به گزارش پایگاه خبری نشان :

احتمالا شما هم اسم سریال دفتر یادداشت را شنیده‌اید. این روزها ورود دوباره رضا عطاران به دنیای سریال‌های نمایش خانگی پس از سالها، سروصدای بسیار زیادی کرده است. طرفداران بازی زیبای رضا عطاران همگی منتظر بودند تا داستان این سریال را بفهمند و هرچه سریع‌تر قسمت اول سریال دفتر یادداشت را دانلود و تماشا کنند.

آیا حواشی های پیرامون سریال دفتر یادداشت صحت داشت؟

قبل از پخش قسمت اول سریال دفتر یادداشت با خلاصه داستانی که از آن منتشر شده بود و عکس پوستر، حاشیه‌های زیادی برای این سریال ایجاد شد که با پخش قسمت اول تصورات همگی درباره سریال دفتر یادداشت تغییر کرد و حتی طرفداران بیشتری پیدا کرد.

سریال دفتر یادداشت

دفتر یادداشت یک سریال کمدی یا چیزی فراتر از آن؟

در ابتدا انتظار یک سریال صرفا طنز به خاطر وجود رضا عطاران را داشتیم و تصور می‌شد داستان حول محور اتفاقات خنده‌دار و شوخی با پرستارها پیش برود اما در قسمت اول دفتر یادداشت ماجرا جور دیگری پیش رفت که متوجه شدیم با چیزی بیشتر از یک اثر صرفا کمدی رو به رو هستیم و سریال دفتر یادداشت بیشتر از کمدی بودن تم جنایی دارد. ترکیب رضا عطاران با حسن معجونی نیز نقدهای مثبت زیادی را به همراه داشت و بسیاری معتقدند این دو بازیگر در کنار یکدیگر می‌توانند همدیگر را تکمیل کنند و یک زوج مناسب هستند. به غیر از آنها بازیگران دیگری همچون بیژن بنفشه‌خواه، اردشیر رستمی، کاظم سیاحی، سوگل خلیق، زهرا داوود نژاد، پاشا رستمی، فریبا متخصص، مریم سعادت، سیامک انصاری و مینا ساداتی نیز در این سریال بازی می‌کنند.

کارگردانی سریال دفتریادداشت را کیارش اسدی‌زاده و تهیه‌کنندگی آن را حسین اکبری برعهده دارد و پوستر این سریال از تیر ماه 1402 در فضای مجازی منتشر شد و تبلیغات خود را آغاز کرد. در نهایت از آبان ماه 1402 پخش سریال دفتر یادداشت آغاز شد و طرفداران این مجموعه زیبا و هیجانی می‌توانند آن را تماشا کرده و از دیدنش لذت ببرند.

داستان سریال دفتر یادداشت

داستان سریال دفتر یادداشت درباره ایرج و حمید با بازی رضا عطاران و حسن معجونی، دو رفیق قدیمی است که از بچگی با یکدیگر بزرگ شدند. آنها عاشق پرونده‌های جنایی هستند و در نهایت پلیس می‌شوند تا در ماموریت‌های مختلف حضور داشته باشند.

مشکل از جایی شروع می‌شود که ایرج آلزایمر می‌گیرد و همه چیز را سریعا فراموش می‌کند اما این موضوع نمی‌تواند مانع شم و هوش پلیسی او شود و همچنان می‌تواند مسائل مختلف را به هم ربط دهد و راز آنها را کشف کند. در این بین حمید خبر فوت خواهرش را به ایرج می‌دهد. خواهری که ایرج حتی اسمش را هم به یاد نمی‌آورد اما با ورود به خانه‌اش و پیدا کردن یک دفتر یادداشت متوجه می‌شود خواهرش کشته نشده بلکه او به قتل رسیده است و این آغاز ماجراست. ایرج به خاطر فراموشی‌اش به کمک احتیاج دارد اما می‌خواهد هر طور شده ماجرای خواهرش را کشف کند. دفتر یادداشت توانست از همان قسمت اول مخاطب را مشتاقانه منتظر پخش بقیه قسمت‌هایش کرده و طرفدارانش را افزایش دهد.

 شما می‌توانید هر هفته سریال دفتر یادداشت را از وبسایت سریال دی ال با کیفیت دلخواه خود دانلود و تماشا کنید. مطمئنیم که از دیدن آن لذت خواهید برد.

سریال نیسان آبی 2

شروع پخش سریال نیسان آبی 2 همراه با بازیگرانی جدید

 

اگر طرفدار سریال‌های طنز هستید احتمالا نیسان آبی را دنبال می‌کردید. سریال نیسان آبی با داستان جذاب و بازیگران محبوب یکی از پرطرفدارترین سریال‌های کمدی محسوب می‌شد و خیلی‌ها از خبر پخش فصل دوم آن خوشحال شدند. فصل اول سریال نیسان آبی به کارگردانی منوچهر هادی ساخته شد اما فصل دوم این مجموعه به کارگردانی سید مسیعود اطیابی جلوی دوربین رفت. اطیابی کارگردان موفق و مطرح آثار کمدی است و در حال حاضر نیز فیلم هتل را بر روی پرده‌های سینما دارد. بازیگران مطرحی همچون مهران غفوریان، یکتا ناصر، بهناز جعفری، بیژن بنفشه خواه، مه لقا باقری و... در فصل دوم سریال نیسان آبی بازی می‌کنند.

داستان سریال نیسان آبی 2 چیست؟

سریال نیسان آبی 2 ادامه داستان فصل قبل را پس از گذشت چند سال بازگو می‌کند. همه ماجراها از عروسی ممد چاخان شروع می‌شود. پری و رضا خرسند از هم طلاق گرفته‌اند و رابطه جمشید و زری به خاطر ماجراهای آتوسا اسماعیلی بهم خورده است. جمشید به خاطر ثابت کردن عشقش به زنش مجبور می‌شود نیسانش را بفروشد هر چند ذره‌ای از عشقش به ماشینش را فراموش نکرده و ناگهان در شب عروسی ممد چاخان دوباره نیسان خودش را می‌بیند. راننده نیسان که عشق جمشید را به ماشینش متوجه می‌شود اجازه می‌دهد تا با نیسان دوری بزند اما جمشید باید زود برگردد چون غذای عروسی پشت نیسان است اما جمشید دیگر برنمی‌گردد چون ...

 

هر هفته چهارشنبه‌ها ساعت هشت صبح سریال نیسان آبی 2 پخش خواهد شد و شما می‌توانید آن را از وبسایت سریال دی ال دانلود و تماشا کنید.

سریال هفت

سریال هفت یک اثر هیجان انگیز با داستایی نو و جذاب

سریال هفت، یکی از دیگر آثار خلاقانه و پرهیجان کارگردان جوان کشورمان، کیارش اسد زاده است. او پیش از سریال هفت کارنامه پرباری با آثاری همچون "گس"، "شکاف"، "هشتگ خاله سوسکه"، "موج اف ام ردیف ۴۸"، "کرگدن" و "مجوز خروج" دارد که همگی آنها طرفداران زیادی نیز داشتند. اثر جدید شبکه نمایش خانگی اسدزاده، که با توجه به محبوبیت چشمگیر "کرگدن" در گذشته، انتظار می‌رود باز هم مخاطبان را به خود جلب کند سریال هفت است که البته تاکنون بازدید خوبی را داشته است. نویسندگی و تهیه کنندگی این سریال نیز به عهده خود کیارش اسد زاده است. "هفت" از لوکیشن‌های فراوانی استفاده کرده و صحنه‌هایش در تهران، جزیره کیش و هندورابی رقم زده شده است. در واقع سریال هفت یکی از پربازیگرترین و پرلوکیشن‌ترین سریال‌ها محسوب می‌شود.

هانیه توسلی، مهدی هاشمی، نیکی کریمی، رضا کیانیان، علی مصفا، نازنین بیاتی، مینا ساداتی، محمد امین، مصطفی قدیری، امیر جعفری، پانته‌ آ بهرام، بابک حمیدیان، مهدی ساکی، نوال شریفی، میسا مولوی، مه‌لقا باقری، فرزاد حسنی و... در سریال هفت بازی می‌کنند.

داستان جنایی – درام سریال هفت چیست؟

داستان این سریال درباره ۷ دانشجویی است که به منظور کسب درآمد، وارد مسیر خطرناکی می‌شوند مسیری که در کنار درآمد بسیار زیاد تهدیدهای وحشتناکی را برای زندگی‌شان رقم می‌زند. شخصیت اصلی داستان، نازنین بیاتی با نام آنیل،ماجراهای زیادی را به وجود می‌آورد. تاکید این سریال بر روی عدد هفت در ابتدا می‌خواست در قسمت‌های آن نیز دیده شود و تنها در هفت قسمت منتشر شود اما در نهایت تعداد قسمت‌های این سریال به 15 قسمت رسید. شما می‌توانید قسمت‌های منتشر شده سریال هفت را از وبسایت سریال دی ال دانلود کنید و هر هفته منتظر پخش قسمت جدید باشید.