به گزارش پایگاه خبری نشان :

 

مجموعه بتن ماشین اصفهان با ربع قرن سابقه در زمینه ساخت انواع ماشین آلات صنعتی و دستگاه بلوک زنی ساختمانی می تواند بهترین ماشین آلات ساختمانی را در اختیار افراد قرار دهد. این مجموعه می تواند به سفارش مشتریان نیز کار طراحی و ساخت ماشین آلات را انجام دهد. در این مقاله قصد داریم با مشخصشات فنی دستگاه بلوک زنی آشنا شویم و نکات فنی مهم در این خصوص را معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

بهترین دستگاه بلوک زنی برای شما چیست

برای کسب موفقیت در کسب و کار خود باید بتوانید بهترین ها را کنار خود داشته باشید. گران بودن همیشه به معنی برتر بودن نیست. برای دستیابی به بهترین نتیجه باید انتخاب خود را بر اساس نیاز و امکانات خود انجام دهید. برای مثال در صورتی که فضای کارگاهی شما کوچک است نمی توانید از دستگاه های بلوک زن اتوماتیک بهره ببرید. این دستگاه برای شرکت های بزرگ و افراد مجرب مناسب تر است. انتخاب درست ضمن افزایش سرعت و بهبود عملکرد به سوددهی بیشتر نیز منجر می شود.

دستگاه های هیدرولیک با توان بالا برای پروژه های بزرگ مناسب هستند. استفاده از دستگاه بلوک زن دستی برای کسب و کار بزرگ اصلا پیشنهاد نمی شود. این نوع دستگاه قدرت و سرعت لازم برای تحویل بلوک های مورد نیاز را نخواهد داشت. به همین علت برای کارگاه های بزرگ و پروژه های سنگین مناسب نیست. معمولا از این دستگاه برای پروژه های کوچک استفاده می شود.

با این حال دستگاه بلوک زنی دستی برای کسب و کارهای کوچک مناسب ترین انتخاب به حساب می آید. این دستگاه نیاز به نیروی برق ندارد. کار با آن بسیار آسان است. حتی افراد مبتدی می توانند با این دستگاه کار کنند. پس برای شروع، مناسب ترین گزینه خواهد بود. پس همان طور که دیدید بهترین انتخاب بر اساس نیاز مخاطب صورت می گیرد. شما می توانید برند های مختلف دستگاه بلوک زنی را بر اساس حجم پروژه ها و نیاز کارگاه انتخاب کنید.

12

از لحاظ فنی به چه مواردی در دستگاه بلوک زنی دقت کنیم

دانستن مشخصات فنی ماشین آلات اهمیت زیادی دارد. این آگاهی باعث می شود دستگاه مناسب را انتخاب کنید. دستگاهی که بتواند بهترین بازده را برایتان به ارمغان بیاورد. در خرید دستگاه بلوک زنی به قابلیت دستگاه در استفاده از برق تک فاز و دو فاز توجه نمایید. گزینش دستگاهی که بتواند با هر دو نوع برق کار کند، بدون شک انتخاب شایسته تری خواهد بود. در انتخاب میان برند های مختلف دستگاه بلوک زنی به سرعت و دقت آن توجه نمایید.

بررسی کنید که دستگاه انتخابی در یک شیفت کاری چند بلوک می سازد. حجم تولید باید با حجم پروژه شما همخوانی داشته باشد. بر همین اساس باید تعداد قالب های دستگاه بلوک را بررسی کرد. هر چه تعداد قالب ها بیشتر باشد حجم بلوک دریافتی نیز بیشتر خواهد بود. به عبارت دیگر دستگاه ۶ قالبه بلوک بیشتری نسبت به دستگاه ۲ قالبه تولید می کند. همه برندها قابلیت تنظیم ویبره دستگاه را ندارند. کنترل و تنظیم ویبره دستگاه بلوک زنی مزیت بزرگی محسوب می شود. بنابراین دستگاهی را انتخاب کنید که این قابلیت را داشته باشد. از دیگر نکاتی که در زمینه مشخصات فنی دستگاه بلوک زن باید مورد توجه قرار گیرد به شرح زیر است:

  • تعداد الکتروموتورها
  • بررسی سیستم حرکتی دستگاه
  • قابلیت حمل و جابجایی آسان
  • امکان نصب قالب
  •  قابلیت تولید انواع بلوک و کفپوش های ساختمانی

13

بتن ماشین تولید کننده دستگاه بلوک زنی

حال که ویژگی های لازم برای خرید یک دستگاه بلوک زنی مرغوب را دانستید شما را با برترین تولیدکننده این دستگاه آشنا می سازیم. بتن ماشین یکی از برجسته ترین و شناخته شده ترین تولیدکننده های دستگاه بلوک زنی در ایران به شمار می رود. در میان برند های مختلف دستگاه بلوک زنی و دستگاه موزاییک سازی، بتن ماشین جایگاه بالایی را به خود اختصاص داده است. کیفیت محصولات این شرکت تضمین شده است. بنابراین با اطمینان خاطر می توانید ماشین آلات مورد نظر خود را از آن خریداری کنید.

این شرکت تولیدات و محصولات باکیفیتی را عرضه می کند. برای همین محبوبیت زیادی دارد. عرضه محصولات با کیفیت در کنار قیمت ارزان از ویژگی های قابل توجه شرکت بتن ماشین است. اگر تمایل به خرید محصولات این شرکت دارید، حتما از طریق راه های ارتباطی با کارشناسان فروش بتن ماشین تماس حاصل نمایید.