به گزارش پایگاه خبری نشان :

کسی که مهمانپذیر تهران را برای اقامت خود انتخاب می‌کند مسلما قصد ندارد هزینه زیادی را بپردازد. هزینه اقامت در مهمانپذیر تهران با توجه به امکانات ساده‌ای که دارد چندان بالا نیست؛ بنابراین افرادی که قصد دارند این اقامتگاه‌ها را برای اقامت خود انتخاب کنند نباید نگران پرداخت هزینه‎‌های آن باشند. قیمت مهمانپذیر تهران با توجه به یکسری از عوامل تعیین می‌شود که در این مقاله برای شما دقیق و کامل توضیح داده‌ایم. با مطالعه این مقاله به راحتی می‌توانید هزینه اقامت خود را در یک مهمانپذیر تخمین بزنید و با ارزان‌ترین مهمانپذیرهای تهران آشنا شوید.

چه عواملی بر قیمت مهمانپذیر تهران موثر هستند؟

درست است که به‌طور کلی هزینه اقامت در یک مهمانپذیر بالا نیست اما بسته به عوامل زیر این هزینه ممکن است بیشتر یا کمتر باشد.

امکانات موجود در مهمانپذیر تهران

میزان و کیفیت امکانات موجود در مهمانپذیر تهران تا حد زیادی تعیین‌کننده هزینه اقامت در آن خواهد بود. مهمانپذیری که امکانات آن چیزهایی بیشتر از آشپزخانه، کمد، مبلمان، تلویزیون، سرویس بهداشتی، حمام و سیستم سرمایش و گرمایش باشد هزینه اقامت در آن بیشتر می‌شود.

موقعیت مکانی مهمانپذیر

 سطح منطقه‌ای که مهمانپذیر تهران در آن واقع شده است بر هزینه اقامت مهمانپذیر موثر است. اقامت در مهمانپذیرهای مناطق مرکزی تهران نسبت به مناطق جنوبی بیشتر است.

مشترک بودن امکانات مهمانپذیر در تهران

در برخی مهمانپذیرها امکاناتی مانند سرویس بهداشتی، حمام و آشپزخانه به صورت اشتراکی در اختیار مسافران قرار داده می‌شود. در چنین مهمانپذیرهایی هزینه اقامت برای مسافران مقرون‌به‌صرفه‌تر خواهد بود.

ارائه وعده‌های غذایی

سرو وعده‌های غذایی در مهمانپذیر تهران موجب می‌شود تا هزینه اقامت در آن بیشتر شود؛ بنابراین اگر می‌خواهید هزینه اقامت شما کمتر شود باید غذا را خودتان تهیه کنید.

سامانه آنلاین رزرو مهمانپذیر

برخی از سامانه‌های آنلاین رزرو مهمانپذیر در تهران تنها به معرفی مهمانپذیرها می‌پردازند اما برخی از سامانه‌ها  تعداد زیادی مهمانپذیر ارزان تهران را با تخفیفاتی ویژه به شما پیشنهاد دهند.

سن بنا مهمانپذیر

سن بنا مهمانپذیر از جمله عواملی است که بر هزینه آن تاثیر می‌گذارد. هزینه اقامت در یک مهمانپذیر تهران با سن بنا بالا نسبت به مهمانپذیرهای جدید‌تر و امروزی‌تر کمتر است.

زمان رزرو مهمانپذیر تهران

در زمان‌هایی مانند تعطیلات آخر هفته و تعطیلات رسمی که تقاضای مسافران برای اقامت در مهمانپذیر بیشتر است هزینه اقامت در مهمانپذیر تهران نیز بیشتر خواهد شد.

هزینه اقامت در مهمانپذیر تهران چقدر است؟

 هزینه اقامت در مهمانپذیر تهران زیر 1 میلیون تومان است و به‌طور میانگین بین 200 تا 500 هزار تومان برآورد می‌شود. البته ممکن است در برخی مناطق تهران مهمانپذیری با هزینه پایین‌تر از 200 تومان نیز پیدا شود.

 معرفی 6 مهمانپذیر ارزان در تهران

با انتخاب مهمانپذیرهای زیر هزینه اقامت در تهران برای شما بسیار ارزان تمام می‌شود:

  1. مشهد
  2. امیر‌کبیر
  3. نیکو
  4. خانه تهران
  5. گلها
  6. صدریه

با سامانه معرفی‌کننده انواعی از مهمانپذیر ارزان تهران آشنا شوید

برای مسافری که قصد سفر دارد هیچ موضوعی مهم‌تر از پیدا کردن  اقامتگاهی راحت و ارزان نیست. در این راستا مجموعه‌ای از افراد متخصص و متعهد در سامانه آنلاین برای معرفی انواع اقامتگاه‌ها با قیمت ارزان و امکانات بالا گردهم آمده‌اند. با استفاده از این سامانه شما از مزایای زیر برخوردار می‌شوید:

امکان کنسلی رایگان

دغدغه بسیاری از مسافران هنگام کنسل کردن رزرو خود پرداخت هزینه اضافی یا جریمه است. یکی از مزایای ویژه استفاده از این سامانه این است که کنسل کردن رزرو با پرداخت هیچ هزینه‌ای همراه نخواهد بود و رایگان است.

دریافت تخفیفات ویژه

اعمال تخفیف بر روی قیمت اقامتگاه‌ها بهترین فرصت برای کسانی است که می‌خواهند هزینه اقامت آنها مقرون‌به‌صرفه باشد. در این سامانه شما می‌توانید مهمانپذیر مد‌نظر خود را با قیمتی حداقل 20 هزار تومان ارزان‌تر رزرو کنید.

رعایت بهداشت با نظارت وزارت بهداشت و ستاد مقابله با کرونا

اولویت اول برای سامانه این است که سلامت مسافران حفظ شود؛ بنابراین اقامتگاه‌ها را به ضدعفونی روزانه اتاق‌ها موظف می‌کند و به مسافران پک بهداشتی شخصی اهدا می‌کند. گفتنی است وزارت بهداشت و ستاد مقابله با کرونا بر وضعیت بهداشت اقامتگاه‌های این سامانه نظارت دارند.

برخورداری از پشتیبانی شبانه‌روزی و خدمات باکیفیت

کارشناسان این سامانه 24 ساعته و بی‌وقفه در خدمت مشتریان هستند و متعهدانه به سوالات و دغدغه‌های آنها پاسخ می‌دهند.

دسترسی به اطلاعات دقیق از اقامتگاه‌ها

در این سامانه می‌توانید به اطلاعات زیر درباره اقامتگاه‌ها دسترسی پیدا کنید:

  • آدرس دقیق
  • فاصله اقامتگاه‌ با مکان‌های رفاهی و مهم
  • تصاویر با‌کیفیت از بخش‌های مختلف اقامتگاه
  • هزینه هر شب اقامت
  • میزان امکانات

امکان رزرو آسان با سرعت بالا

رزرو مهمانپذیر تهران از طریق این سامانه آنلاین بسیار راحت است و با استفاده از اپ، سوپر اپ و اپ آسان پرداخت قابل انجام است.

 

هزینه اقامت در یک مهمانپذیر در تهران با توجه به امکانات ساده‌ای دارد چندان بالا نیست. این هزینه متاثر از عواملی همچون سن بنا، میزان امکانات، سرو غذا، اشتراکی بودن امکانات و زمان رزرو است. به‌طور مثال هر چقدر امکانات یک مهمانپذیر بیشتر باشد هزینه اقامت در آن نیز بیشتر می‌شود. قدیمی بودن یک مهمانپذیر و اشتراکی بودن امکانات آن باعث کاهش هزینه اقامت در مهمانپذیر می‌شود.

به‌طور میانگین هزینه اقامت در مهمانپذیر تهران بین 200 تا 500 هزار تومان تخمین زده می‌شود. استفاده از برخی سامانه‌های آنلاین برای رزرو مهمانپذیر موجب می‌شود تا هزینه اقامت با تخفیف برای شما همراه باشد. مشهد، امیر‌کبیر، خانه تهران، صدریه، گلها و نیکو از جمله مهمانپذیرهای بسیار ارزان در تهران هستند.

اگر شما بخواهید در یک مهمانپذیر تهران اقامت داشته باشید دوست دارید هزینه اقامت شما در چه حدودی باشد؟