به گزارش پایگاه خبری نشان :

به طور کلی خرید و فروش اقساطی انواع کالا و خدمات هم به نفع خریدار است و هم به نفع فروشنده. به علاوه، می تواند چرخه ی اقتصادی یک کشور را به طور موثر به جریان بیاندازد. در طول تاریخ به دلایل مختلف اقتصادی، کشور عزیز ما دستخوش تغییر و تحولاتی شده است که شاهد افزایش تورم و افزایش قیمت کالاها هستیم. در حال حاضر نیز اغلب کشورهای دنیا در شرایط بغرنج اقتصادی به سر می برند و افزایش قیمت ها به گونه ای شده است که دیگر برنامه های مالی سال ها قبل، این روزها پاسخگو نمی باشد. یک راهکار بسیار ساده و موثر برای جبران کمبودهای مالی می تواند خرید اقساطی باشد. شما با خرید وسایل مورد نیاز خود به صورت اقساطی، مثلا خرید اقساطی لوازم خانگی، خرید اقساطی گوشی، تلویزیون اقساطی و ... می توانید با وجود تورم و گرانی، هر آنچه از کالا و خدمات که مورد نیازتان است را در اختیار داشته باشید. همراه ما باشید تا مطالب جالب و مفیدی را برای خرید اقساطی در اختیار شما قرار دهیم.

خرید اقساطی گوشی

افراد زیادی هستند که ماه ها قبل، یک گوشی تلفن همراه خریده اند و به تازگی برای تعویض آن با یک گوشی جدیدتر به فروشگاه های موبایل سر زده اند و با مشاهده قیمت ها شدیدا سورپرایز شده اند! در چنین شرایطی قطعا از خرید منصرف شده اند و با ناامیدی به این فکر کرده اند که چگونه برای داشتن یک گوشی مدرن با امکانات به روز برنامه ریزی مالی داشته باشند.

11

ما به شما یک راه ساده را پیشنهاد می کنیم. خرید اقساطی! بله گوشی قسطی بخرید. در این صورت دیگر نیازی به از دست دادن زمان برای تامین هزینه خرید نقدی نیست. در این صورت شما می توانید هر زمان که اراده کردید با خرید اقساطی گوشی ، تلفن همراه مورد نظر خود را در دست داشته باشید. آیا مایلید تا با شرایط ویژه گوشی اقساطی بخرید؟ پس همچنان با ما همراه باشید.

چگونه تلویزیون اقساطی بخریم؟

ما در حال حاضر در عصر طلایی تلویزیون به سر می بریم و با پیشرفت تکنولوژی شاهد تحول عظیمی در صنعت ساخت تلویزیون های هوشمند با تجهیزات کامل هستیم.

تماشای تلویزیون مزایای آموزشی بسیاری برای کودکان و بزرگسالان دارد. تلویزیون را می توان به عنوان یک ابزار یادگیری هم در خانه و هم در محل کار استفاده کرد. با وجود طیف گسترده ای از کانال های تلویزیونی، شما مطمئناً می توانید از یک ترکیب عالی از برنامه های آموزشی بهره مند شوید. از طریق اتصال تلویزیون های هوشمند به اینترنت شما می توانید از امکانات بیشتر این دستگاه نیز بهره ببرید.

دوست عزیز، اگر اکنون در فکر راه حلی برای تامین هزینه خرید یک تلویزیون مدرن و هوشمند هستید، توصیه می شود در صورتی که هزینه خرید نقدی آن را در حال حاضر در اختیار ندارید، تلویزیون اقساطی بخرید. به واسطه قسطا، خرید اقساطی بسیار آسان شده است. آیا تاکنون تجربه خرید قسطی از قسطا را داشته اید؟ اگر نه، در ادامه همچنان همراه ما باشید.

111

خرید اقساطی لوازم خانگی با قسطا

اگر سال هاست که از لوازم خانگی قدیمی خود استفاده می کنید و فکر می کنید که دیگر کارایی قبل را ندارند و لازم است که آن ها را عوض کنید، بدون نگرانی بابت پرداخت هزینه نقدی، برای خرید اقساطی لوازم خانگی به وب سایت قسطا سری بزنید.

قسطا به عنوان یک واسطه برای خرید اقساطی انواع کالا مثل خرید اقساطی گوشی، تلویزیون اقساطی، مبل اقساطی و ... شرایطی را فراهم کرده است که مشتریان عزیز بتوانند به آسانی خرید خود را نقدا انجام دهند و بعدا آن هزینه را به صورت اقساطی به قسطا بپردازند. حتما می پرسید چگونه؟

خرید اقساطی از قسطا به واسطه ی یک کارت اعتباری به نام قسطا کارت امکان پذیر می باشد. قسطا کارت به میزان مشخصی شارژ می شود و شما می توانید از طریق آن از تمامی فروشگاه های مجهز به دستگاه pos در سراسر کشور خرید کنید.

در واقع قسطا یک امتیاز الکترونیکی بدون ضامن برای شما در نظر می گیرد که آن را در قالب کارت اعتباری قسطا کارت به شما ارائه می دهد.

قسطا دارای چه مزیت هایی می باشد؟

یکی از مزیت های قسطا این است که شما نیاز به هیچ گونه ضامنی برای دریافت تسهیلات الکترونیکی ندارید، چون قسطا مجهز به یک سیستم اعتبارسنجی است و پس از بررسی و تایید اعتبار متقاضی، قسطا کارت را صادر و در نهایت شارژ می کند.

 

از دیگر مزایای قسطا می توان به نرخ پایین سود بازپرداخت اقساط اشاره کرد. قسطا به منظور رفاه حال مشتریان محترم حداقل میزان نرخ کارمزد را در نظر گرفت است.

یکی دیگر از مزیت های قسطا این است که شما می توانید از طریق قسطا کارت از همه ی فروشگاه های سراسر کشور که دارای دستگاه pos می باشد خرید کنید و به چند فروشگاه خاص محدود نیستید.

از طریق قسطا شما می توانید از انواع خدمات گردشگری، پزشکی، دندانپزشکی، عمل بینی و ... به صورت اقساطی بهره مند شوید. برای مثال می توانید برای پرداخت هزینه دندانپزشکی اقساطی از طریق قسطاکارت اقدام کنید.

البته که ارائه تسهیلات قسطا فقط به خدمات فیزیکی تعلق نمیگیرد. شما با داشتن قسطا کارت می توانید از کلیه فروشگاه های آنلاین معتبر ایرانی و خارجی نیز خرید کنید و هزینه آن را بصورت اقساطی پرداخت نمائید. یکی از مزایای خرید آنلاین این است که شما می توانید به راحتی کیفیت و قیمت یک کالا را با دیگر کالاهای مشابه مقایسه کنید و بهترین آن را از نظر کیفیت و قیمت انتخاب کرده و در نهایت با کمک قسطا کارت هزینه آن را طی چند ماه پرداخت نمائید.

کلام پایانی

به معرفی قسطا، از فعالان صنعت لندتک و پیشرو در ارائه خدمات امتیاز الکترونیکی در ایران برای خرید اقساطی گوشی، تلویزیون اقساطی، خرید اقساطی لوازم خانگی و ... پرداختیم.

حال که با قسطا کاملا آشنا شدید، هم اکنون به وب سایت قسطا به آدرس ghesta.ir مراجعه کنید و درخواست خود را برای دریافت این کارت اعتباری ثبت نمایید.

لازم به ذکر است که برای دریافت قسطا کارت در هیچ یک از مراحل، به مراجعه حضوری نیازی نیست و شما می توانید کلیه ی مراحل را به صورت غیرحضوری انجام دهید.