به گزارش پایگاه خبری نشان :

طراحی سایت بیمه به منزله ارتقا کسب و کار در حیطه بیمه می تواند تاثیر شگفت انگیزی در موفقیت شرکت بیمه شما داشته باشید. طراحی وب سایت بیمه توسط بسیاری از شرکت ها با امکانات متنوعی قابل طراحی خواهد بود؛ اما شرکت رایان به واسطه سابقه طولانی مدت خود در زمینه طراحی سایت به شما امکانات متنوعی را ارائه می دهد که این امکانات می تواند سبب شگفتی شما شود.

علاوه بر این ساخت سایت بیمه توسط شرکت رایان به حرفه ای ترین حالت ممکن انجام می پذیرد و شما از تمامی مزایایی که راه اندازی سایت بیمه می تواند داشته باشد بهره مند خواهید شد. در ادامه این مقاله از سامانه بیمه گری بیمیک همراه ما باشید.

اصول طراحی وب‌سایت بیمه

یکی از تخصص‌های ما طراحی سایت شرکت بیمه‌ای می‌باشد و می‌توانیم طراحی سایت را کاملا بهینه سازی و طراحی کنیم تا در موتورهای جستجوگر مثل گوگل در صفحه اول مشاهده شود.

در سایت بیمه مانند هر سایت دیگری فاکتورهایی را باید در نظر بگیریم تا طراحی کارآمدی انجام شود. یکی از این فاکتورها استفاده از کدهای بهینه برای طراحی قالب است که تاثیر مستقیمی رو سرعت سایت خواهد گذاشت. همانطور که می‌دانید یکی از المان‌های مهم برای موتور جستجوی گوگل و کاربر، سرعت است. از طرفی در پنل‌های بیمه افراد زیادی از کاربر عادی گرفته تا کارگزار و بازاریاب مشغول به فعالیت هستند و روزانه ترافیک سنگینی به سمت این مدل وب‌سایت‌ها هدایت می‌شود. از همین رو در ودیانا تیم طراحی قالب و برنامه‌نویسی، تسلط کافی برای نوشتن کدهای تمیز دارند که این مهارت باعث افزایش سرعت سایت خواهد شد.

مورد پراهمیت بعدی تولید محتوای وب‌سایت است. برای محتوای سایت خود می‌توانید به عنوان مدیر شرکت، اطلاعات و تجربیات خود را در طراحی سایت قرار داده و بخشی را نیز برای پاسخگویی به سوالات کاربران و مشتریان اختصاص دهید. 

مزایای طراحی سایت بیمه آنلاین چیست؟

  • فرصتی برای معرفی شدن و جذب مشتری بیشتر
  • افزایش اعتبار کار و برندسازی خدمات بیمه‌ای شما
  • مشاوره تخصصی به کاربران سایت
  • خدمات رسانی در تمامی نقاط کشور
  • ارائه خدمات شبانه‌روزی
  • فروش بیشتر و افزایش درآمد

طراحی وب سایت بیمه مشابه بیمیتو با امکانات کامل و اختصاصی

کسب و کاری موفق می باشد که بتواند به به افراد مختلف خدمات با ارزش با کیفیتی مطلوب ارائه دهد.  در این صورت می تواند که مورد استقبال عمومی قرار بگیرد. بیشتر وب سایت های موفق  کار خودش را ارائه  دادن خدمات رایگان به عموم آغاز کرده است. این خدمات ها می تواند یک مقاله ساده آموزشی یا اینکه یک لغت نامه باشد. برای مثال ایلان ماسک صاحب شرکت های Xspace و تسلا، اولین سرمایه خود را از وب سایت فهرست کدهای پستی کسب نمود. وب سایتی که این خدمات را به صورت رایگان در اختیار عموم قرار داده بود. بنابراین این خدمت ساده توانست مخاطبان زیادی را جلب خود نماید و سایت به ارزشی نزدیک 300 هزار دلار دست پیدا نماید.

البته همیشه کار استارتاپ تماما به صورت خدمات رایگان نمی باشد یا اینکه حداقل ادامه پیدا نمی کند و به زودی زمینه درآمد زایی برای صاحبان آن فراهم خواهد شد. بیشتر کسب و کار ها خدماتی را در دو قسمت خدمات عمومی رایگان و دوم بصورت خدمات ویژه برای مشتریان ارائه می دهند. این خدمات ویژه می تواند برای صاحب وب سایت به صورت مستقیم از سمت کاربر درآمد زا باشد یا اینکه مانند بیمیتو (bimito) هزینه ایی از کاربر دریافت نکرده و کسب درآمد را تنها از طریق شرکت اصلی خدمات دهنده بیمه به عنوان هزینه بازاریابی دریافت نماید. فرمولی که هر سه طرف در آن یعنی کاربر، وب سایت، شرکت ارائه دهنده خدمات از آن سود می برند. ما با سایت ساز و طراحی وب سایت بیمه با امکانات بیمیتو در وب سایت بیمیک همراه شما هستیم.

منظور از بیمیتو چیست؟

بیمیتو یک وب سایت به همراه اپلیکیشن موبایل می باشد که به عموم کاربران امکان مقایسه به جهت انتخاب، تصمیم گیری و در صورت تمایل خرید خدمات بیمه ایی را فراهم می کند. این وب سایت با ارائه دادن اطلاعات انواع بیمه ها از خودرو گرفته تا بیمه مسافران از شرکت های متفاوت بیمه ایی خصوصی و دولتی، به کاربران حداکثر گزینه های موجود را در جهت خرید بیمه ارائه نماید. برای مثال شما می خواهید بیمه شخص ثالث خودرو خود را تمدید نمایید. با مراجعه کردن به این سایت و وارد کردن اطلاعات خودرو می توانید به لیستی از شرکت های بیمه ایی ارائه دهنده این خدمات دست پیدا کنید. در این هنگام می توانید نسبت به قیمت یا امتیاز شرکت بیمه تصمیم گیری کنید که از کدام شرکت خرید کنید. اینکه شما بخواهید خرید را به صورت آنلاین انجام دهید یا آنکه حضوراً به شرکت بیمه مراجعه نمایید انتخابش با شما می باشد. و برای دریافت اطلاعات و حتی خرید بیمه از وب سایت، کاربر هیچ گونه هزینه اضافی ایی را پرداخت نمی کند و هزینه و سهم بازاریابی وب سایت از طریق شرکت های بیمه ایی نیز پرداخت می شود. شما می توانید یا طراحی سایت بیمیتو از امکانات کامل آن به صورت اختصاصی بهره مند شوید.

امکانات سایت بیمیتو

همانگونه که گفتیم بیمیتو پلی ارتباطی میان کاربران و شرکت های بیمه می باشد. تقریبا اکثر شرکت های بیمه ایی با این وب سایت همکاری می نمایند. اولین امکانات بیمیتو همین لیست شرکت های خدمات دهنده در انواع بیمه ها نیز می باشد که در طراحی سایت با امکانات بیمیتو هم در نظر گرفته شده است. جهت اطلاعات بیشتر کلیک کنید

در کنار این لیست از شرکت های بیمه ایی قیمت هر یک از این شرکت ها برای خدمات شان مشخص شده می باشد. شاید یک کاربر بخواهد ارزان ترین بیمه را جستجو نماید در این هنگام لیست شرکت های بیمه ایی را به ترتیب قیمت بررسی می نماید.

ولی قیمت تنها فاکتور برای تصمیم گیری نمی باشد. برای همین بیمیتو به کاربران این امکان را داده که شرکت بیمه ایی را از جنبه های متفاوت ارزیابی نمایید. به عنوان مثال تعداد شعب، سطح رضایت مندی مشتریان، سطح توانگری شرکت، زمان پاسخگویی و غیره در این وب سایت قابل قیاس می باشند.

امکان سفارش با تنظیمات دلخواه مشتری، با گرد هم آمدن این اطلاعات کاربر می تواند در همان ابتدا شرایط خود را مثلا سقف بودجه را وارد کرده تا بتواند گزینه های ممکن قابل خرید خود را پیدا نماید. تقریبا هر اطلاعاتی را که مشتری برای تصمیم گیری خود احتیاج دارد این وب سایت در اختیار آن فرد قرار می دهد. و در پایان در صورت احتیاج نداشتن بیمه به بازدید و جلسات حضوری، مشتری می تواند در کمتر از چند دقیقه اقدام به تمدید یا خرید یک بیمه نامه جدید نماید.

منبع: بیمیک https://bimic.ir