به گزارش پایگاه خبری نشان :

از آن جایی که این شب برای تمام ایرانیان مهم است، بنابراین هدایایی که به این مناسبت نیز داده می‌شود، گوشه‌ای از ذهن و قلب مخاطب را از آن خود خواهد کرد. از این رو اگر شما نیز به دنبال فرصتی برای معرفی کسب و کار خود و تثبیت آن در ذهن مشتریان هستید، فرصت را از دست ندهید. با ما در این متن همراه باشید؛ ما به شما می‌گوییم که چگونه از یلدا استفاده کرده و توجه مخاطبان خود را جلب کنید.

چرا هدایای تبلیغاتی مناسب شب یلدا اهمیت دارد؟

یلدا یکی از آیین‌های ایرانی است که از گذشته به پاس نور و روشنایی مردم این شب را جشن می‌گرفتند. شاید حتی بهتر باشد بگوییم که مردم در طولانی‌ترین شب سال تمام شدن تاریکی و شروع روشنایی در صبحگاه را جشن می‌گرفتند.

اگر کمی در مورد تاریخ باستانی مردم ایران مطالعه کرده باشید، می‌دانید که آیین‌ها و جشن‌های بسیاری برای مردم ایران در زمان قدیم اهمیت داشته است. اما از آن زمان تا به امروز بسیاری از این آیین‌ها به فراموشی سپرده شده‌اند؛ به گونه‌ای که این روزها ما تنها دو مورد از این آیین‌ها را جشن می‌گیریم؛ نوروز و یلدا.

بنابراین پرواضح است که یلدا به چه اندازه برای ایرانیان اهمیت دارد. شرکت‌ها و سازمان‌ها یا هر برند تجاری نیز از این موقعیت استفاده می‌کند که جایی در خاطرات این شب مخاطبان خود داشته باشند. به این ترتیب شاید این خاطره ماندگار نام برند و تجارت آن‌ها را نیز در ذهن و قلب مخاطبان نیز ماندگار کند.

چه هدایایی مناسب شب یلدا است؟

همانطور که گفتیم شرکت‌ها و سازمان‌ها شب یلدا را فرصتی طلایی برای تبلیغ برند خود می‌دانند. درواقع این فرصت طلایی راهی است برای این که میزان اهمیت مشتریان، پرسنل، شرکای تجاری و حتی لینک‌های ارتباطی مهم در تجارت را به آن‌ها نشان دهید.

اولین قدمی که معمولا سازمان‌ها در این راستا برمی‌دارند، چیدن سفره‌هایی پر از نماد شب یلدا است. این شب به یادماندنی معمولا با خوراکی‌های آن شناخته می‌شود؛ به همین دلیل است که بسیاری از خوراکی‌هایی که در این شب خورده می‌شوند، به نمادی از شب یلدا تبدیل شده‌اند.

اما طبیعی است که به افراد مهم تجارت خود نتوانید این خوراکی‌ها را به تنهایی هدیه دهید؛ بنابراین باید سراغ گزینه‌های دیگری بروید؛ اما یادتان باشد که هر گزینه‌ای برای این شب مناسب نخواهد بود.

از آن جایی که یلدا از آیین‌های باستانی و از جنس زندگی است؛ بنابراین باید هدایایی از جنس همین شب به مخاطبان خود بدهید که احساسات آن‌ها را نیز در برگیرد.

هدیه‌ای که انتخاب می‌کنید باید از جنس مهر و زندگی باشد. اگر بخواهیم ساده‌تر بگوییم هدایای تبلیغاتی شب یلدا حس‌های دوست داشتن و دوست داشته شدن را در مخاطب شما بیدار خواهند کرد. البته این احساس تنها در صورتی است که سراغ هدایای درست رفته باشید.

هدایای تبلیغاتی مناسب شب یلدا

تا به اینجای متن از تاثیر و اهمیت هدایای تبلیغاتی شب یلدا گفتیم؛ اما تمام این اطلاعات تنها زمانی درست خواهد بود که هدایای مناسبی انتخاب کرده باشید. برای این که بهترین هدیه را برای این شب انتخاب کنید، بهترین راه این است که سراغ گزینه‌هایی بروید که در سفره یلدا چیده می‌شود. بیایید نگاهی به هدایای مناسب در این شب بیندازیم.

هدایایی از جنس پذیرایی

ست‌های پذیرایی یکی از بهترین گزینه‌هایی هستند که به عنوان هدایای تبلیغاتی شب یلدا در اول لیست شما جای می‌گیرند. این ست‌ها می‌توانند یکی از بهترین خاطرات آن شب را برای مخاطبان شما رقم بزنند؛ خاطراتی در کنار عزیزانی که دوستشان دارند.

حالا تصور کنید که هدیه شما بخشی از این کنار هم بودن‌ها را تشکیل می‌دهد؛ بدون شک نقش پررنگی از این خاطره به یادماندنی را نیز از آن خود خواهد کرد.

این ست‌ها معمولا شامل لیوان، ماگ، فلاسک و غیره می‌شوند. حالا شاید این سوال برای شما پیش آید که کدام یک از این اقلام قرار است شب یلدا را به مخاطبان یادآوری کند؟

بدون شک باید هر کدام از این اقلام را به نمادهایی از شب یلدا مزین کنید و آن را در اختیار مخاطبان خود قرار دهید. در این صورت هر زمانی که مخاطب شما یکی از این اقلام را ببیند، قطعا یاد شما خواهد افتاد. به این ترتیب باید مطمئن باشید که هدیه تبلیغاتی شما رسالت خود را به خوبی به پایان رسانده است.

66

ظروف و صنایع دستی

در خانه‌های تمام ایرانیان در شب یلدا میزها یا سفره‌های یلدایی چیده می‌شود. سفره‌هایی که تمام نمادهای این شب زیبا را دربرمی‌گیرند. یکی از چالش‌های شب یلدا چیدن همین سفره‌های یلدایی است؛ برای این که این شب به یادماندنی‌تر و زیباتر سپری شود، همه سعی می‌کنند که به بهترین شکل این سفره‌ها را تزیین کنند.

یکی از بهترین فاکتورها برای تزیین سفره‌ها و حتی میزهای یلدایی این است که از ظروف و صنایع دستی برای این مورد استفاده شود. این گزینه‌ها می‌توانند حال و هوای سفره‌های شما را تغییر دهند و فضا را نیز سنتی کنند. حس و حال نابی که این ظروف به خانه شما در این شب زیبا می‌بخشند، همان چیزی است که باید در این جشن باستانی به شما یادآور شود.

اما اگر بخواهیم از جنبه تبلیغاتی به این هدایا نگاه کنیم، حتی ثانیه‌ای نباید در مناسب بودن آن تردید داشته باشید. ظروف و صنایع دستی ارزش بالایی دارند؛ بنابراین قرار است که سال‌ها مهمان خانه‌های مخاطبان شما باشند. به این ترتیب در تمامی این سال‌ها نیز نام برند و تجارت شما را به زبان صاحب آن خانه خواهد آورد. به همین سادگی هدایایی از این جنس می‌توانند قلب و روح مخاطبان شما تسخیر کنند.

سفره‌های سنتی با ترمه و قلمکار

در شب یلدا یکی از آیین‌های باستانی ایرانی جشن گرفته می‌شود؛ شاید به همین دلیل است که بسیاری از افراد سعی می‌کند که حال و هوای این شب به یادماندنی را سنتی‌تر کنند.

برای این که حس و حال این شب به یادماندنی را سنتی‌تر کنید، می‌توانید پارچه‌ها یا رومیزی‌هایی که با هنر قلمکاری یا ترمه تزیین شده‌اند، به مخاطبان خود هدیه دهید. این پارچه‌ها و رومیزی‌ها رنگ و بوی سفره‌های یلدایی را تغییر می‌دهند و حس و حال این جشن باستانی را بیش از پیش خواهند کرد.

شاید در ابتدا این گزینه‌ها را در لیست هدایای تبلیغاتی مناسب شب یلدا بیاورید، اما به تاثیر آن‌ها باور نداشته باشید. در این صورت باید بگوییم که این هدایا با رنگ و بو و حال و هوای خاصی که به سفره‌های یلدایی می‌بخشند، جایی در قلب و روح مخاطبان شما باز خواهند کرد. این دقیقا همان چیزی است که از هدایای تبلیغاتی می‌خواهید.

بازی‌های جذاب

شب یلدا طولانی‌ترین شب سال است که با دورهم جمع شدن و تا صبح بیدار ماندن جشن گرفته می‌شود. این شب زیبا و به یادماندنی زمانی جذاب‌تر می‌شود که با بازی‌های هیجان‌انگیز متفاوت سپری شود. پس چرا برند شما این بازی‌ها را به مخاطبان خود هدیه ندهد؟

شما می‌توانید بازی جذاب انتخاب کنید که برای تمام گروه‌های سنی طراحی شده باشد و آن را در اختیار مخاطبان برند خود قرار دهید. بدون شک این بازی‌ها بخشی از شب به یادماندنی و جذاب یلدای مخاطبان شما را تشکیل خواهند داد و به هیجانات این شب زیبا نیز می‌افزایند. این هدیه متفاوت و جذاب بدون شک جایی در قلب و روح مخاطبان شما به خود اختصاص می‌دهد.

کتاب حافظ

یکی از آیین‌ها شب یلدا باز کردن کتاب حافظ و خواندن غزلی از این شاعر معروف ایرانی است که خاطره این شب را زنده نگه می‌دارد. اگر کتاب حافظ را به عنوان هدیه تبلیغاتی برند خود انتخاب کردید، باید بدانید که سراغ یکی از هدایای تبلیغاتی مناسب شب یلدا رفته‌اید.

این هدیه آیین‌های سنتی این شب را به مخاطبان شما یادآوری می‌کند و حتی آن‌ها را تشویق به انجام این آیین‌ها خواهد کرد. چه خوب است که هدیه شما با آیین‌های این جشن باستانی گره بخورد، در این صورت هیچگاه هدیه شما از یاد نخواهد رفت.

آیا خوراکی‌های شب یلدا را می‌توان هدیه داد؟

قطعا یکی از مهمترین بخش‌های جشن شب یلدا را خوراکی‌های این شب تشکیل می‌دهد. بنابراین طبیعی است که برای هدیه دادن، اولین گزینه‌ای که به ذهن شما خطور می‌کند، خوراکی‌ها این شب باشد.

پیش از هر چیز باید بگوییم که قرار نیست در این شب به یاد ماندنی هندوانه به پرسنل یا مشتریان خود هدیه دهید! بدون شک هر خوراکی که در سفره‌های شب یلدا چیده می‌شود، قرار نیست گزینه مناسبی برای هدیه دادن باشد.

اما در میان آن‌ها خوراکی‌هایی است که جذابیت هدایای تبلیغاتی مناسب شب یلدا را بیشتر خواهند کرد. بله درست خواندید؛ خوراکی‌ها به تنهایی هدیه مناسبی نیستند، بلکه در کنار هدایایی که در بالا ذکر کردیم، به مخاطبان داده می‌شوند.

به این ترتیب خوراکی‌های این شب به یادماندنی و دوست داشتنی قرار است بخشی از هدایای تبلیغاتی باشد که برای این شب در نظر گرفته‌اید. شما می‌توانید ست‌های ترکیبی را به عنوان هدایای تبلیغاتی این شب انتخاب کنید. در این صورت قرار دادن دمنوش، آجیل یا حتی میوه‌های خشک در کنار اقلام این ست‌ها به جذابیت هدیه شما می‌افزاید.

پک‌های هدیه؛ بهترین انتخاب برای شب یلدا

اگر به دنبال بهترین هدیه برای شب یلدا هستید و به هیچ عنوان نمی‌خواهید این فرصت طلایی را برای تبلیغ برند خود از دست بدهید، پک‌های هدیه بهترین انتخاب برای شما هستند. می‌توانید پکی از جنس خوراکی و صنایع دستی انتخاب کنید.

ساده‌ترین هدیه‌ تبلیغاتی که می‌توانید دهید؛ قندان مسی زیبایی است که با خوراکی مانند باسلوق پر شده باشد. البته شما می‌توانید اقلام دیگری را نیز به پک‌های خود اضافه کنید یا پکی به همین سادگی انتخاب کنید.

در نهایت این بسته‌بندی اقلام مورد نظر شما است که اهمیت دارد. بهترین راه این است که این اقلام را در بسته‌بندی‌هایی به رنگ قرمز یا سبز که نمادی از شب یلدا است، قرار دهید. یادتان باشد که هرچه بسته‌بندی هدایای شما زیباتر باشد، تاثیر بیشتری در مخاطب خواهد گذاشت.

از شب یلدا بهترین فرصت را برای تجارت خود بسازید

حالا که می‌دانید هدایای تبلیغاتی مناسب شب یلدا به چه اندازه در روند تجارت و تبلیغ کسب و کار شما تاثیر دارد، بنابراین به هیچ عنوان نباید این فرصت طلایی را از دست بدهید. ما در این مقاله پیشنهادات جذابی به شما دادیم که هر کدام از آن‌ها به خوبی می‌توانند در قلب و روح مخاطبان شما تاثیر بگذارند.

اگر به دنبال پک‌های خاص مناسب شب یلدا هستید، حتما سری به وب سایت حس هفتم بزنید. ما در حس هفتم با هدایای ویژه به دنبال جلب رضایت و توجه مخاطبان شما هستیم.