به گزارش پایگاه خبری نشان :

 

مجموعه بتن سرمد تولید کننده انواع ماشین آلات صنعتی و دستگاه بلوک زنی است. این مجموعه دانش بنیان با استفاده از علم روز دنیا اقدام به ساخت انواع ماشین آلات صنعتی می کند.

با استفاده از دستگاه های بلوک زنی می توان تولید بلوک های ساختمانی را با سرعت بیشتری انجام داد. به ویژه دستگاه بلوک زن تمام اتوماتیک می توانند در مدت زمان کوتاهی تعداد زیادی بلوک تولید کنند. در این مقاله قصد داریم به معرفی دستگاه بلوک زنی و قیمت آن بپردازیم. با ما همراه باشید.

 

قیمت دستگاه بلوک زنی چگونه محاسبه می شود

دستگاه های بلوک زنی امروزه به طور گسترده ای در صنایع عمرانی مورد استفاده قرار می گیرند. هزینه ای که برای خرید این دستگاه پرداخت می شود بنابر عوامل مشخصی متفاوت خواهد بود. به عبارت دیگر نحوه محاسبه قیمت دستگاه بلوک زنی بر اساس فاکتورهای مشخصی صورت می گیرد. در این بخش به بررسی یکی از این عوامل تعیین کننده خواهیم پرداخت. این فاکتور مهم نوع دستگاه بلوک زنی است. این دستگاه در سه مدل مشخص تولید می شود. ابتدا به بررسی انواع دستگاه بلوک زنی و قیمت آن ها می پردازیم و در پایان به سایر عوامل تاثیرگذار در قیمت اشاره خواهیم نمود.

دستگاه اتوماتیک

در استفاده از بلوک زن اتوماتیک به اپراتور نیاز نخواهید داشت. این دستگاه قادر است مصالح مختلفی تولید کند. دستگاه بلوک زن اتوماتیک گران ترین و در عین حال بهترین نوع دستگاه های بلوک به حساب می آید. این دستگاه در دو مدل دوازده قالبه و معمولی عرضه می شود.

دستگاه نیمه اتوماتیک

همان طور که از نام آن پیدا است در این دستگاه بخشی از کار توسط اپراتور حرفه ای انجام می شود. این دستگاه قیمت کمتری نسبت به مدل اتوماتیک دارد. کیفیت قالب های دستگاه نیمه اتوماتیک بالا است. از مزایای دیگر این دستگاه می توان به دقت و سرعت بالای آن اشاره کرد.

دستگاه دستی

این دستگاه ارزان ترین نوع در گروه بلوک زن ها است. بلوک زن های دستی در قالب های ۲تایی، ۳تایی و ۴تایی روانه بازار می شوند. استفاده از بلوک زن دستی، ساده است. با این حال نیاز به اپراتور حرفه ای خواهد بود. این دستگاه سرعت مناسبی دارد و برای کارگاه های کوچک کافی خواهد بود.

5

اختلاف قیمت دستگاه بلوک زنی در چیست

شاید متوجه شده اید که دستگاه های بلوک زنی قیمت یکسانی ندارند. علاوه بر نوع دستگاه عوامل دیگری نیز در اختلاف قیمت این دستگاه ها موثر هستند. قیمت نهایی یک دستگاه بلوک زنی بر اساس فاکتورهایی تعیین خواهد شد. در میان این عوامل تاثیرگذار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •  چند قالبه بودن دستگاه: بلوک زن ها می توانند ۴ قالبه، ۵ قالبه یا ۶ قالبه باشند. خریدار با توجه به نیاز خود به انتخاب اقدام می کند. یک کارگاه کوچک می تواند از بلوک زن ۴ قالبه که ارزان تر است استفاده نماید. کار با بلوک زن ۶ قالبه سرعت بالایی دارد. به همین علت قیمت آن نیز گران تر خواهد بود.
  •  جنس بدنه دستگاه تاثیر زیادی در قیمت آن خواهد داشت.
  •  یکی از مهم ترین عوامل تاثیرگذار در قیمت، موتور دستگاه بلوک زنی است. تعداد موتورها تاثیر زیادی بر عملکرد دستگاه و در نتیجه قیمت آن خواهند داشت.
  •  دستگاه های بلوک زنی چند کاره گران تر از نوع عادی هستند.

6

شرکت دانش بنیان افراز بتن سرمد تولید کننده دستگاه های بلوک زنی

در این بخش شما را با یکی از بزرگ ترین و معتبرترین تولیدی های دستگاه بلوک زن آشنا می کنیم. برای خرید این محصول باید از کیفیت آن مطمئن باشید. همان طور که می دانید این دستگاه ها ارزان نیستند. برای همین خرید بی کیفیت می تواند ضرر زیادی را به همراه آورد. به همین دلیل برای تهیه دستگاه بلوک زنی باید بتوانید به شرکت تولید کننده اعتماد کنید. شرکت دانش بنیان افراز بتن سرمد تولیدکننده انواع دستگاه های بلوک زنی است. شرکت بتن سرمد سابقه طولانی در فروش این دستگاه ها دارد. برای همین مشتریان می توانند با خیالی آسوده به آن اطمینان کنند. از مزایای خرید از بتن سرمد می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  •  قیمت دستگاه های بلوک زنی در شرکت بتن سرمد بسیار ارزان تر از قیمت بازار است.
  •  انواع مختلف دستگاه ها در این شرکت عرضه می شوند.
  • بلوک زن های شرکت بتن سرمد در قالب های مختلف و با توجه با نیاز مشتری به فروش می روند.
  •  موتور دستگاه ها جنس بسیار مرغوبی دارد.
  •  امکان خرید از تمام شهرهای ایران مقدور است.
  • شرکت تجربه بالا و سابقه طولانی مدت در زمینه تولید انواع دستگاه بلوک زنی دارد. به همین علت به راحتی می توان به آن اعتماد کرد.

کلام آخر

قیمت دستگاه بلوک زنی بر اساس فاکتورهای مشخصی تعیین می شود. در این مقاله به بررسی عوامل تاثیرگذار بر قیمت پرداختیم. شما می توانید انواع دستگاه های بلوک زن را از طریق شرکت دانش بنیان افراز بتن سرمد تهیه نمایید. شرکت بتن سرمد خدمات خود را به سراسر ایران عرضه می دارد. بنابراین از جای جای ایران قادر به خرید محصولی با کیفیت خواهید بود. برای خرید این دستگاه از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت بتن سرمد با کارشناسان فروش تماس حاصل نمایید.