به گزارش پایگاه خبری نشان :

رینگ لایت یک حلقه نورانی است. این حلقه بهترین مکان برای قرار گرفتن دوربین عکاسی است. انواع رینگ لایت در قطر های مختلفی وجود دارند ، در هنگام خرید رینگ لایت از کروماکی لند دقت کنید کخ هرچه قطر رینگ لایت بیشتر باشد، مسافتی که رینگ لایت می تواند نورپردازی کند بیشتر است.

از رینگ لایت می  توان برای نورپردازی به هر چیزی استفاده کرد. بلاگر ها از انواع رینگ لایت برای نورپردازی ویدئو ها و عکس های خود استفاده می کنند. بلاگر های گیم، تولید کنندگان محتوا آموزشی، بیوتی بلاگر ها و ... از انواع رینگ لایت بهره می برند.

اگر ویدئویی دیده باشید که در آن حلقه ای نورانی روی مردمک چشم سوژه قرار گرفته است، او برای ضبط ویدئو از رینگ لایت استفاده کرده است. این انعکاس نورانی رینگ لایت روی چشم سوژه یکی از دلایل محبوبیت انواع رینگ لایت است.

رینگ لایت نوری طبیعی مانند نور خورشید دارد. می توانید در فضای داخل استودیو خانگی خود با نورپردازی رینگ لایت، با یک نورپردازی حرفه ای، عکسی طبیعی بگیرید.

[caption id="attachment_13635" align="aligncenter" width="480"]

33

انواع رینگ لایت دارای نور طبیعی هستند[/caption]

کاربرد رینگ لایت ها در عکس برداری

  • شاداب نشان دادن سوژه
  • نورپردازی به سوژه از تمام زوایا
  • کم رنگ کردن سایه ها و روشنی بخشیدن به کل بخش های سوژه

نورپردازی در استودیو کروماکی

در استودیو کروماکی نیز از رینگ لایت استفاده می شود. استودیو کروماکی شامل یک پرده سبز است که پشت سر مخاطب قرار می گیرد. این پرده سبز توسط نرم افزار ها جایگزین می شود. رینگ لایت از بهترین تجهیزات نورپردازی پرده کروماکی است.

رینگ لایتی که بر روی سه پایه بلند قرار می گیرد می تواند نورپردازی بهتری برای پرده سبز داشته باشد. می توان در فضای کروماکی از دو رینگ لایت یکی برای نورپردازی به سوژه و دیگری برای نورپردازی به پرده سبز استفاده کرد.

[caption id="attachment_13637" align="aligncenter" width="1200"]

333

از انواع رینگ لایت برای نورپردازی به پرده سبز استفاده می شود[/caption]

اندازه

رینگ لایت ها هر چه کوچکتر باشند، نور کم تری را به سمت جلو می تابانند. رینگ لایت های بزرگتر برای شدت نور بیشتر استفاده می شوند.

شدت نور

شدت نور رینگ لایت نیز قابل تنظیم است. در هر رینگ لایت به طور متوسط از 500 ال ای دی با کیفیت استفاده می شود. این ال ای دی ها قابلیت تنظیم شدت نور دارند. با صفحه تنظیماتی که پشت رینگ لایت قرار دارد می توان شدت نور رینگ لایت را تنظیم کرد. همچنین بعضی از رینگ لایت ها به ریموت کنترل مجهز هستند که با استفاده از آن می توان شدت نور رینگ لایت را کنترل کرد.

عکس های شما با شدت های مختلف نور، حالت ها و جلوه های مختلفی به خود می گیرند. می توانید فضاهای مختلفی را با تغییر شدت نور رینگ لایت ایجاد کنید.

انواع رینگ لایت برای نورپردازی عکاسی

رینگ لایت ها در انواع مختلفی مانند رینگ لایت Rgb، رینگ لایت uv، رینگ لایت نور آبی، رینگ لایت نور قرمز، رینگ لایت نور سفید و ... وجود دارند. هر کدام از این رینگ لایت ها را می توان به عنوان بخشی از نورپردازی عکاسی در استودیوهای حرفه ای و خانگی استفاده کرد.

[caption id="attachment_13638" align="aligncenter" width="800"]

3333

انواع رینگ لایت در اندازه های متفاوتی تولید می شوند[/caption]

رینگ لایت برای عکاسی ماکرو

رینگ لایت به دلیل تابش نور در همه زوایا می تواند جزئیات را به خوبی نشان دهد. این وسیله نورپردازی سایه ها را بسیار کمرنگ می کند و روشنایی خاصی به سوژه می بخشد. روشنایی لطیف و زیبای رینگ لایت در عکس ها مشخص است. به شکلی که با دیدن عکس می توان پی برد که با چه وسیله ای عکس برداری شده است.

رینگ لایت به دلیل تابش نور یکنواخت و دایره ای خود یکی از بهترین تجهیزات نورپردازی در نورپردازی ماکرو است. عکس برداری از جواهرات و اکسسوری ها، عکس برداری از حشرات، عکس برداری از سوژه های ریز که جزئیات زیادی دارند، با استفاده از رینگ لایت امکان پذیر است.

عکاسی با موبایل و رینگ لایت

برای تولید محتوا، بلاگری و عکاسی، نیاز به تجهیزات نورپردازی پیشرفته نیست. با یک رینگ لایت می توانید به طور حرفه ای با دوربین موبایل از سوژه خود فیلمبرداری و عکس برداری کنید.

نورهای حلقه ای یکی از بهترین تجهیزات فیلمبرداری و عکس برداری با گوشی موبایل است. موبایل خود را درون حلقه قرار دهید تا بهترین بازتاب نور به دوربین برسد. از انواع رینگ لایت می توان برای عکس برداری با گوشی موبایل استفاده کرد.

[caption id="attachment_13641" align="aligncenter" width="500"]

33333 رینگ لایت یکی از انواع تجهیزات نورپردازی برای فیملبرداری با موبایل است[/caption]

پایه رینگ لایت

رینگ لایت ها پایه های مختلفی دارند. انواع رینگ لایت را می توان با پایه های مختلف استفاده کرد. نمونه ای از رینگ لایت ها را می توان با گیره به میز وصل کرد.

نوعی از رینگ لایت برای گوشی موبایل، تبلت و لپ تاپ وجود دارد که با یک گیره به آن وصل می شود. سه پایه رومیزی رینگ لایت نمونه ای از پایه رینگ لایت است که با آن می توان رینگ لایت را بر روی میز قرار داد.

سه پایه بلند نیز برای رینگ لایت وجود دارد که از طریق آن می توان رینگ لایت را بر روی زمین قرار داد. انواع رینگ لایت کوچک برای قرار گرفتن بر روی میز مناسب تر اند.

از رینگ لایت های رومیزی برای تاباندن نور به چهره بلاگر هنگام فیلمبرداری استفاده می شود. برای نورپردازی فون کروماکی استفاده از رینگ لایت بزرگ با سه پایه ای که بتوان آن را بر روی زمین قرار داد توصیه می شود.

کروماکی لند، فروشگاه آنلاین خرید انواع رینگ لایت

کروماکی لند انواع رینگ لایت را با قیمت مناسب و ارزان فراهم کرده است. قیمت هر رینگ لایت بنا به ویژگی ها و امکاناتش متفاوت است. با خرید از کروماکی لند خیالتان از بابت به صرفه بودن قیمت راحت است. کروماکی لند مرجع تجهیزات نورپردازی و وسایل لازم برای تولید محتوا است.