به گزارش پایگاه خبری نشان :

قطعا تا قبل از خواندن این مقاله شما هم این تصور را داشتید و فکر میکردین که ایران کشوری هستش که بیشترین آمار جراحی زیبایی در آن انجام می شود.اما باید این نکته را بگویم که با توجه به مطالب در وب سایت بدانیم این آمارها و تصورات برای شما تغییر خواهد کرد ،پس تا آخر این مقاله را بخوانید و در مورد این آمارها اطلاعات جالبی به دست بیارید.

6

کدام کشورها بیشترین میزان جراحی زیبایی را دارن؟

طبق آماری که جدیدا در وب سایت بدانیم در مورد جراحی زیبایی منتشر شده کشورهایی که در صدر و به اطلاح تاپ در عمل های زیبایی معرفی شدن کشورهای برزیل ،آمریکا ،مکزیک ،آلمان و در نهایت هند هستش و همانطور که مشاهده کردین بر خلاف تصورات و تبلیغات گسترده ای که در رسانه های داخلی می شود

در این لیست ایران جایگاهی نداشت و کشورهای پیشرو از جمله برزیل و آمریکا به تنهایی حدودا 28.5 درصد از این آمار را تشکیل دادن که درصد بسیار بالایی می باشد!

این مورد هم ابتدای کار بگم که منبع این اطلاعات سایت cosmeticsurgerysolicitors هستش که وب سایتی انگلیسی می باشد و سایت معتبری هستش.

 

 

کدام جراحی های زیبایی در کشور آمریکا بیشترین طرفدار را دارد؟

ممکن هست شما هم کنجکاو شده باشید که بخواهید متوجه بشید در کشوری مثل آمریکا کدوم دسته عمل های زیبایی بیشتر انجام می شود!خب طبق همین اطلاعات موجود در همین وب سایت که لیستی به صورت جدول در مورد دسته بندی های مختلف عمل زیبایی منتشر شده گزارش شده است که به ترتیب جراحی های پروتز سینه ،پیکرتراشی ،ابدومینوپلاستی ،لیفت سینه و جراحی پلک بیشترین میزان را دارند.

این میزان هم در مورد کشور برزیل به ترتیب جراحی های پروتز سینه ،پیکرتراشی ،ابدومینوپلاستی ،جراحی پلک و در نهایت لیفت سینه تشکیل می دهد.

66

رتبه ایران در جراحی زیبایی

خب طبق همین لیستی که برای شما تشریح کردم میزان آمار رسمی در مورد عمل جراحی زیبایی را بررسی کردیم که قطعا بعد از خواندن این مقاله دیدگاه شما نسبت به اخباری که در مورد میزان تقضاضای بالا مردم ایران نسبت به این قبیل جراحی ها هستش کمی تغییر می کند.

یکی از عللی که شاید میزان جراحی زیبایی در ایران میگن بالا هستش این مورد هستش که بر خلاف لیستی که از میزان جراحی ها منتشر شده جراحی زیبایی بینی در آن کشورها میزان بالایی نسبت به ایران ندارند و چون ایران کشوری اسلامی است به همین علت اولویت اصلی برای جراحی های زیبایی در ایران عمل بینی می باشد و جراحی های دیگه در اولویت های بعدی قرار می گیرند.

 

تغییر نسل بینی ایرانی !

شاید این جمله یکم خنده دار به نظر برسه ولی خودم به شخصه از این میزان تقاضا برای عمل های زیبایی بینی در ایران خیلی خشنود نیستم و حس میکنم علت اصلی این میزان بالا نداشتن حس اعتماد به نفس در جوانان به خصوص دختران می باشد.

برای دیدن مقالات بیشتر در مورد جراحی های زیبایی در سایت نی نی سایت مراجعه کنید.

در حال حاضر اکثر بینی ها ظاهری عمل شده دارند و انگار همه از روی هم کپی برداری می کنند و همدیگه را الگوی هم می کنن.

 

ایران بهشت جراحی زیبایی در جهان

یکی از بیزینس های بزرگی که در چند سال اخیر در ایران ایجاد شده مراکز توریست سلامت و توریست درمانی هست که با توجه به پایین آمدن ارزش پول ایران و با توجه به اینکه در کشورهای دیگر هزینه های جراحی زیبایی بسیار بالا هستش به همین علت ایران یکی از بزرگترین مقاصد گردشگری سلامت در جهان شناخته می شود که میزان بالایی درآمد از این طریق کسب شده است.

 

نحوه ی انتخاب جراح زیبایی خوب و حرفه ای

با توجه به اینکه میزان درخواست برای انجام جراحی زیبایی روز به روز در جهان افزایش پیدا کرده و انسان به دلیل اینکه میل به زیبایی و طول عمر بالا را در همه عصرها در خودش احساس میکنه ،یکی از بزرگترین دغدغه ها در ایران انتخاب یک جراح زیبایی خوب هستش.

در وب سایت بدانیم در کنار سایت هایی مثل چطور ،الو دکتر ،دکتر سلام ،دکتر کرمانی و نی نی سایت به نشانی bedanim.info سعی شده در مقالات مختلفی در مورد انواع جراحی زیبایی روزانه منتشر و آپدیت می شود و شما قبل از هر چیزی باید به خوبی در مورد جراحی ای که میخواهید انجام بدین تحقیق کنید و اطلاعات لازم را به دست بیارید.

بعد از این مراحل شما می توانید نسبت به پیدا کردن یک جراح خوب زیبایی تحقیقات لازم را انجام بدهید و سپس با چشم باز جراحی ای که میخواهید را انجام بدین به طوری که بیشترین رضایت را از جراحی داشته باشید.

 

جراحی زیبایی را بیمه پوشش می دهد؟

یکی از رایج ترین سوالاتی که اغلب برای افراد پیش میاد این هستش که آیا جراحی زیبایی با بیمه مورد قبول شرکت های بیمه می باشد یا خیر؟

به طور کل اکثر شرکت های بیمه ای در سراسر جهان این نوع جراحی ها را زیر پوشش خودشان قرار نمی دهند و علتشم این هستش که این دسته جراحی ها غیر ضروری محسوب می شوند و به همین دلیل شامل پرداخت از شرکت بیمه نمی شوند.

این هم بهتره داخل پرانتز بگم که اگر جراحی زیبایی ای که جنبه درمانی پیدا کنه گاها توسط برخی شرکت های بیمه پرداخت خواهند شد.