به گزارش پایگاه خبری نشان :

ارز دیجیتال کیشو اینو، یک ارز دیجیتال MEM مبتنی بر دوج کوین است. رمز ارز KISHU Coin در میان ارزهای دیجیتال یک رقیب جدید برای Dogecoin به حساب می‌آید. ارز دیجیتال کیشو اینو به عنوان بلاک پاداش بین کاربرانش بر اساس تراکنش‌های انجام شده، توزیع می‌شود، که تراکنش‌های مالی غیرمتمرکز، سود و کارنامه‌ خوبی را از خود به جای گذاشته است.

 

ارز دیجیتال کیشو اینو (KISHU) چگونه کار می کند؟

ارز کیشو بر روی یک بلاک چین غیرمتمرکز کار می‌کند و توکن ERC-20 KISHU به عنوان بیس و پایه‌ی همه چیز قرار دارد. این پروژه به دارندگان خود جوایز انحصاری، NFT، کالا، مبادلات و بسیاری مشوق‌های دیگری را ارائه می‌دهد. همچنین از دلایل پیشرفت و توسعه و محبوبیت ارز دیجیتال کیشو اینو می‌توان به، شفافیت، اعتماد، طول عمر توکن‌ها و... اشاره کرد. همچنین سازندگان این ارز دیجیتال ادعا می‌کنند که این ارز یک memecoin نیست که با روند گذرای بازار و هیجانات بازار محو بشود و از بین برود.

تیم توسعه دهنده ارز دیجیتال کیشو اینو (KISHU)

مانند بسیاری از پروژه‌های دیگر میم توکن‌های موجود در بازار، تیم توسعه دهنده‌ ارز دیجیتال کیشو اینو (KISHU) ناشناخته باقی مانده است، اما بسیاری از نکات و اخبار، توسط کانال رسمی توییتر (@InuKishu) پخش می‌شود.

نقشه راه کیشو اینو (KISHU).

اکثر اهداف کوتاه مدت توکن کیشو اینو در یک لیست در CoinMarketCap، CoinGecko وجود دارد و تقریباً توسط 250000 کاربر این لیست‌ها تایید شده است. تیم ارز کیشو قرار است اهداف جدیدی را به پروژه‌ خود اضافه کنند که این تغییرات در وایت پیپر رسمی آن‌ها منتشر می‌شود.

ویژگی ها و مزیت های رمز ارز کیشو اینو (KISHU)

کاربران این رمز ارز می‌توانند در ازای مشوق‌های NFT که توسط دیگران از مسابقات انجمنی در بازارKISHU CRATE NFT ایجاد می‌شود، توکن‌های ارز دیجیتال کیشو اینو KISHU خود را شرط‌بندی کنند. از سهام‌های KISHU برای ارائه انواع جوایز مختلف به برندگان استفاده می‌شود.

همچنین کاربران می‌توانند جوایز و مشوق‌های خود را با استفاده از توکن‌های KISHU، ارزش‌های فعلی توکن در بازار، موجودی کیف پول و خدمات دیگری را با استفاده از کیف پول خود انجام دهند. پلتفرمی که توسط یک سازمان غیردولتی و بدون مالک و یا سهامدار مدیریت می‌شود، به دارندگان ارز دیجیتال KISHU این اجازه را می‌دهد که به صورت آشکارا از پروژه‌های KISHU INU در دنیای واقعی پشتیبانی کنند و تمام سود‌ها به رشد، نگهداری و ویژگی‌های آینده پروژه اختصاص یابد.

همچنین یکی دیگر از مزیت‌های ارز دیجیتال کیشو اینو این است که، صرافی‌های غیرمتمرکز با عملکرد‌های سفارشی، به دارندگان کیشو این امکان را می‌دهند تا هر توکن ERC20 را بدون تکیه بر نقطه‌ای و متمرکز به دیگری، بدون هیچ مشکلی منتقل کنند. هر زمان که تراکنشی در بلاک چین این رمز ارز اتفاق بیافتد، 2 درصد از بلاک پاداش‌های کیشو به دارندگان کیشو فعلی تعلق می‌گیرد. این بدان معناست که حجم معاملات بیشتر توکن‌ها در بازار، بلاک‌های پاداش‌ بیشتری را برای کل دارندگان این کوین به ارمغان می‌آورد.

قیمت فعالی توکن کیشو

قیمت فعلی (در زمانی که این مقاله نوشته شده) توکن کیشو حدود 0.000000001938 است. خبر خوب برای دارندگان KISHU این است که اندیکاتور RSI این توکن پایین می‌باشد و این معمولاً نشانه یک پمپ بزرگ است که امکان دارد خیلی زود اتفاق بیافتد. نکته دیگری که در اینجا باید به آن اشاره کرد این است که توکن KISHU تنها 87.9 درصد با بالاترین حد خود فاصله دارد و در حال حاضر وضعیت کم خرید همانطور که توسط اندیکاتور RSI نشان داده شده، نشان دهنده افزایش چشمگیر قیمت این توکن میم است.

پیش بینی روند ارز دیجیتال کیشو اینو (KISHU)

توکن KISHU به لطف وجود توکن‌های میم محبوب مانند SHIBA، DOGE، FLOKI و بسیاری دیگر، از جذابیت زیادی نسبت به پروژه خود برخوردار شده است. عمدتاً به همین دلیل توکن KISHU که هشت ماه پیش از 0.000000000069 دلار شروع شد، شاهد یک پمپ بزرگ بیش از 3000٪ بود و خود را در لیست ارزهای میم قرار دارد.

KISHU یک توکن میم ERC20 است به این معنا که وقتی اتریوم به‌روزرسانی ETH 2.0 خود را منتشر کرد، جذابیت و محبوبیت بیشتری هم در بازار پیدا کرد. با به روز رسانی این نسخه، پیشرفتی که مزایای زیادی از جمله نرخ تراکنش‌های پایین‌تر و هزینه ارزان را به همراه خواهد داشت. همچنین این امر ممکن است دلیلی باشد که در این برهه از زمان، بسیاری از کاربران برای جلوگیری از هزینه‌های سنگین تحمیل شده به بلاک چین اتریوم، توکن‌های KISHU کمتری را خریداری می‌کنند.

با این حال، پس از به‌روزرسانی ETH 2.0 یا حتی قبل از آن، فهرست‌بندی در صرافی‌های اصلی ارزهای دیجیتال می‌تواند قیمت توکن KISHU را به طور قابل توجهی افزایش دهد.

33

بازار NFT

KISHU CRATE که یک پلتفرم NFT برای دارندگان ارز دیجیتال KISHU است که همانطور که گفته شد، می‌تواند ثابت کند که ممکن است روند قیمتی خود را در بازار تغییر دهد. به دلیل افزایش محبوبیت بازار NFT در حال حاضر بیش از 7 میلیارد دلار ارزش دارد. پروژه KISHU می‌تواند به راحتی از NFT استفاده کند و برای توسعه بیشتر پروژه خود بودجه جمع آوری کند، تاکتیکی که تا به امروز توسط بسیاری از پروژه‌های ارزهای دیجیتال دیگر استفاده شده است.

لازم به ذکر است که هرگاه یکی از ارزها به نشانه میم محبوب می‌شود، بقیه رمز ارزها هم معمولاً به دنبال آن می‌روند. این را می‌توان در مورد ارز‌های DOGE و SHIB مشاهده کرد، دو مورد از قدیمی‌ترین توکن‌ها در این بازار که یکی پس از دیگری بودند. توکن KISHU دارای قدرت مشابهی در جامعه رسانه‌های اجتماعی با تعداد مناسبی از کاربران است که می‌توانند توکن‌های خودر را در هر زمان افزایش دهند.

آیا سرمایه گذاری در کیشو اینو مناسب است؟

فقط شما باید این نکته را بدانید که این ارز به شدت بی ثبات است. Adrian Zduńczyk، به گفته یکی از بنیان گذاران گروه تجزیه و تحلیل YellowBlock، ارزهای رمزپایه مانند Kishu Inu و Shiba Inu در هیاهوی کوین‌هایی مانند Dogecoin هستند.

وی همچنین خاطر نشان کرد: « بازار کریپتو کوین‌های تبلیغاتی و نامناسب زیادی را، بیش از حد به اوج رسانده که به نوعی مانند یک حباب، ضرر زیادی را برای سرمایه‌ گذاران به همراه داشته است.

در ادامه او افزود: «به نظر می‌رسد Shiba Inu، Kishu Inu و UnderDog به‌عنوان پروژ‌ه‌های دیگری که مانند هایپ‌ سواری است، می‌خواهند از تقاضای زیاد برای Dogecoin که قبلاً بیش از حد هایپ شده‌ است، استفاده کنند». به هر حال مهم نیست که این تحلیل‌ها درست است یا نه، شما همیشه باید در برابر پروژه‌های ناشناس مانند ارز دیجیتال کیشو اینو احتیاط کنید.

333

هدف پروزه ارز کیشو ینو

هدف پروژه کیشو اینو ایجاد ارز دیجیتالی است که به شدت برای آینده در جریان توکن‌های میم اهمیت دارد و تاثیر گذار ‌می‌باشد. توسعه ‌دهندگان ارز دیجیتال KISHU Coin با این استدلال که سایر کوین‌های میم ویژگی‌ اثبات‌ در آینده را ندارند، کوین KISHU را توسعه دادند.

 بررسی نهایی رمز ارز KISHU Coin

ارز رمزنگاری شده KISHU Coin که بر روی پلتفرم کیشو اینو کار می‌کند، از جمله ارزهای رمزپایه‌ای است که به عنوان یک DOGE در سطح بازار ظهور کرد. کیشو کوین با تاکید بر اینکه بزرگترین رقیبش در بازار ارز DOGE می‌باشد، هنوز با حجم معاملات زیادی در بازار دیده نمی‌شود.

 تحلیل گران تاکید می‌کنند که کوین ارز دیجیتال کیشو اینو که سرعت و هزینه‌های تراکنش پایینی را به کاربران ارائه می‌دهد، می‌تواند در سال 2022 ارزش بیشتری پیدا کند.