به گزارش پایگاه خبری نشان :

مطالعه ی راهنمای خرید پکیج برقی و نکات مهم ان برای آن دسته از افرادی که قصد خرید پکیج برقی را دارند بسیار حائز اهمیت است تا با شناخت کامل از محصول و ویژگی های ان بهترین انتخاب را برای محیط مورد نظر خود داشته باشند که مزایایی از جمله تامین گرمایش مطلوب و جلوگیری از هر گونه هدر رفت انرژی را برای مصرف کننده در بر خواهد داشت. این پکیج ها داری راندمان حرارتی بالا، ظرفیت های متفاوت، مصرف بهینه ی انرژی و طراحی ظاهری زیبا و شیک هستند.

انواع پکیج برقی از لحاظ ساختاری

طراحی و تولید پکیج های برقی به دو صورت دیواری و زمینی است که انتخاب بین این دو گزینه بستگی به متراژ محیط دارد. این پکیج ها دارای ظرفیت ها و ابعاد مختلف هستند و برق ورودی آن ها تک فاز و سه فاز است. اغلب از پکیج دیواری برقی در محیط های کوچک تر و از پکیج های برقی زمینی  در متراژ بالا استفاده می شود.

ویژگی های پکیج برقی

پکیج ها دارای سیستم حرارت مرکزی هستند و استفاده از این نوع سیستم گرمایشی مصرف کننده را از هزینه های زیاد ایجاد لوله کشی های گسترده ، ساخت موتور خانه و هزینه های بالا نگهداری ان بی نیاز خواهد کرد. این سیستم ها در ابعاد و ظرفیت های مختلف تولید می شوند که انتخاب را برای خریدار بسیار آسان تر کرده و سرعت گرمایشی و راندمان بالایی دارد از دیگر ویژگی های این محصول میتوان به عدم آسیب ان به محیط زیست اشاره کرد این محصول دوستدار محیط زیست است و به دلیل عدم نیاز به دودکش در ان هیچ گونه گاز های سمی و آلودگی وجود ندارد و در هنگام نصب فضای بسیار محدودی را اشغال می کنند.  

چک لیست راهنمای خرید پکیج برقی دیواری

استفاده از قطعه های با کیفیت در ساخت پکیج بسیار مهم است به همین دلیل حتما قبل از مطالعه این بخش و آشنایی با این قطعات پیشنهاد میکنیم با مشخصات فنی پکیج به صورت کامل آشنا شوید سپس باید با قطعات و عواملی که در هنگام خرید باید به آنها توجه کنید به شرح زیر است :

المنت

المنت قطعه ای بسیار مهم در پکیج است که گرمای مورد نیاز جهت تامین گرمایش محیط و تامین آب گرم را بر عهده دارد. المنت جریان برق را به حرارت تبدیل می کند و استفاده از قطعه ی با کیفیت در پکیج از اهمیت بالایی برخوردار است.

2

برد، مغز پکیج

برد از اساسی ترین قطعات در ساخت پکیج ها است و وظیفه ی آن دریافت اطلاعات ورودی و خروجی به پکیج است و اطلاعات مربوط به عملکرد دستگاه را نمایش می دهد. و مصرف کننده عملکرد درست یا نادرست را پکیج را از طریق برد آن متوجه می شود.  

پمپ گردش آب

این پمپ که به ان پمپ سیرکوله نیز می گویند وظیفه ی گردش آب درون مدار گرمایش را بر عهده دارد این پمپ آب را از رادیاتور به مبدل اولیه هدایت کرده و بعد از گرم شدن آب به داخل رادیاتور و مبدل ثانویه هدایت می شود.

بدنه و شاسی

بدنه ی پکیج ها علاوه ایجاد ظاهر زیبا محافظت از قطعات داخلی پکیج را نیز بر عهده دارد که از ورق های کامپوزیتی با پوشش رنگ کوره ای استاتیک ساخته می شوند که مقاومت و استحکام بالایی در برابر حرارت و ضربه دارد. شاسی این پکیج ها نیز از از جنس فولاد ساخته می شود که دارای مقاومت بالا در برابر حرارت و رطوبت بوده و و تحمل وزن پکیج را داشته باشد زیرا قطعات به کار رفته در پکیج بر روی شاسی سوار هستند.

3

قیمت پکیج برقی

قیمت پکیج بستگی به نوع قطعات مصرفی در ان دارد هرچه کیفیت این قطعات بالا باشد شاهد افزایش کیفیت و راندمان بالای دستگاه همچنین ایجاد سرو صدای کم و عدم مشکل و خرابی قطعات  خواهیم بود. بنابراین پکیج ها با توجه به برند و قطعات مورد استفاده قیمت های متفاوتی خواهند داشت.

گارانتی و خدمات پس  از فروش

مصرف کننده در هنگام خرید این سیستم های گرمایشی باید به وجود گارانتی محصول و خدمات پس از فروش ان توجه داشته باشد تا در صورت بروز مشکلاتی برای دستگاه  به راحتی از طریق شرکت تولید کننده اقدام به مرجوع کردن و یا تعویض قطعه ی آسیب دیده نماید در غیر این صورت کالای خریداری شده فاقد ارزش خواهد بود.

بهترین تولید کننده در ایران

متاسفانه وجود برخی از تولید کننده ها به صورت کارگاهی باعث شده است که ما در این بخش بهترین تولید کننده پکیج برقی در ایران را برای شما معرفی کنیم. زمانی که یک محصول مانند پکیج برقی به صورت کارگاهی توسط افراد غیر متخصص تولید میشود این مورد باعث میشود که محصول کیفیت خوبی نداشته باشد.

طبق بررسی های انجام گرفته شده بین بیش از 50 گروه تولید خوشبخاته گروه صنعتی آلپ هلدینگ از بهترین تولید کنندگان پکیج های برقی دیواری و زمینی در کشور است که با تکیه بر دانش و تجربه ی چندین ساله خود در زمینه تولید انواع پکیج  بهترین و با کیفیت ترین  محصولات را به مصرف کننده ارائه می دهد.       

نتیجه گیری

انتخاب یک محصول با آگاهی از کاربرد  و قطعات مورد استفاده در ان باعث میشود محصول مورد انتخاب شما کاملا مطابق با فضا ، محیط و نیاز شما باشد و آشنایی با قطعات ان در نحوه ی نگهداری و سرویس آن  به شما کمک خواهد کرد. در محتوای فوق راهنمای خرید پکبج برقی که در اختیار شما قرار گرفت سعی کردیم برخی از مهم ترین ویژگی هایی که در هنگام خرید پکیج برقی باید در نظر داشته باشید را برای شما شرح دهیم و و امیدواریم مطالب ذکر شده مفید بوده باشد.