به گزارش پایگاه خبری نشان :

 

 

با توجه به ماهیت دیجیتالی ارزهای دیجیتال، امکان نگهداری و انتقال آنها همانند پول های نقد و ارزهای فیات وجود ندارد و برای نگهداری ارز دیجیتال نیازمند کیف پول های مخصوصی هستیم که به آنها والت گفته می شود.

والت ها این امکان را برای ما فراهم می کنند تا دارایی های دیجیتالی خود را در آنها ذخیره کنیم و در هر زمان، ارزهای دیجیتال را منتقل و یا برای پرداخت هزینه ها استفاده کنیم.

با افزایش محبوبیت و گسترش استفاده از ارزهای دیجیتال، کیف پول های رمزارز نیز تنوع بیشتری پیدا کرده اند و امروزه در انواع مختلفی و هرکدام با مزایا و معایب خود عرضه شده اند. دو دسته اصلی کیف پول های ارز دیجیتال گرم (نرم افزاری) و سرد (سخت افزاری) نام دارند.

 

کیف پول های گرم و سرد چیست؟

کیف پول های گرم از محبوب ترین کیف پول های بازار هستند. این کیف پول ها برای فعالیت به اتصال اینترنت نیازمند هستند و در تقریبا تمام دستگاه هایی که به اینترنت متصل هستند قابل استفاده اند. کیف پول های صرافی، کیف پول های نرم افزاری و کیف پول های تحت وب در این دسته قرار می گیرند.

نصب و استفاده از کیف پول های گرم رایگان است و این کیف پول ها برای ارائه خدمات از شما هزینه ای دریافت نمی کنند. همچنین دسترسی و استفاده از آنها ساده است و در هر نقطه از جهان و در هر زمان امکان انتقال دارایی ها با استفاده از این کیف پول ها وجود دارد.

کیف پول های سرد برخلاف کیف پول های گرم نیازی به اتصال مداوم به اینترنت ندارند و امکان استفاده از آنها به شکل فیزیکی نیز امکان پذیر است. کیف پول های سخت افزاری از جمله محبوب ترین کیف پول های سرد بازار هستند که به کاربران این امکان را می دهند تا دارایی های دیجیتالی خود را به شکل فیزیکی نگه داری کنند.

در حالی که این موضوع امنیت این کیف پول ها را افزایش داده است، اما این کیف پول ها باید خریداری شوند و دسترسی و استفاده از آنها به راحتی و سادگی کیف پول های گرم نیست.

 

کیف پول گرم یا سرد، کدام را انتخاب کنیم؟

انتخاب کیف پول ارز دیجیتال اهمیت زیادی دارد و در صورت انتخاب یک کیف پول نامعتبر ممکن است امنیت تمام دارایی های دیجیتال شما به خطر بیفتد. به همین دلیل مهم است با انواع کیف پول های ارز دیجیتال آشنا باشید و بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید.

استفاده کاربران از ارزهای دیجیتال متنوع است و هر سرمایه گذار با هدف متفاوتی به این بازار وارد می شود. برخی می خواهند صرفا یک ارز دیجیتال را خریداری کنند و سپس برای ماه ها و یا سالها از آن نگهداری کنند، در حالی که بسیاری دیگر از سرمایه گذاران نیازمند خرید و فروش مداوم ارزهای دیجیتال هستند.

برای انتخاب بهترین کیف پول ارز دیجیتال، در ابتدا باید هدف خود را مشخص کنید. شما جز کدام دسته هستید؟ اگر می خواهید ارزهای دیجیتال خود را به مدت طولانی نگهداری کنید و آنها را منتقل نکنید، کیف پول های سرد می توانند گزینه مناسبی برای شما باشند. کلید خصوصی این کیف پول ها در اختیار خود شما است و تنها راه دسترسی به دارایی ها، داشتن دستگاه کیف پول همراه با کلید خصوصی است و هکرها نمی توانند به صورت آنلاین این کیف پول ها را هک کنند.

اما اگر به خرید و فروش ارزهای دیجیتال به هدف کسب سود و ترید علاقه مند هستید، نیازمند یک کیف پول گرم مانند کیف پول صرافی هستید تا در هر نقطه و از هر دستگاهی به کیف پول خود برای انجام معاملات دسترسی داشته باشید.

 

images_1669801072.png

 

بهترین کیف پول های گرم و سرد

بهترین کیف پول های سرد بازار را امروزه لجر عرضه می کند که دستگاه های کاملا امن و کاربردی برای نگهداری و انتقال ارزهای دیجیتال به شمار می روند. مهم است در خرید این کیف پول ها به گارانتی و ضمانت اصالت کالا توجه داشته باشید زیرا کیف پول های تقلبی لجر می توانند امنیت دارایی های شما را تهدید کنند. یکی از فروشنده های معتبر داخلی کیف پول های لجر سرمایکس نام دارد و هم اکنون می توانید این کیف پول ها را در این صرافی با بهترین قیمت و ضمانت اصالت کالا خریداری کنید.

اگر نیازمند یک کیف پول گرم امن و معتبر هستید، کیف پول سرمایکس می تواند بهترین گزینه برای سرمایه گذاری ارز دیجیتالی شما باشد. این کیف پول صدها ارز دیجیتال متنوع را پشتیبانی و با آخرین تکنولوژی های امنیتی روز دنیا از دارایی های شما محافظت می کند. همچنین با داخلی بودن این کیف پول، دیگر خطرات تحریم ها و قفل شدن ارز دیجیتال دارایی های شما را تهدید نمی کند.

کیف پول سرمایکس از طریق تحت وب و اپلیکیشن موبایل در اختیار تمام کاربران صرافی قرار گرفته است و علاوه بر این کیف پول، کاربران می توانند خرید و فروش بیش از 630 ارز دیجیتال را با بهترین قیمت و کمترین کارمزد انجام دهند و از پشتیبانی 24 ساعته در هفت روز هفته سرمایکس استفاده کنند. شما میتوانید برای خرید و فروش تتر و صدها رمزارز دیگر از اپلیکیشن و سایت سرمایکس استفاده کنید.

خرید لجر از سرمایکس

 

برچسب ها : سرمایکس,ارز دیجیتال,کیف پول,لجر,کیف پول سرد,Sarmayex