به گزارش پایگاه خبری نشان :

اینکه بخواهیم تمامی تلویزیون های موجود در بازار را با برند معرفی کنیم باید گفت که تعداد انگشت شماری هستند که بسته به نوع کیفیت و کارایی در رده های بالا و پایین قرار می گیرند. تلویزیون هایی که هر کدام به نوع خود مزیت و معایبی دارند و طرفداران خاص خود را هم دارند. پیدا کردن مدل و برند دلخواه کار سختی نیست لازم است تا بدانید از تلویزیون چه چیزی می خواهید و به چه چیزی در طول استفاده از آن نیاز دارید. شما می توانید در بازار سه برند معروف و نام آشنا ال جی، سامسونگ و سونی را پیدا کنید. که البته با سابقه درخشانی که این برندها دارند احتمال اینکه نام آن ها را شنیده باشید و محصولاتشان را دیده باشید هست.

 برند های سامسونگ، ال جی و سونی هر کدام در بین مدل های خود رده های پایین به بالا را دارند و امکانات مختلفی که در این برندها یافت می شود. برخی از امکانات و قابلیت ها را می توان تنها در یک برند خاص یافت و برخی دیگر در بیشتر برندها مشابه هم هستند. این سه برند جزء برندهای معروف بودند که در حال حاظر در بازار پیدا می شوند. برندهای دیگری هم هستند که کیفیت و کارایی خوبی را ارائه می دهند، ولی خوب هنوز به آن صورت شناخته شده نیستند. شیاومی جزء همین برندها است. البته می توان برند هایسنس رو هم به آن اضافه کرد.

کیفیت تصویری که این برندها ارائه می دهند

کیفیت تصویر در خرید تلویزیون اولویت اول به حساب می آید و در انتخاب تلویزیون برای خریدار بسیار مهم است. اگر بخواهیم کلی به آن ها اشاره کنیم می توان گفت کیفیت تصویر شامل HD، Full HD، 4K، 8K است. در تلویزیون های اخیر و در حال موجود شما بیشتر شاهد کیفیت تصویر 4K می باشید. جدا از کیفیت تصویر شما در برخی از برندها تکنولوژی های صفحه کیولد و اولد را مشاهده می کنید که به بهتر دیده شدن محتوای تصویری می انجامد. تکنولوژی صفحه کیولد را تنها در تلویزیون های بالا رده سامسونگ و تعدادی از تلویزیون های شیاومی می توان یافت. اولد را در برند ال جی و سونی خواهید دید که محتوای باکیفیت را برای شما به نمایش می گذارد. این برندهای به تازگی دست به تولید تلویزیون 8k نیز زده اند، با توجه به قیمت بالا و نبود محتوای 8k خرید این تلویزیون های توصیه نمی شود.

 

22

قیمت خرید تلویزیون

در بین برندها، مدل های مختلفی وجود دارد که از قیمت های متفاوتی برخوردارند. قیمت در تلویزیون به دلایل زیادی بستگی دارد. برای مثال: قابلیت های هوشمند، کیفیت تصویر، طراحی و رده تلویزیون. هر چه مدل تلویزیون بالاتر باشد، قیمت بیشتری هم دارد. البته برندهایی هم در بازار موجود هستند که قیمت پایین تری نسبت به سایرین دارند و خرید و تهیه آن برای کسانی که قیمت از اولویت های اولشان است بسیار مناسب بوده. تلویزیون های برند شیائومی از برندهایی با قیمت پایین هستند. دلیل اصلی آن هم به سیاست این برند و حاشیه سود کم آن برمی گردد.

برند شناخته شده ال جی و قابلیت هایش

از برندهای معروف در بازار، ال جی می باشد که با ارائه قابلیت های پیشرفته و مدرن در مدل های جدید و بروز راحتی کار و استفاده را برای کاربرانش فراهم کرده است. از بهترین قابلیت های که در زمینه تصویر برند تلویزیون های ال جی می توان مشاهده کرد، تکنولوژی OLED بوده است. نسل جدید تلویزیون های ال جی را با OLED مشاهده کنید. نانوسل از تکنولوژی های صفحه در همین برند بوده است که بدون توجه به اینکه کجا نشسته اید تجربه تماشایی بی نظیزی را برای شما به ارمغان می آورد.

قابلیت های گیمینگ را در مدل های بالارده مشاهده خواهید کرد که به شما این امکان را می دهند تا بازی های مورد علاقه تان را اجرا کنید و سرگرم شوید. پشتیبانی از پورت های HDMI 2.1  در برخی مدل ها اجرای بازی با کنسول های نسل جدید را فراهم می کند.

سامسونگ و طراحی بی نظیرش

سامسونگ از دسته برندهای معروف بوده که با کیفیت تصویرهای عالی و تکنولوژی صفحه کیولد و نئوکیولد بهترین محتوای تصویری را به نمایش می گذارد. در کنار تکنولوژی کیولد، در برخی مدل ها از نئوکیولد هم استفاده شده که این مدل ها جزء مدل های مدرن و جدید سامسونگ می باشند. قابلیت های پیشرفته و هوشمند سامسونگ اجرای بازی با تاخیر ورودی کم و کیفیت تصویر عالی را به ارمغان می آورد. توان صوتی در تلویزیون های سامسونگ متفاوت می باشد ولی در کل صدایی قدرتمند و رسا را به شنونده می رسانند. قابلیت هایی هم برای اتصال دستگاه های ساندبار و سیستم صوتی در تلویزیون تعبیه شده تا بتوانید صدایی بلندتر را تجربه کنید. طراحی ظاهری این برند از تلویزیون ها بسیار شیک و بادوام بوده و نظر هر خریداری را به خود جلب می کند. سیستم عامل طراحی شده برای برند سامسونگ تایزن بوده که دسترسی به موارد دلخواه از طریق جستجوی صوتی را فراهم می کند.

 

222

تلویزیونی کاربردی از برند سونی

بازی کردن با تلویزیون های بالارده سونی بسیار جذاب و لذت بخش خواهد بود و برد شما در بازی را بالا می برد. این امکانات با وجود قابلیت های همچون پورت HDMI 2.1 و تاخیر ورودی کم امکان پذیر است که سونی از آن بهره گرفته است. کیفیت تصویر عالی با قابلیت های تصویری پیشرفته لذت بردن دو چندان شما را از تماشا کردن تلویزیون های سونی تضمین می کند. تلویزیون های براویا نسل جدید سونی صدایی فراگیر و سه بعدی را برای بیننده به ارمغان می آورند.

A90J از بهترین های OLED سونی در سال 2021 می باشد که با قاب باریک و ظریفی طراحی شده است و شامل بروزترین قابلیت ها می باشد. در تلویزیون های برند سونی می توانید نظاره گر قابلیت های مختلف باشید، چرا که تنوع مدل های زیادی دارد. سونی در تلویزیون هایش از فرمت های 10 HDR، DOLBY VISION، HLG استفاده کرده است. سیستم عامل تلویزیون سونی، اندروید می باشد که امکانات نرم افزاری بی شماری را همانند دسترسی به برنامه ها، جستجوی صوتی و ... را امکان پذیر می کند.

انتخاب تلویزیون مناسب شما

این که نمایشگر خود را از کدام برند انتخاب کنید، بیشتر بستگی به بودجه و انتظار شما از نمایشگر دارد. فروشگاه عمونوروز با ارائه مدل های بروز تلویزیون از برندهای مختلف به شما در انتخابی هوشمندانه متناسب با بوجه و نیازتان کمک می کند. برای دیدن جدیدترین مدل های از برندهای ال جی، سامسونگ، سونی، شیائومی و ... حتما به این فروشگاه با نشان اینترنتی « https://amonowruz.com » سر بزنید.