به گزارش پایگاه خبری نشان :

سفر با تور دبی با جاذبه‌های گردشگری بسیار زیادی همراه است. با این حال گشت‌وگذار در هوای گرم و مرطوب دبی، می‌تواند خسته کننده نیز باشد. اینجاست که استراحت در هتل‌‌های زیبای دبی با امکانات مختلف، شما را برای یک روز گردشگری دیگر آماده می‌کند. از آنجاییکه اقامت در هتل‌هایی با امکانات خوب یکی از اولویت‌های مسافران دبی محسوب می‌شود؛ در این مطلب قصد داریم برخی از بهترین هتل های استخر دار در دبی را به شما معرفی کنیم.

بهترین هتل‌های استخردار دبی

بهترین هتل های استخر دار در دبی کدام است؟

دبی شهری مدرن است که به داشتن هتل‌های لوکس با خدمات و امکانات ویژه معروف است. یکی از مهم‌ترین امکاناتی که در هتل های دبی به چشم می‌خورد؛ وجود استخرهای روباز و روبسته است که در مجموعه هتل قرار دارد. این امکانات به مسافران اجازه می‌دهد تا بدون صرف وقت برای پیدا کردن آن، امکان استفاده در هر ساعت از شبانه روز برای مسافران مهیا باشد. در ادامه با ما باشید تا قبل از رزرو هتل برای سفر به دبی، با بهترین هتل های استخردار دبی آشنا شوید.

هتل 5 ستاره Barcelo

اگر آماده سفر به دبی هستید و بلیط هواپیما خود را خریداری کرده‌اید؛ هتل 5 ستاره بارسلو دبی، یکی از بهترین گزینه‌ها برای رزرو هتل است. این هتل باشکوه دارای 252 اتاق بوده و از امکانات خاصی نظیر وای فای رایگان، باغ و فضای سبز، مرکز تناسب اندام، امکانات خشکشویی و استخر روباز برخوردار است. فاصله این هتل تا مرکز خرید دبی مارینا، 4.1 کیلومتر است.

هتل 5 ستاره Radisson Blu

این هتل مجلل تنها 15دقیقه از طریق پیاده‌روی تا ساحل جمیرا فاصله دارد. واحدهای این هتل، دارای مناظری خیره کننده و چشم‌انداز پانوراما از دبی مارینا هستند. از لحاظ امکانات و خدمات، کمی و کاستی در این هتل وجود ندارد. برخی امکانات این هتل عبارتند از:

  • رستوران‌های متنوع
  • سونا
  • اتاق بخار
  • اتاق تناسب اندام
  • استخر

هتل 5 ستاره Le Royal Meridien دارای 14 رستوران و بار بین‌المللی است.

هتل 5 ستاره Le Royal Meridien

این هتل 5 ستاره ساحلی با چشم‌انداز زیبای خلیج فارس، دارای 14 رستوران و بار بین‌المللی بوده و در فاصله بسیار کمی از بلوار the walk قرار دارد. سونا، اسپا و 5 استخر حمام در این هتل قرار دارد. وای فای رایگان نیز از دیگر امکانات این هتل است. مرکز اسپا هتل لی رویال، خدماتی از قبیل رفلکسولوژی، درمان‌های صورت و رایحه درمانی را نیز ارائه می‌دهد.

هتل 5 ستاره Bay Central Tower

این آپارتمان مدرن و بزرگ که در قلب مارینا دبی واقع شده است؛ فقط 3 دقیقه تا ساحل جمیرا فاصله پیاده روی دارد. با اقامت در این مکان امکان دسترسی به چندین استخر، جکوزی و سالن بدنسازی وجود دارد. همچنین اینجا برای علاقمندان به تفریح‌های آبی و قایق‌سواری نیز ایده آل است.

هتل 5 ستاره Bay Central Tower

هتل 5 ستاره La Verda

هتل لا وردا با 147 واحد و امکانات عالی، یکی از بهترین اقامتگاه‌ها برای علاقمندان به ساحل، معماری، استراحت و خوشگذرانی است. با 10 دقیقه پیاده‌روی از این هتل می‌توانید به ساحل جمیرا برسید. استخر روباز این هتل چشم‌انداز زیبایی به دبی مارینا دارد. کافه‌ای که در کنار این استخر قرار دارد؛ بعد از یک تفریح آبی بسیار فوق العاده است.

هتل 4 ستارهRoyal Continental

این اقامتگاه لوکس در 300 متری از ساحل مارینا واقع شده است و چشم‌انداز زیبایی به منظره دریاچه دارد. یک استخر روباز شیک و مرکز تناسب اندام از مهم‌ترین امکانات این هتل هستند.

هتل 4 ستاره City Premiere Marina

این هتل آپارتمان که از 142 اتاق لوکس برخوردار است؛ امکانات رفاهی خوبی نیز دارد. استخر شنای زیبا، وای فای رایگان، مرکز تناسب اندام، پارکینگ رایگان و دسترسی عالی به ایستگاه متروی دبی و همچنین فرودگاه بین‌المللی از مهم‌ترین امکانات این هتل است.

هتل 4 ستاره Dusit Princess

هتل دوسیت پرنسس در فاصله 600 متری از ساحل مارینا قرار گرفته است. از امکانات این هتل لوکس می‌توان به استخر روباز و وای فای رایگان اشاره کرد. از دیگر ویژگی‌های این هتل یک تراس است که چشم‌انداز زیبایی را از طبیعت اطراف ارائه می‌دهد.

 بهترین هتل‌های استخردار دبی

جمع بندی

در این مطلب سعی کردیم برخی از بهترین هتل های 4 ستاره و 5 ستاره استخردار دبی را به شما معرفی کنیم. اگر شما هم قصد سفر به دبی را دارید؛ می‌توانید با استفاده از خدمات آنلاین ویزا در سایت‌های معتبر نظیر قاصدک 24، ویزای دبی را به راحتی دریافت کنید. قاصدک 24 ارائه دهنده تمامی خدمات سفر از قبیل خرید بلیط هواپیما، رزرو هتل، بیمه مسافرتی و... به صورت آنلاین است.

سوالات متداول در مورد بهترین هتل استخردار در دبی

  1. بهترین هتل های 5 ستاره استخر دار دبی کدام است؟ هتل Barcelo، Radisson Blu، Le Royal Meridien، Bay Central Tower و La Verda از بهترین هتل های 5 ستاره استخردار در دبی هستند.
  2. بهترین هتل های 4 ستاره استخر دار دبی کدام است؟ هتل Royal Continental،City Premiere Marina و Dusit Princess از بهترین هتل های 4 ستاره استخردار در دبی هستند.
  3. مهم‌ترین امکانات و خدمات هتل های 5 ستاره دبی چیست؟ رستوران‌ها و بارهای متنوع و بین المللی، سونا، اتاق بخار، اتاق تناسب اندام، استخر و جکوزی، کلوب شبانه، زمین گلف و... تنها بخشی از امکانات هتل های 5 ستاره است.
  4. آیا سفر به دبی نیاز به ویزا دارد؟ بله؛ برای اخذ ویزای دبی از قاصدک 24 می‌توانید با شماره‌ی (75269-021) تماس حاصل فرمایید و از طریق مشاوره با کارشناسان قاصدک 24، خریدهای خود را انجام دهید.