به گزارش پایگاه خبری نشان :

 

 

یک داستان عجیب و غریب از بازار لوازم خانگی سَر می‌دهیم؛

بازار بزرگ تهران و امین‌حضور مملو از مغازه‌هایی هستند که لوازم خانگی را به صورت عمده به مرحلهٔ فروش می‌رسانند. برخی از مغازه‌داران تلاش می‌کنند برندهایی چون کلور که کمتر به گوش متقاضیان می‌خورد را معرفی نمایند. بعضی از مشتریان هستند که به سمت و سوی ارزان‌ترین نوعِ لوازم خانگی موجود رهسپار می‌شوند. حتماً توانِ آن‌ها جهتِ خرید لوازم خانگی در همین حد است. بعضی از افراد هم هستند که به برندهای ایرانی چندان اعتماد نداشته و برندهایی نام آشنا و خارجی را انتخاب می‌نمایند، همانند؛ سامسونگ و ال‌جی!

زن و مرد جوانی در کنارهٔ مغازه‌ها گام برمی‌دارند و با همدیگر مشورت می‌کنند. آن‌ها به قصد خرید لوازم خانگی و تهیه جهیزیه به بازار آمده‌اند. عروس خانم می‌خواهد برای جهیزیه خود یک یخچال ساید بای ساید بخرد و آن را آقا داماد باید بخرد! فروشنده با لطافت و مهربانی و با نگاهی کوتاه به چهره داماد سعی دارد عروس را منصرف کند. همین هم می‌شود و تصمیم به خرید یک یخچال معمولی می‌گیرند.

قیمت کالاها و محصولات ایرانی؛

قیمت کالاهای ایرانی با توجه به برندهایی مشهور و کمتر شناخته شده با همدیگر متفاوت می‌باشد. آن‌ها از قیمت پنج میلیون تومان برای یک یخچال ساده و بی‌آلایش دارند تا به پنجاه میلیون تومان برای یک یخچال اعیانی! از قیمت یخچال خارجی هم نگوییم بهتر است. خانواده‌هایی می‌توانند در راستای خرید آن‌ها اقدام کنند که تقریباً دستشان به جیب‌شان می‌رسد.

عده زیادی هستند که در این زمینه گام گذارده‌اند و به فروش لوازم خانگی می‌پردازند‌. از مغازه‌های موجود در بازار تهران گرفته است که عمده فروشی می‌کنند تا به خرده فروشان و فروشندگان اینترنتی چون لوازم خانگی افشین.

سختی کار برای فروشندگان بیشتر از خریداران است!

فروشندگان دل پُری دارند و هیچ‌یک از آن‌ها به آینده شغلی خود امید چندانی ندارند. روزهای خوش ما به زمانی بازمی‌گردد که مرزها باز بوده و واردات لوازم خانگی به صورت آزاد بوده است. البته این را فراموش نکنیم که ممنوعیت واردات به نفع کارخانه‌داران و تولیدکنندگان ایرانی بوده است که با خیالی آسوده در این مسیر گام برداشتند. آن‌ها با اطمینان خاطر که در این مسیر هیچ رقیبی وجود ندارد کالاهای خود را کیفیت بخشیدند و محصولاتِ خود را روانه بازار نمودند‌.

شاهد وجودِ رکود در بازار لوازم خانگی هستیم؛

بلی این موضوع انکارناپذیر است! ما در بازار لوازم خانگی شاهد وجود رکود هستیم. این مسئله چندان هم به دور از ذهن نیست‌. با توجه به قیمت‌هایی که در بازار حاکم است و برندهایی خارجی که هرآنچه هست اغلب قاچاق می‌باشند. «البته اگر که شما از یک مغازه‌دار معتبر خرید خود را انجام بدهید، کالا قاچاق نبوده و معتبر است.»

با وجود رکود می‌توانید جهتِ خرید لوازم خانگی اقدام کنید!

اگر که کمی در بازار رفت و آمد داشته باشید قطعاً می‌دانید که با بالا و پایین آمدن قیمت دلار در داخل کشور قیمت لوازم خانگی خارجی هم بالا و پایین می‌شود. بررسی صورت گرفته توسط کارشناسان ما این موضوع را ثابت می‌کند که لوازم خانگی ایرانی قیمتی بسیار مناسب‌تر از نمونه‌های خارجی دارند. در واقع تولیدکنندگان ایرانی سعی برآن داشته‌اند که محصولات تولیدی خود را با قیمتی بسیار مناسب و کیفیتی که روز به روز افزایش پیدا می‌کند، به دست خریداران رسانند‌.

توجه به گارانتی و اصالت کالا را فراموش کنید؛

اگر که قرار است همین حالا یا فردا جهتِ خرید لوازم خانگی اقدام کنید، توجه به گارانتی را از خاطر نبرید. چه بسا فروشگاه‌هایی که در راستای فروش محصولاتِ تقلبی اقدام نموده‌اند و هیچ‌گونه گارانتی و خدمات پس از فروشی را به خریداران نمی‌دهند. غالباً این دسته از محصولات به زودی زود خراب می‌شوند و پای مصرف کنندگان را به تعمیرگاه باز می‌کنند. اگر که گارانتی نباشد چه خواهد شد! شما می‌مانید و یک کالای خراب شده که باید هزینه گزافی در راستای تعمیر بپردازید! پس حتماً به هنگام خرید لوازم خانگی، آن را از یک فروشگاه معتبر تهیه کنید. فروشگاهی که از اصالت کالاهای خود اطمینان داشته و به شما یک ضمانت نامه ارائه می‌دارد.

در چنین بازار و قیمت‌هایی به بازار لوازم خانگی ایرانی اعتماد کنیم!

چرا که نه! چرا نباید به برندهای ایرانی اعتماد کرده و برای یک‌بار که شده بدان‌ها فرصت دیده شدن ندهیم! شما می‌توانید با خیالی آسوده به برندهایی ایرانی چون؛ کلور، پاکشوما، امرسان، اسنوا و... اعتماد کنید. قطعاً با خرید از برندهای ایرانی گارانتی و خدمات پس از فروش معتبری هم نصیب شما خواهد شد. این‌گونه می‌توانید در صورت بروز هرگونه ایراد برای دستگاه خریداری شده جهتِ تعمیر به نمایندگی مراجعه نمایید.

بهترین فروشگاه لوازم خانگی کدام است؟

3

در این روزها نسبتا قیمت مشخصی برای لوازم خانگی وجود ندارد و تقریبا همه فروشگاه‌ها محصولات را با قیمت‌های نوسانی به مشتریان ارائه می‌کنند. اما در این میان هنوز هم فروشگاه‌های هستند که قیمت مناسبی را ارائه می‌کنند. یکی از آن فروشگاه‌ها، لوازم خانگی افشین کالا نام دارد که امروزه توانسته با کاهش سود، از افزایش نجومی قیمت‌ها جلوگیری کند. به طور مثال اگر قیمت اسپیکر در دیجی کالا را مشاهده کنید، متوجه خواهید شد که قیمت‌ها روزبه‌روز افزایش یافته‌اند اما افشین کالا جلوی این موضوع را گرفته و سعی دارد تا بهترین قیمت را ارائه دهد.

تمام محصولات افشین کالا بدون افزایش قیمت هستند؟

بله. اگر به صدها محصول موجود در افشین کالا نگاهی بی‌اندازید، شاهد عدم افزایش قیمت هستید که موضوع باعث شده تا قدرت خرید مشتریان افزایش یابد. به طور مثال قیمت اسپیکر در افشین کالا نسبت به سار فروشگاه‌ها مثل دیجی کالا و غیره مناسب‌تر بوده و شاهد بهترین قیمت‌ها هستیم. اگر بخواهیم مثالی در این راستا بزنیم، می‌توان به اسپیکرهای مکسیدر در افشین کالا اشاره کنیم. قیمت اسپیکر مکسیدر با وجود گرانی همچنان دارای ثبات بوده و بدون هیچگونه افزایشی در این فروشگاه به فروش می‌رسد.

علاوه بر قیمت مناسب، خرید مطمئن و آسان از اصلی‌ترین مزیت‌های افشین کالا است. این فروشگاه دارای مجوز از وزارت صمت بوده و درگاه پرداخت آن مربوط به بانک ملی ایران است؛ بنابراین مشتریان با آسودگی خاطر می‌توانند خریدشان را ثبت کنند. فراموش نکنید که افشین کالا بر خلاف سایر فروشگاه‌ها، پشتیبانی دائمی داشته و مشتریان می‌توانند به راحتی از فرایند خرید و ارسال سفارشاتشان مطلع شوند.

4

سخن آخر

در این محتوا به صورت کامل با وضعیت این روزهای لوازم خانگی آشنا شدیم. همانطور که می‌دانید با توجه به وضعیت موجود و نوسانات ارز، قیمت لوازم خانگی روزبه‌روز در حال افزایش است و این موضوع باعث شده تا مشتریان دچار تردید شوند. اما در این گزارش به معرفی یکی از فروشگاه‌های معتبر به نام افشین کالا ( Afshinkala.ir ) پرداختیم. این فروشگاه از نوسانات و افزایش قیمت لوازم خانگی جلوگیری کرده و با کاهش سود خود، به حفظ قیمت‌ها کمک کرده است.