به گزارش پایگاه خبری نشان :

بسیاری از گردشگران کشورهای ثروتمند عرب برای مراجعه به کلینیک های زیبایی تهران به پایتخت مراجعه می کنند، یک هتل خوب رزرو می کنند و بعد از یک هفته از ایران می روند.

به گزارش مشرق، زیبایی و زیباتر به نظر آمدن در نهاد انسان است و بر این اساس در فرهنگ‌ها و طبقات اجتماعی، تلاش برای زیباتر به نظر رسیدن به اشکال مختلف بروز می‌کند. آمارها نشان می‌دهد در ۲۰ سال گذشته، در جهان شمار مصرف‌کنندگان لوازم‌آرایشی و متقاضیان عمل‌های زیبایی، ۸۰ درصد بیشتر شده است. اگرچه ایران را به‌عنوان رتبه نخست در جراحی‌های زیبایی می‌شناسند اما براساس گزارش انجمن بین المللی جراحی پلاستیک (ISAPS) بالاترین میزان عمل جراحی مربوط به ایالت متحد امریکا است. منبع

بالاترین میزان جراحی زیبایی با تعداد ۴,۰۴۲,۶۱۰ به کشورامریکا اختصاص دارد و برزیل با ۲,۳۲۴,۲۴۵ عمل زیبایی، در جایگاه دوم قرار دارد که این نشان دهنده حدود ۱۲٪ از تمام جراحی‌های زیبایی در سراسر جهان است. ایران در رتبه بیستم عمل های زیبایی جای دارد به گونه ای که از هر ۱۰۰۰ نفردر ایران تنها۶ نفر عمل جراحی انجام می دهند.

محبوب ترین عمل های زیبایی در سال ۲۰۱۶

محبوب‌ترین روش‌های زیبایی در کشورهای جهان به غیر از ایران عبارتند از:

  • افزایش حجم سینه (۱۵.۸ درصد کل جراحی های زیبایی)
  • لیپوساکشن (کوچک کردن شکم و پهلو) (۱۵.۸ درصد کل جراحی های زیبایی)
  • جراحی پلک (جوان سازی افتادگی پلک) (۱۲.۹ درصد کل جراحی های زیبایی)
  • رینوپلاستی (زیبایی بینی) (۷.۶ درصد کل جراحی های زیبایی)

بیشترین تقاضای عمل زیبایی در بین مردان و زنان

براساس آمار انجمن بین المللی جراحی پلاستیک (ISAPS)، میزان تقاضای عمل‌های زیبایی ازسوی زنان بیشتر است به طوری که ۸۶.۴% عمل‌های زیبایی مربوط به زنان است که یکی از محبوب‌ترین عمل‌ها در بین آنها افزایش حجم سینه است؛ دومین عملی که در بین زنان طرفداران زیادی دارد، لیپوساکشن است که زنان با از بین بردن رسوبات چربی اضافی به رضایت قابل توجهی از اندام خود دست پیدا می‌کنند.

یکی دیگر از جراحی‌های زیبایی از سوی زنان، جراحی پلک است. با توجه به اینکه در سنین بالا، پوست پلک برخی‌ها بانوان حالت افتادگی پیدا می‌کند، معمولاً این جراحی در بین زنان مسن بیشتر دیده می شود.

ابدومینوپلاستی جراحی زیبایی دیگری است که برای حذف چربی اضافی ناحیه شکم به منظور سفت کردن عضلات شکم استفاده می‌شود. این نوع عمل جراحی معمولاً در بیماران مبتلا به بافت شل یا تضعیف آن پس از بارداری یا به دنبال کاهش وزن عمده استفاده می‌شود.

اما مردان هم از قافله زیبایی عقب نمانده‌اند. آنها در سال ۲۰۱۷، ۱۴/۴% از جراحی‌های زیبایی را به خود اختصاص داده‌اند که محبوب‌ترین جراحی‌ها در بین آنها جراحی پلک، رینوپلاستی، لیپوساکشن وترمیم مو است.

گرفتن ویزا و هتل برای بیمار (در صورت تمایل)

بعد از مشخص شدن تاریخ عمل، اقدامات لازم برای گرفتن ویزا و هتل انجام می شود. این مرحله در صورت تمایل بیمار می تواند به طور کامل از طرف ما انجام شود و بیمار دیگر دغدغه ی هماهنگ کردن هتل و دریافت ویزا را نداشته باشد. برای سهولت بیشتر بیمار می تواند از دیگر خدمات ما که شامل مترجم و ترانسفر فرودگاهی است نیز استفاده کند.