظت می کند.

8.هرگز مکان ناخوشایند را روی دیوار انتخاب نکنید

اغلب تلویزیون های صفحه تخت بیش از حد بالا یا خیلی پایین قرار می گیرند و این باعث می شود گردن مخاطب به مرور درد بگیرد. دستورالعمل ها می گویند برای تلویزیون های 42 اینچ، 142 سانتی متر، تلویزیون های 61 اینچ، 154 سانتی متر و تلویزیون های 70 اینچی، باید فاصله ای معادل 170 سانتی متر با زمین داشته باشند.

پاراتک مرکز نصب و تعمیر تلویزیون در مشهد می تواند بهترین خدمات را در این زمینه به شما ارائه نماید.

9.هرگز آن را افقی قرار ندهید

اگر تلویزیون صفحه تخت خود را جابجا می کنید، همیشه آن را به صورت قائم نگه دارید. این تلویزیون ها بسیار دقیق طراحی شده اند تا وزن هنگام ایستادن به طور مساوی توزیع شود. این در حالی است که اگر افقی بر روی زمین قرار گیرند، دیگر متعادل نیستند، بنابراین جاذبه می تواند لبه ها را به سمت پایین بکشد و سپس صفحه به طور بالقوه ترک خواهد خورد.

4444

خدمات نصب و تعمیر تلویزیون

مراکز مجاز نصب تلویزیون می توانند بهترین مکان را انتخاب کرده و نصب را انجام دهند. تعمیر تلویزیون های ال سی دی و ال ای دی یکی دیگر از خدماتی است که توسط مراکز تعمیرات تلویزیون مشهد ارائه می شود. مراکز مجاز و نمایندگی های تعمیرات تلویزیون می توانند برندهای مختلف تلویزیون های موجود در بازار را به طور حرفه ای تعمیر کنند.

پاراتک

گروه الکترونیک و انفورماتیک پاراتک با در اختیار داشتن تعمیرکاران حرفه ای انواع تلویزیون، می تواند خدمات تعمیر تلویزیون در محل را در کوتاه ترین زمان ممکن به شما ارائه نماید. تکنسین های با تجربه ما می توانند به سرعت مشکل تلویزیون شما را تشخیص داده و در کوتاه ترین زمان ممکن در محل برطرف نمایند.