به گزارش پایگاه خبری نشان :

 

گوشی اس 22 اولترا با قیمت 50 میلیون

5

گلکسی اس 22 اولترا با وجود قلم استایلوس (S Pen) و طراحی زیبا به یکی از بهترین گوشی‌های جهان تبدیل شده است. پنل نمایشگر 6.8 اینچی گوشی سامسونگ مدل S22 اولترا از نوع Dynamic AMOLED 2X با رزولوشن 1440 در 3200 پیکسل است که از قابلیت همیشه روشن نیز پشتیبانی می‌کند. نرخ نوسازی این نمایشگر قابلیت آداپتیو دارد و به‌صورت اتوماتیک از 1 تا 120 هرتز تنظیم می‌شود.

جدیدترین پرچم‌دار سامسونگ هم مانند نسل قبل سری S، در دو نسخه وارد بازار شده است. نسخه جهانی که با پردازنده ۴ نانومتری اگزینوس 2200 در دستان ما قرار می‌گیرد و نسخه‌ای مخصوص آمریکا، چین و کره جنوبی که با پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 1 با معماری چهار نانومتر عرضه می‌شود. بخش حافظه گلکسی S22 Ultra سامسونگ در مدل‌های مختلف 128 گیگابایت با 8 گیگابایت رم، 256 گیگابایت با 12 گیگابایت رم، 512 گیگابایت با 12 گیگابایت رم و 1 ترابایت با 12 گیگابایت رم عرضه می‌شود.

پنل دوربین در اس 22 اولترا همچنان مانند نسل قبلی خود، S22 Ultra، متشکل از یک لنز 108 مگاپیکسلی اصلی، یک لنز 12 مگاپیکسلی اولترا واید و دو لنز 10 مگاپیکسلی تله فوتو پریسکوپی است که همگی کیفیت فوق‌العاده‌ای از خود نشان می‌دهند. دوربین سلفی هم درست مانند قبل شامل یک لنز 40 مگاپیکسلی با همان مشخصات است.

بیشتر بخوانید: ثبت گوشی در سامانه همتا

 

گوشی زد فیلیپ 4 با قیمت 42 میلیون تومان

6

گوشی سامسونگ Z Flip 4 شباهت زیادی به مدل قبلی، یعنی زد فلیپ 3 دارد. این گوشی دارای دو نمایشگر است. یک نمایشگر اصلی و یک نمایشگر کوچک بیرونی. نمایشگر اصلی از نوع پنل داینامیک امولد با اندازه 6.7 اینچ و رزولوشن 1080 در 2640 پیکسل است. نمایشگر دوم نقطه عطف گوشی جذاب زد فلیپ 4 و دلیلی بر هرچه پرطرفدارتر شدن آن است.

سامسونگ برای گوشی تاشوی جدیدش چند ترفند نرم‌افزاری جدید در نظر گرفته که جالب هم به نظر می‌رسند. یکی از قابلیت‌های جدید زد فلیپ 4، مشاهده پیش‌نمایش سلفی روی نمایشگر دوم که با دقیقا برابر با نسبت تصویر اصلی است.

سامسونگ بهترین پردازنده موجود برای جدیدترین گوشی خود، یعنی Z Flip 3 استفاده کرده است. پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 1 که از شبکه 5G هم پشتیبانی می‌کند، قدرت پردازشی بسیار بالایی دارد. این گوشی خاص با دو مدل حافظه در دست کاربر قرار می‌گیرد، نسخه 128 گیگابایتی حافظه با رم 8 گیگابایت و نسخه 256 گیگابایتی حافظه با رم 8 گیگابایت.

سامسونگ در گوشی Z  Flip 3 دارای دو سنسور 12 مگاپیکسلی در قاب پشتی قرار داده که کیفیت قابل قبولی دارد. اما جذابیت بخش دوربین، مربوط به دوربین سلفی گوشی است که به دلیل تاشو بودن آن امکان ثبت سلفی‌های جذابی را برای کاربر فراهم کرده است. به عبارتی با قرار دادن گوشی به صورت تاشده روی میز با انتخاب زاویه دوربین می‌توان بی‌نهایت سلفی ثبت کرد.

 

گوشی ای 53 با قیمت 12 میلیون تومان

7

گوشی سامسونگ ای 53 نسخه 5جی، میان‌رده‌ای است که در حد یک پرچم‌دار و قیمت بسیار کمتر ظاهر شده است. این گوشی سامسونگ از لحاظ ظاهری تفاوت چندانی با مدل قبلی، یعنی A52 ندارد. دوربین اصلی در قاب پشتی در کادر مستطیلی چندین ساله سامسونگ جای گرفته که با بدنه گوشی کاملا هماهنگی دارد.

گوشی گلکسی A53 نسخه 5جی دارای یک صفحه نمایش 6.46 اینچی از نوع Super AMOLED است. این صفحه‌نمایش با رزولوشن 2400 در 1080 و تراکم پیکسلی 407 پیکسل در اینچ، نرخ نوسازی 120 هرتز را ارائه می‌دهد که تصاویر را بدون تاخیر و افت فریم به نمایش می‌گذارد. مزیت دیگر این نمایشگر روشنایی 800 نیت است که روشنایی استانداردی برای استفاده و حتی عکاسی با گوشی در محیط پرنور محسوب می‌شود.

گوشی گلکسی  A53سامسونگ، از تراشه اگزینوس 1280 بهره گرفته که هشت هسته‌ای و در اجرای کارهای گرافیکی با موبایل عملکرد قابل قبولی را ارائه می‌دهد. علاوه بر پردازنده قدرتمند، گوشی میان‌رده گلکسی ای 53 5جی، از ظرفیت بالای حافظه نیز بهره برده است. حافظه داخلی 256 گیگابایت و 8 گیگابایت رم ظرفیت ذخیره‌سازی زیادی را برای ای 53 فراهم کرده است. این گوشی سامسونگ همچنین از اسلات مشترک (Hybrid) کارت حافظه نیز پشتیبانی می‌کند.

سامسونگ برای بخش دوربین گوشی گلکسی A53، پنل چهارگانه‌ای را در نظر گرفته که یک لنز عریض 64 مگاپیکسلی، دوربین اصلی آن را تشکیل داده است. لنزهای دیگر شامل یک لنز اولتراواید 12 مگاپیکسلی، یک ماکرو 5 مگاپیکسلی و یک سنسور تشخیص عمق 5 مگاپیکسلی هستند.

 

گوشی ای 33 با قیمت 8 میلیون تومان

8

گوشی Galaxy A33 سامسونگ از میان‌رده‌های این شرکت است که در اوایل سال میلادی گذشته معرفی شد. به طور کلی سری A گلکسی را می‌توان یکی از بهترین گوشی های ساخته شده توسط سامسونگ به شمار آورد که مشخصات قابل قبولی هم دارد.

نقطه قوت گوشی ای 33 صفحه نمایش Super Amoled است که رزولوشن 1080×2400 و تراکم پیکسلی آن 411 پیکسل در هر اینچ را با نرخ نوسازی 90 هرتز ارائه می‌دهد. تمامی این ویژگی تصویر به شدت باکیفیتی را در A32 به نمایش می‌گذارد.

در بخش سخت افزار، با استفاده از پردازنده اگزینوس 1280 ساخت سامسونگ عملکرد بسیار خوبی در پردازش دارد. این گوشی میان‌رده در بخش کنترل دما، حتی در استفاده‌های سنگین موفق بوده و می‌توان گفت نرسیدن دمای بدنه به 40 درجه از نقاط قوت آن است. پشتیبانی از حافظه 128 و 256 گیگابایت با رم 6 و 8 گیگابایت، به کاربر امکان ثبت و ذخیره بیش از صدها تصویر ویدیویی را می‌دهد. 

می‌رسیم به بهترین اتفاق در بخش دوربین A33، یعنی استفاده از یک لنز 64 مگاپیکسلی بعنوان لنز اصلی است. قبل از بررسی لنزها باید گفت که طراحی پنل دوربین در این گوشی با حذف مستطیل مشکی رنگ، حرف جدیدی برای گفتن دارد. یک لنز 64 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی قرار گرفته که سامسونگ برای آن از سنسور ISOCELL GW3 ساخت خود، استفاده کرده است. این دوربین با دیافراگم f/1.8، قابلیت فوکوس خودکار با تشخیص فاز هم دارد. در مجموع در شرایط نوری عالی، وضوح عکس‌ها خوب است و جزئیات خوبی را با آن می‌توان ثبت کرد.