به گزارش پایگاه خبری نشان :

 

اولین دوره جشنواره بزرگ واش لند با اهدای جوایز نفیسی نظیر یک دستگاه آپارتمان دو خوابه، یک خودرو، یک میلیارد ریال وجه نقد و ده سال حقوق ثابت فقط برای یک نفر در روز 18 اسفند ماه با حضور صدها نفر از شما عزیزان برگزار خواهد شد.

واش‌لند با شعار سرزمینی پر از جایزه و با هدف قدردانی از مشتریان عزیزی که با ارسال کد محصولات در این جشنواره مشارکت نموده اند، قصد دارد با برگزاری قرعه کشی و اهدای جوایزی شگفت‌انگیز آنان را به چیزی فراتر از رویایشان برساند.

این جشنواره بزرگ در تاریخ 18 اسفند 1402 در شهر تهران با حضور صدها نفر از شما عزیزان برگزار خواهد شد، در این جشنواره علاوه بر اهدای جوایز رویایی نظیر اهدای یک واحد آپارتمان 75 متری، یک دستگاه خودرو، یک میلیارد ریال وجه نقد و ده سال حقوق ثابت برای یک نفر و همچنین دو میلیارد ریال کمک هزینه خرید لوازم منزل و پنج سال حقوق ثابت جایزه نفر دوم، کمک هزینه ایران گردی با واش لند به ارزش دو میلیارد برای نفر سوم و ده ها جوایز نفیس دیگر بخشی از این جشنواره بزرگ می باشد.

همچنین در این مراسم اجرای کنسرت، کمدی شاد و جذاب و حضور بازیگران بزرگ نیز تدارک دیده شده است.

برند واش‌لند دارای سبد کاملی از محصولات شوینده و بهداشتی که با کیفیت بالای محصولات خود توانسته است اعتماد خانواده‌های ایرانی را به خود جلب کند و سهم مناسبی از بازار شوینده را از آن خود کند.