به گزارش پایگاه خبری نشان :

تهران به‌عنوان پایتخت کشور، میزبان جمعیت زیادی از مسافران در نقاط مختلف کشور است. بسیاری از مسافران به هدف اشتغال، برخی به جهت تحصیل در دانشگاه‌های معتبر و بعضی نیز برای گردش و دیدن از جذابیت‌های پایتخت به تهران سفر می‌کنند. ارومیه نیز که دهمین شهر پرجمعیت کشور و شهر اولین‌های ایران است، از پرترددترین مسیرهای ریلی کشور به‌شمار می‌رود. رزرو بلیط قطار ارومیه تهران سفری راحت، ایمن و مقرون به‌صرفه را برای مسافران این مسیر پرتردد رقم می‌زند؛ از این‎‎رو از پرفروش‌ترین بلیط‌های قطار در خطوط ریلی کشور است.

ایستگاه ارومیه تهران

ایستگاه ارومیه در آبان سال 1397 احداث و از طریق خط ریلی مراغه ارومیه به خط تهران تبریز وصل شد و تمام امکانات لازم در این ایستگاه برای مسافران نیز فراهم شده است. فاصله ایستگاه راه‌آهن ارومیه تا منطقه مرکزی شهر تقریبا 8 کیلومتر و حدود 15 دقیقه طول می‌کشد. در این ایستگاه امکانات مخصوص افراد کم‎توان و ناتوان نیز وجود دارد، همچنین برای انتقال مسافران از سالن روی سکوها نیز، آسانسور تعبیه شده‌ است. ایستگاه قطار تهران نیز، از قدیمی‌ترین ایستگاه‌های راه‌آهن در کشور به‌شمار می‌رود که در جنوب میدان راه‌آهن تهران قراردارد. مساحت این ایستگاه حدودا 174 هکتار است، مسافران برای جابه‌جایی و تردد از ایستگاه راه‌آهن تا مرکز شهر، می‌توانند از تاکسی، مترو یا بی‌آرتی استفاده‌ کنند. مسیر ریلی ارومیه به تهران 763 کیلومتر و حدودا 14ساعت است. با رزرو بلیط قطار ارومیه تهران از ایستگاه‌های مختلفی مانند مهاباد، میاندوآب، مراغه، خراسانک، میانه، زنجان، قزوین، کرج عبور خواهید کرد و درنهایت به ایستگاه تهران می‌رسید.

قطارهای ارومیه تهران

با پیشرفت چشم‌گیر ناوگان ریلی کشور، برای رزرو بلیط قطار ارومیه تهران، انتخاب‌های متعددی وجود دارد. قطارهای 2 ستاره با کوپه‌های 6 نفره، 3 ستاره با کوپه‌های 4 نفره و قطارهای متنوع 4 ستاره در این مسیر ریلی، دست مسافران را در انتخاب بهترین گزینه موجود باز می‌گذارد. کاملا واضح است، قطارهای 2 ستاره مقرون به‌صرفه‎تر و قطارهای 3 ستاره از رفاه بیشتری برخوردار هستند. در نهایت تصمیم با شما است که کدام گزینه را ترجیه دهید و بلیط قطار خود را رزرو کنید. توجه داشته باشید که روزهای حرکت قطار ارومیه تهران با محدود روبه‌رو بوده، همچنین تقاضا برای خرید آن نیز بالا است؛ از این‌رو برای این‌که با تکمیل ظرفیت و افزایش قیمت بلیط‌ها مواجه نشوید، زودتر برای رزرو بلیط خود اقدام کنید.

رزرو ارزان بلیط قطار ارومیه تهران

برای اینکه بتوانید بلیط قطار ارومیه تهران را با قیمتی مناسب خریداری کنید، بهتر است به رعایت جزئیاتی در این مورد توجه نمایید. قطارهای متنوع و امکانات متفاوت، خرید بلیط را برای شما آسان کرده‌ است؛ بنابراین شما می‌توانید ضمن سفری راحت و ایمن، سفری مقرون به‌صرفه نیز داشته باشید.

رزرو بلیط قطار

به‌تاخیر انداختن خرید بلیط قطار ، همیشه برای مسافران باعث معظل و مشکلات عمده‌ای مانند تکمیل ظرفیت و افزایش قیمت‌ها می‌شود. برای جلوگیری از این مشکلات و خریدی ارزان، بهتر است بلیط خود را از قبل رزرو نمایید تا بتوانید از امکانات و خدمات بلیط ارزان در وب‌سایت‌های فروش بلیط استفاده کنید.

انتخاب قطار ارزان

قطارها در انواع مختلف در خطوط ریلی کشور وجود دارند که هر کدام بر اساس امکانات و خدماتی که به مسافران ارائه می‌دهند، نرخ‌گذاری می‌شوند. بالطبع قطارهای لوکس با رفاه بیشتر، از قیمت بالاتری نیز برخوردار هستند. همچنین قطارهای 5 ستاره در مقایسه با قطارهای 3 ستاره، امکانات بیشتر و از قیمت بالاتری نیز دارند. همین‌طور قطارهای اتوبوسی و سالنی، در مقایسه با قطارهای کوپه‌ای، از دسته قطارهای قیمت‌مناسب به‌شمار می‌روند. با این اوصاف شما می‌توانید با استفاده از فیلتر نوع قطار، بلیط خود را متناسب با سلیقه و بودجه سفرتان، از قطارهایی با بلیط ارزان‌تر تهیه نمایید.

زمان مناسب برای خرید بلیط ارزان

قیمت بلیط قطار در زمان‌های پرتردد، مانند تعطیات نوروزی، اعیاد و مناسبت‌های مذهبی به‌دلیل تقاضای بالای مسافران افزایش می‌یابد. بنابراین برای خرید بلیط ارزان، بهتر است در زمان مناسب و کم‌تردد اقدام کنید؛ زیرا کاهش تقاضای بلیط قطار، باعث کاهش قیمت آن نیز می‌شود.

بلیط ارزان با فیلتر محدودیت قیمت

در خرید اینترنتی بلیط قطار، امکانات و خدمات متفاوتی به مسافران ارائه می‌شود. شما می‌توانید برای خرید بلیط ارزان، از فیلتر محدودیت قیمت بهره ببرید و بلیط‌ها را بر اساس کمترین قیمت به بیشترین قیمت مرتب‌سازی کنید و انتخابی متناسب با بودجه سفرتان داشته باشید.

خرید بلیط در تعطیلات آخر هفته

معمولا تعطیلات آخر هفته، مسافرت‌های کوتاه‌مدت بسیاری را در پی خواهد داشت، در نتیجه باعث افزایش قیمت بلیط‌ها می‌شود. بنابراین برای خرید بلیط ارزان بهتر است در اوایل یا اواسط هفته اقدام به رزرو بلیط خود نمایید.

انتخاب سایت معتبر برای خرید بلیط ارزان

در دنیای امروز و با پیشرفت تکنولوژی، مسافران با گزینه‌های بسیاری از سایت‌های متفاوت روبه‌رو خواهند شد. این وب‌سایت‌ها عرضه‌کننده بلیط قطار، در مسیرهای مختلف ریلی کشور هستند. باید دقت داشته باشید از یک وب‌سایت معتبر بلیط خود را خریداری نمایید تا مجبور به پرداخت هزینه‌های غیر معقول نباشید و از خدمات و امکانات خرید ارزران نیز، برخوردار شوید.

رزرو بلیط قطار ارومیه تهران

برای خرید بلیط قطار ارومیه تهران می‌توانید به دفاتر مرکزی فروش بلیط قطار یا آژانس‌های مسافرتی مراجعه کنید و با ارائه کارت شناسایی اقدام به خرید بلیط سفرتان نمایید. همان‌طور که گفته شد بهتر است از خرید اینترنتی برای تهیه بلیط قطار استفاده کنید تا بتوانید موفق به خرید بلیط ارزان قطار مورد نظر خود شوید. با مراجعه به یک وب‌سایت معتبر و واردکردن مبدا و مقصد مورد نظر، همین‌طور تعیین تاریخ حرکت و تعداد مسافر، با فهرستی از گزینه‌های موجود روبه‌رو خواهید شد. شما می‌توانید با توجه به جزئیات نوع قطار و ساعت حرکت، بلیط مورد نظر خود را خریداری نمایید. اگر تصمیم دارید سفری خانوادگی داشته باشید یا با گروهی از دوستان راهی سفر شوید، گزینه " کوپه دربست می‌خواهم" را فعال کنید؛ استفاده از کوپه دربست، انتخابی مقرون به‌صرفه برای شما خواهد بود. انتخاب قطارهای اتوبوسی برای سفرهای تک‌نفره نیز، گزینه‌ای مناسب است.

با فلای تودی ارزان‌ترین بلیط قطار ارومیه تهران را رزرو کنید

سایت معتبر فلای تودی انتخابی مطمئن در خرید بلیط قطار برای سفرتان خواهد بود. وب‌سایت فلای تودی با ارائه امکانات و خدمات ویژه خود، خرید بلیط قطار ارزان را برای شما فراهم می‌کند. این وب‌سایت با در اختیار قراردادن تقویم قیمتی و نمودار قیمتی، شما را در خرید بلیط قطار ارزان راهنمایی خواهد کرد. همین‌طور با ارائه خدمات راهنمای سفر، پیگیری و پشتیبانی 24 ساعته تا انتهای سفر، شما را همراهی می‌کند. در صورت بروز مشکل در مراحل خرید، می‌توانید با مشاورین فلای تودی تماس بگیرید تا ضمن بررسی، به حل مشکل پیش‌آمده بپردازند. فلای تودی همچنین امکان لغو سفر، بدون ازدست‌دادن هزینه پرداخت‌شده را برای شما فراهم می‌کند. کافی است تصمیم خود را به اطلاع مشاورین فلای تودی برسانید تا بر اساس قوانین مربوط به استرداد بلیط، ضمن کنسلی بلیط، بخشی از هزینه خود را دریافت نمایید.