به گزارش پایگاه خبری نشان :

مهم نیست که شما به تازگی گیمینگ را شروع کرده‌اید یا به دنبال جدیدتر کردن لوازم جانبی گیمینگ خود هستید، داشتن اکسسوری صحیح و مناسب برای گیمینگ راز تجربه بهتر در هنگام بازی کردن است! هر کدام از این اکسسوری و یا لوازم جانبی برای راحتی و آسان‌تر شدن روند گیمینگ به وجود آمده‌اند. ممکن است که برای شما هم سوال باشد که کدام یک از این اکسسوری و لوازم جانبی ارزش خریداری را دارد؟ از این اکسسوری‌ها چه استفاده‌ای می‌توان کردن تا تجربه بهتر هنگام گیمینگ داشت؟ نگران نباشید ما اینجا هستیم که این سوالات را پاسخ دهیم!

انتخاب تجهیزات مناسب برای گیمینگ شاید مقداری سخت به نظر برسد اما مهم‌ترین نکته قبل از خرید اکسسوری مناسب، توجه به نوع نیاز خود و هدف استفاده شما از این اکسسوری‌ها است. این مطلب لیستی از بهترین و پرطرفدارترین اکسسوری‌های گیمینگ را به شما معرفی می‌کند تا شما بتوانید به راحتی لوازم جانبی مجموعه گیمینگ خود را انتخاب کنید. با ما همراه باشید!

هدفون‌های بیسیم و سیمی برای گیمینگ

 

مهم نیست که شما بر روی کنسول، کامپیوتر و یا تلفن همراه بازی می‌کنید، داشتن یک هدفون با کیفیت می‌تواند تجربه گیمینگ شما را زیر و رو کند! شما با استفاده از یک هدفون گیمینگ می‌توانید به دنیای بازی‌های خود بروید و معنای واقعی هر دنیای خیالی را ببینید و بشنوید. همچنین استفاده کردن از یک هدفون مناسب می‌تواند نتیجه بازی شما را در بازی‌های آنلاین بهبود ببخشد و شما را بیشتر با دنیای اطراف خود در بازی مرتبط کند.

یکی از بهترین راه‌ها برای افزایش کیفیت گیمینگ، استفاده از هدفون است. یکی از مدل‌های جدید و ترند هدست‌های گیمینگ، هدست گربه ای بلوتوثی است که درمیان اکثر گیمرها محبوب به نظر می‌رسد و از طریق لینک قابل خریداری است.

ماوس گیمینگ

مهم نیست که شما با کامپیوتر یا لپتاپ مشغول به گیمینگ هستید، همراه داشتن یک ماوس مناسب برای گیمینگ یکی از بهترین و ساده‌ترین راه‌ها برای بهبود تجربه گیمینگ است. ماوس‌های مخصوص گیمینگ دارای سرعت بیشتر، دقت بسیار بیشتر و راحتی در هنگام استفاده هستند و می‌توانند برای ساعت‌ها استفاده کردن لذت بخش باشند!

اکثر ماوس‌های گیمینگ دارای کیفیت ساخت بالاتری هستند و توان تحمل مقدار کلیک بیشتری را نسبت به ماوس‌های معمولی دارند. به علاوه، ماوس‌های گیمینگ دارای ظاهری جذاب‌تر هستند که استفاده کردن از آنها را بسیار دلچسب‌تر کرده است. این نوع ماوس‌ها برای گیمرها یک هدیه خوشحال کننده است!

22

مانیتور گیمینگ

برخی از گیمرها ترجیح می‌دهند که سیستم گیمینگ خود را به شکل گوشی موبایل با خود حمل کنند و در هر زمان که خواستند به گیمینگ خود بپردازند و برخی از گیمرها ترجیح می‌دهند که با صفحه نمایش بزرگتر و در فضای خانه خود مشغول به گیمینگ شوند. مانیتورهای رومیزی برای افرادی که به گیمینگ با کامپیوتر و گاهاً کنسول علاقه‌مند هستند ساخته شده است!

مانیتورهای گیمینگ در سایزها و کیفیت‌های مختلف قابل خریداری هستند. به علاوه این نوع مانیتورها نسبت به تلویزیون‌های معمولی دارای تکنولوژی‌های پیشرفته‌تری هستند که آنها به یکی از بهترین گزینه‌ها برای گیمینگ کرده است که با قیمت کمتری نسبت به تلویزیون‌های معمولی قابل خریداری هستند. این مانیتورها دارای کیفیت 4K هستند و با رفرش ریت بیشتر از 60 و 120 در دسترس هستند.

دسته بازی بیسیم

 

یکی از بهترین شرکت‌های تولید کننده کنسول و دسته بازی، شرکت مایکروسافت است که معمولا به عنوان برند ایکس باکس نیز شناخته می‌شود. این دسته بازی به عنوان یک لوازم جانبی همراه با کنسول ایکس باکس روانه بازار شد اما طراحان این دسته بازی امکان استفاده از آن بر روی کامپیوتر و تلفن همراه را نیز ممکن کرده‌اند که این دسته بازی را به یکی از بهترین اکسسوری‌ها برای گیمرها در سراسر پلتفرم‌ها تبدیل کرده است.

این دسته بازی دارای طراحی راحت است که در طول مدت استفاده از آن، دست مصرف کنندگان را خسته نمی‌کند. شرکت مایکروسافت از بهترین مواد و تکنولوژی برای ساخت این دسته بازی استفاده کرده است که قدرت و دوام خود را بعد از سال‌ها استفاده شدن توسط گیمرهای مختلف ثابت کرده است.

گوشی های برند شیائومی دارای قدرت سخت افزار بالا و قیمت مناسبی می‌باشند و یکی از بهترین انتخاب‌ها برای افرادی می‌باشد که به دنبال یک گوشی گیمینگ بی نقص هستند. شما هم اکنون می‌توانید با بررسی قیمت گوشی شیائومی امروز، بهترین گوشی از این برند متناسب با بودجه خود را انتخاب کرده و از تجربه گیمینگ با آن لذت ببرید!

کیف مسافرتی لوازم گیمینگ

مهم نیست که شما گیمر حرفه‌ای و یا تازه‌کاری هستید! هر گیمری نیازمند یک کیف با کیفیت برای حمل وسایل خود است. این نوع کیف‌ها یک گزینه بسیار مناسب برای اشخاصی است که مشغول به گیمینگ با لپتاپ و یا کنسول‌های مسافرتی هستند. کیف‌های مسافرتی مخصوص لوازم گیمینگ به طور معمول دارای کیفیت بالایی هستند و از لوازم گیمینگ گران قیمت شما به خوبی محافظت می‌کنند.

همچنین این نوع کیف‌های مسافرتی دارای فضای کافی و قسمت‌های مختلف زیادی هستند که مناسب برای مسافرت‌های طولانی نیز هستند.

کیبوردهای مخصوص گیمینگ

بدون شک کیبورهای گیمینگ یکی از مهم‌ترین و ابتدایی‌ترین تجهیزات گیمینگ برای هر شخصی است. کیبورهای گیمینگ دارای شکل متفاوت و طراحی جذاب‌تری نسبت به کیبوردهای معمولی هستند. دقیقاً همانند ماوس‌های گیمینگ، کیبوردهای گیمینگ نیز دارای کیفیت بالاتری هستند و قابلیت تحمل کلیک‌های بسیار بیشتری را دارند.

یکی از جذاب‌ترین قسمت‌های کیبوردهای گیمینگ، صدا کلیک آنها است که با کیبوردهای تایپینگ معمولی متفاوت‌تر است و صدای دلنشین‌تری را تولید می‌کند. اکثر شرکت‌های تولید کننده کیبورد گیمینگ، از نورهای مختلف با رنگ‌های مختلف در طراحی کیبوردهای خود استفاده می‌کنند که آنها را برای هر گیمری جذاب می‌کند!

کلام آخر

همانطور که در این مطلب خواندیم، تجهیزات و اکسسوری‌های مختلفی برای گیمرها وجود دارد که به آنها کمک می‌کنند تا تجربه بهتری از گیمینگ داشته باشند. ما در این مطلب سعی به معرفی بهترین اکسسوری‌ها برای گیمرها در هر پلتفرم بودیم و امیدواریم که توانسته باشیم به شما برای انتخاب کردن بهترین تجهیزات برای مجموعه گیمینگ خود کمک کرده باشیم. از همراهی شما متشکریم!

نویسنده: امیرحسین نظری