به گزارش پایگاه خبری نشان :

در هنگام تجهیز یک واحد مشخص به یک سیستم کاربردی در ابتدای باید با دید کارشناسی نیازسنجی صورت بگیرد و با تهیه یک لیست کاربردی که معمولا از آن به عنوان چک لیست در پروژه عملی یاد می شود استفاده نمود. از این رو زمانی که کارشناس یا بهره بردار قصد تجهیز دزدگیر اماکن را داشته باشد باید به چند سوال مهم و کاربردی در هنگام تجهیز موارد گفته شده پاسخ درخوری بدهد که در این قسمت به بیان ریز مطلب خواهیم پرداخت. دزدگیر اماکن از نگاه کارشناسان خبره این رشته کاربردی توانایی به کارگیری در سطوح مختلف را داراست. دزدگیر اماکن در سطح مسکونی که با دزدگیر خانه یا محل سکونت نیز از آن یاد می شود به صورت نیمه حرفه ای مورد بهره برداری قرار می گیرد. دزدگیر اماکن در سطول خانگی به صورت پکیج بوده و به راحتی قابلیت در دسترس بودن و استفاده راحت را دارا می باشند. برای تهیه این سطح گفته شده می توانید به راحت ترین شکل ممکن خرید های رایج اینترنتی یعنی خرید آنلاین دزدگیر اماکن رجوع نمایید. سطح بعدی که در این دسته بندی ماژول حفاظتی به آن می پردازیم سطح اصناف دزدگیر اماکن می باشد.

در سطح اصناف دزدگیر اماکن حساسیت یک پله بالاتر می رود و معمولا سیستم پیشنهادی حتما باید استاندارد های یک سیستم کارآمدتر را داشته باشد. برای روشن شدن مطلب باید به صورت کوتاه توضیح دهیم که برای خرید دزدگیر اماکن در سطح اصناف لازم است که شما چه نکاتی را در این قسمت بدانید. اولین و مهمترین رکن انتخاب دزدگیر اماکن در سطح اصناف مدل سیستم ارتباطی در سری از پنل ها می باشد. امروزه راه های ارتباطی سیستم های دزدگیر اماکن به روز شده و شخص می تواند برای مانیتورینگ فضای تحت پوشش خود از طریق تماس، جی اس ام یا سیستم کنترلی بر اساس سیم‌کارت تلفن همراه و وای فای اقدام نمود. این موارد یاد شده زمانی در دزدگیر اماکن استفاده می شود که شما در سیستم خود یک ورود غیر قابل مشخص و نا آشنا داشته باشید. سنسور های نصب شده در جای جای محل مورد نظر با رصد اولین سوژه متحرک به صورت یکپارچه عمل می کنند و از راه های ارتباطی ذکر شده شخص ادمین سیستم را مطلع می کند.

اخیرا سیستم های دزدگیر اماکن در سطح خانگی و سطح اصناف با یکدیگر ادغام شده اند و خریداران با پرداخت یک هزینه حداقلی می توانند سیستمی را تهیه کنند که با یک هزینه حداقلی جامعیت یک سیستم دزدگیر اماکن کامل را داشته باشد. اگر بخواهیم شما را در این قسمت در انتخاب یک سیستم دزدگیر اماکن راهنمایی کاربردی داشته باشیم باید یک سیستم به روز و جامعه را در بین سیستم‌های دزدگیر اماکن معرفی نماییم.

دزدگیر فایروال

در سطوح کاربردی دزدگیر منزل و همچنین دزدگیر اصناف برندی که دارای استاندارد های لازم بوده و تمام موارد چک لیست انتخابی در کارشناسی را پاس می کند مجموعه کالایی دزدگیر اماکن فایروال می باشد. اولین ویژگی مهم در چک لیست انتخابی کیفیت ساخت و قطعات قرار داده شده در سیستم دزدگیر می باشد. در سیستم دزدگیر فایروال تمامی قطعات به صورت high Quality بوده و به همین جهت شرکت ارائه دهنده این سیستم دزدگیر اماکن بر این جایگاه برآمده تا مواردی که لیست قیمت محصولات دزدگیر فایروال وجود دارد را با گارانتی ۵ ساله عرضه نماید. این مقدار زمان گارانتی یک ویژگی برجسته مهم به شمار می آید و علت اصلی انتخاب پرشمار اصلی کاربران دزدگیر فایروال می باشد. از دیگر عوامل انتخابی مهم دستگاه دزدگیر فایروال که در چک لیست ما نیز وجود دارد تنوع کالایی بالا در لیست محصول اشاره شده می باشد. در دزدگیر فایروال شما می توانید به صورت بی‌سیم و با سیم سنسور ها و تجهیزات جانبی را جانمایی و نصب نمایید. انواع سنسور های که در لیست دزدگیر فایروال وجود اعم از انواع چشمی های حرکتی دزدگیر اماکن، انواع مگنت های درب های ورودی، سنسور ضربه و انواع شوک سنسور ها و همچنین تمام تجهیزات آلارم دهی و اطلاع رسانی مثل آژیرها و بلندگو ها به دو صورت بی‌سیم و باسیم در لیست اشاره شده وجود دارند.

مکمل کاربردی دزدگیر اماکن

از موارد مهم در تمام سطوح کاربردی دزدگیر اماکن برای رسیدن به بهره وری بیشتر قویا توصیه شده و در چک لیست ما نیز به آن اشاره شده استفاده از یک سیستم کنترلی در کنار دزدگیر اماکن می باشد. سیستم های دزدگیر اماکن زمانی که از طریق رابط های کاربری خود مثل انواع تلفن کننده های سیم کارتی و خطوط تلفن شهری آلارم دهی می کنند این نیاز را در کاربر به وجود می آورند که در کنار دریافت سیگنال فعال شدن سیستم دزدگیر علت این آلارم دهی را نیز بتواند مانیتور نماید. راه حل پیشنهادی برای این نیاز کاربردی تجهیز کردن سطوح کاربردی دزدگیر اماکن به سیستم دوربین مداربسته می باشد. در سیستم های دوربین مداربسته شما می توانید یک حضور مجازی از طریق انتقال تصاویر داشته باشید.

این انتقال تصویر بر روی شبکه اینترنت پرسرعت صورت می گیرد و شما میتوانید با استفاده از موبایل و تبلت خود تمام سیگنال های دریافتی را مانیتورینگ نمایید. تمام موارد گفته شد نیاز به کارشناسی دقیق و کامل دارد و شما باید طبق یک چک لیست تعیین شده از پیش تمام موارد کاربردی را در تجهیز خود به کار ببرید. امروزه از طریق اینترنت بسیاری از نیازمندیهای کاربران پاسخ داده شده و شما می توانید نیاز سنجی خود را با کارشناسان خبره در زمینه دزدگیر و سیستم دوربین مداربسته درمیان بگذارید. یکی از بهترین کانال های ارتباطی برای مشاوره و خرید کلیه سیستم های ذکر شده در تمام بند های بالایی وبسایت فروشگاه توان نمایندگی رسمی داهوا در تهران به آدرس اینترنتی www.tavancctv.com می باشد. در این کانال ارتباطی خرید و مشاوره بعد از نیاز سنجی اولیه از طریق مطالعه اولیه محصولات پیشنهادی و قابلیت های فنی ارائه شده می توانید یک پیش زمینه کاربردی داشته باشید. سپس در سطح کاربردی دزدگیر اماکن خواسته شده باید یک سیستم دوربین مداربسته نیز با توجه به چک لیست گفته شده تهیه نمایید. انواع دوربین ها با قابلیت های فنی در این فروشگاه اینترنتی وجود دارد و شما با مطالعه اجمالی اولیه می توانید به کارشناسان فروش تماس آنلاین متنی و تلفنی داشته طرح صورت مسأله نمایید. کارشناسان با چند سوال از شما و نیاز شما یک چک لیست تهیه کرد و تمام موارد درخواستی شما را پاسخ می دهند. در پله بعدی با در نظر گرفتن وضعیت اقتصادی و همچنین بودجه شما یک پیش فاکتور صادر شده و شما در اولین قدم خرید این نیاز سنجی قرار می گیرد.

برای تماس با کارشناسان فروشگاه توان نمایندگی داهوا با شماره خط 02191004949 تماس بگیرید و از مشاوره رایگان کارشناسان فروش این مجموعه بهره مند شوید. برای خرید بصورت حضوری از فروشگاه توان نمایندگی اصلی و رسمی داهوا میتوانید به آدرس " خیابان جمهوری - نبش خیابان شیخ هادی - پاساژ علاءالدین 2 طبقه همکف پلاک 13 فروشگاه توان " مراجعه کنید و از خرید حضوری از این فروشگاه و همچنین دریافت مشاوره هنگام خرید لذت ببرید.

سایت منبع: فروشگاه توان نمایندگی داهوا https://tavancctv.com/