به گزارش پایگاه خبری نشان :

فلورمار محصولات مختلف و متنوعی را برای نیاز مشتریان، به طور گسترده ارائه می‌کند. یکی از محبوب‌ترین محصولات، پودر فیکس فلورمار و پودر بیک فلورمار است که دارای بهترین رنگ و ترکیبات و فرمول ساخت است.

در این مقاله به بررسی مشخصات پودر فیکس فلورمار، بهترین رنگ و ترکیبات آن، خواهیم پرداخت.

 

پودر فیکس چیست؟

پودر فیکس مرحله آخر از آرایش است که به پوست ظاهری صاف، بی‌عیب و نقص، مات با پوشش دهی کامل می‌بخشد. در نهایت آرایش شما را تثبیت و فیکس می‌کند. بافتی مخملی، با ماندگاری بالا که به پوست اجازه تنفس می‌دهد.این محصول در طیف رنگ گسترده و متناسب با هر رنگ پوست موجود است. همچنین دارای کیفیت و درخششی است که در تمام روز به پوست شما شادابی و بافتی ابریشمی می‌دهد.

مشخصات پودر فیکس فلورمار

در ادامه این مقاله، مشخصات پودر فیکس فلورمار را بررسی می‌کنیم:

  • پودر فیکس فلورمار منافذ باز پوست را پوشش می‌دهد.
  • برق و چربی پوست صورت را کنترل می‌کند.
  • بدون ایجاد خشکی و پوسته شدن پوست صورت
  • مناسب برای انواع پوست
  • رنگ واقعی پوست شما تغییر نمی‌کند.
  • بدون ایجاد چین و چروک در پوست
  • ماندگاری بالای 12 ساعت

 

انواع پودر فیکس فلورمار

پودر فیکس فلورمار با ترکیبات و رنگ‌های مختلف، شرایطی را به وجود آورده تا شما با هر رنگ و نوع پوستی بتوانید از آن استفاده کنید.

https://flormarshop.ir/

پودر فیکس نیمه مات

کنترل چربی و درخشش پوست با پودر فیکس نیمه مات فلورمار!

این پودر در چهار رنگ مختلف برای همه رنگ و انواع پوست مناسب است. این پودر فیکس فلورمار دارای بافت سبک و ابریشمی است و به لطف پوششدهی عالی و بافت نرم آن، پوست شما را صاف‌تر و طبیعی‌تر از همیشه نشان می‌دهد. این پودر نیمه مات یکی از محصولات مورد علاقه شما خواهد بود.

حتما این پودر تثبیت کننده را برای تنظیم آرایش و رسیدن به پوستی مات و طبیعی استفاده کنید؛ زیرا زیبایی و سادگی چهره شما را برجسته می‌کند. پس پیشنهاد می شود حتما همراه خود در کیف آرایشتان این محصول ارایشی را داشته باشید.

77

پودر فیکس شفاف و نامرئی

پودر فیکس شفاف فلورمار دارای بافت سبک، نرم، شفاف و نامرئی است که در 6 رنگ مختلف  عرضه شده است. این محصول برای ایجاد بافتی نرم و ظاهری بی‌نقص طراحی شده است. پوست را آبرسانی می‌کند و در عین حال آرایش را برای مدت طولانی، مقاوم نگه می‌دارد. همچنین از پوست شما در برابر اشعه‌های مضر UV محافظت می‌کند. از آنجایی که این پودر مات کننده است، ایده‌آل برای پوست‌های مختلط و چرب به شمار می رود.

پودر فیکس شفاف فلورمار با بافت منحصر به فرد خود، آرایش پوست شما را صاف و مات می‌کند. به دلیل بافت نرم و فناوری خاصی که در مرحله تولید آن استفاده شده است، استفاده از آن روی پوست بسیار آسان است.

این پودر فیکس فلورمار با ساختار وزنی سبک و محتوای غنی خود، به ایجاد فونداسیون صورت کمک می‌کند و فقط با چند ضربه پاف یا اسفنج، چهره شما ظاهری ظریف و طبیعی خواهد داشت. همچنین به پوست شما اجازه تنفس می‌دهد.

در واقع پودر فیکس شفاف فلورمار، فرموله شده با نشاسته ذرت، روغن فندق، ویتامین E، تضمین می‌کند که پوست شما در تمام طول روز ظاهری چرب و براق پیدا نمی‌کند. علاوه بر این ظاهری صاف و منظم و آراسته به پوست شما ارائه می‌کند؛ بنابراین با استفاده از این محصول باورنکردنی، آرایش شما برای مدتی طولانی زیباتر به نظر می‌رسد.

این پودر فیکس در یک ظرف شیشه‌ای با درب پیچ‌دار عرضه می‌شود و دارای بسته‌بندی محکم و ایمنی است. شما می‌توانید به راحتی آن را در کیف لوازم آرایش خود نگه دارید و در صورت لزوم آرایش خود را تمدید کنید.

777

پودر فیکس فشرده

پودر فیکس فشرده فلورمار، به صورت مرطوب و خشک ارائه می‌شود. این پودر فشرده متناسب با انواع پوست است که می‌تواند به صورت خشک یا مرطوب استفاده شود. استفاده از این پودر فیکس فلورمار، بسیار آسان است تا با بافت ابریشمی خاص آن، از پوستی مخملی و ظاهری صاف برخوردار شوید.

همچنین بافت آن براقی پوست شما را کنترل می‌کند. می‌توانید آن را روی پوست خشک یا مرطوب خود بمالید.

برای پوشش دهی بالا، اسفنج لاتکس را با آب مرطوب کنید و از مرکز صورت خود به سمت لبه‌های بیرونی صورت حرکت دهید. بعد از هر بار استفاده اسفنج را بشویید؛ قبل از اینکه اسفنج را در بسته‌بندی خود قرار دهید، مطمئن شوید که خشک است.

همچنین می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با سایر لوازم بعد از آرایش فلورمار از جمله پودر بیک به این لینک مراجعه کنید.

 

سوالات متداول:

چه پودر فیکسی برای استفاده روزانه مناسب است؟

پودر فیکس شفاف نامرئی با کاربردی آسان و مقاوم، برای استفاده روزانه، با تکنولوژی خاص و فرمول سبک، بدون لغزش و ترکیب رنگ‌های آرایش شما، نتیجه‌ای بی‌نظیر می‌دهد.

آیا پودر فیکس فلورمار بوی خاصی دارد؟

پودر فیکس شفاف فلورمار مانند یک عطر سبک، بوی شگفت انگیزی دارد. بوی آن تا چند دقیقه در آرایش باقی می‌ماند و بعد از دقایقی کاملا از بین می‌رود.

طرز استفاده از پودر فیکس فشرده چگونه است؟

برای تثبیت آرایش خود، از اپلیکاتور یا براش مخصوص پودر فیکس فشرده استفاده کنید.

 

سخن آخر

فلورمار یکی از برندهای شناخته شده و قابل اعتماد در تولید لوازم آرایش است که مشتریان با اطمینان خرید می‌کنند. پودر فیکس فلورمار مشتریان خاص خود دارد که به آرایش و زیبایی چهره اهمیت می‌دهند.

ما معتقدیم که بهترین رنگ‌ها در دنیای فلورمار وجود دارد. ما در فلورمارشاپ خود را وقف یافتن بروزترین محصولات می‌کنیم تا زیبایی و کیفیت را به نمایش بگذاریم. ما معتقدیم که هر محصول آرایشی یک ابزار ضروری برای بیان زیبایی شما و بازتاب احساسات شماست.