به گزارش پایگاه خبری نشان :

 

 

پر بازدید ترین خوانندگان و آهنگ های ایرانی

 

بهزاد لیتو :

بهزاد داورپناه زادهٔ ۵ اسفند ۱۳۷۰ که با نام بهزاد لِیتو شناخته می‌شود، خواننده و رپر اهل ایران است. موسیقی او شامل سبک‌های رپ فارسی و هیپ هاپ می‌شود. او ابتدا با عضویت در گروه پایدار شناخته شد و مدتی بعد باهمکاری با زدبازی به شهرت رسید ،‌ برای دانلود آهنگ های بهزاد لیتو می توانید به این لینک مراجه نمایید .

فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی صدا از دانشگاه دبی می باشد که با آهنگسازی شروع و به سمت خوانندگی رفت و حالا ترانه سازی هم می کند . بهزاد داورپناه با نام هنری بهزاد لیتو که اصالت اصفهانی دارد در شهر تهران به دنیا آمد و تنها یک خواهر کوچکتر خجالتی و بسیار درسخوان بنام نیکی دارد . پدر و پدربزرگ اش نسل در نسل در کار صادرات سنگ بودند و از خیران مدرسه ساز می باشند ، مادربزرگ اش نقاش و مادرش از علاقمندان طراحی داخلی است .

او خوانندگی را از ۱۶ سالگی‌اش (زمانی که در تهران بود) آغاز کرد و زمانی که به دبی رفت، به شکل حرفه‌ای ادامه داد. در ابتدای شروع فعالیتش، عضو گروه پایدار شد و سپس با انتشار آهنگ‌هایی مانند فوق‌العاده، فردا ریمیکس و دادیم رفت تو رو ، باعث بیشتر شناخته شدنش شد .

 

8

 

یاس :

یاسر بختیاری در ۳۰ خرداد ۱۳۶۱ در تالش، گیلان به دنیا آمد . دوران کودکی وی در محله‌های ناصر خسرو، اکباتان و شمشیری در تهران سپری شد. در دوران نوجوانی در ورزش کشتی آزاد زیر نظر مربی خود هاشم کلاهی فعالیت می‌کرد و پس از مدتی فعالیتش در کشتی را کنار گذاشت . ۱۴ ساله بود که با شنیدن آهنگ‌های توپاک و ترانه‌های هیپ‌هاپی که پدرش برای او از آلمان می‌آورد، با این نوع موسیقی آشنا شد و به آن علاقه پیدا کرد و در این دوران انتخاب نخست او برای موسیقی گوش دادن رپ بود. وی ۱۸ ساله بود که پدرش از دنیا رفت و پس از آن به همراه خانواده‌اش زندگی سختی را در نبود پدرشان سپری کرد. یاس که فرزند بزرگ خانواده بود تحصیل خود در رشتهٔ عمران دانشگاه را نیمه‌کاره رها کرد و به سمت کار برای تأمین مخارج خانواده گام نهاد و در کنار فعالیت موسیقی به کار در شرکت بازرگانی عمویش و مسافرکشی با اتومبیل پیکان پرداخت .

مضمون بیشتر ترانه‌های یاس انتقاد و اعتراض به مشکلات و بحران‌های اجتماعی نظیر فقر، اعتیاد، بی کاری، جنگ، روسپی گری، خودکشی، طلاق و غیره است. یاس از اولین خواننده های رپ فارسی ونخستین خواننده رپ فارسی است که در ایران برای پخش موسیقی خود مجوز گرفت.اولین ترانهٔ وی که به طور قانونی در ایران منتشر شد یادت نره نام داشت که آن را به همراه مجید غفوری، خواننده پاپ اجرا کرده بود .

یاس کنسرت‌هایی در شهرهای مختلف آمریکا برگزار کرده است و تجربهٔ شرکت در نشستی موسیقیایی در راستای معرفی و توسعه رپ فارسی در دانشگاه میشیگان را نیز داشته‌ است .

 

 

دانلود آهنگ های جدید

برای دانلود آهنگ های جدید می توانید به وبسایت رپ استار سر بزنید ، رپ استار وبسایتی است برای علاقه مندان به موسیقی رپ ، پاپ و ریمیکس ، ترافیک مصرفی در حجم اینترنت دانلود آهنگ به صورت نیم بها محاسبه خواهد شد .

 

9

 

دانلود ریمیکس های پاپ و رپ

همچنین برای دانلود ریمیکس جدید در سبک های مختلف از جمله پاپ و رپ ، رسانه رپ استار می تواند بهترین گزینه باشد ، چرا که تمام ریمیکس های جدید در کسری از ثانیه روی وبسایت قرار خواهند گرفت .