به گزارش پایگاه خبری نشان :

 

برند رفلکس یک برند معتبر در زمینه تولید غذای حیوانات خانگی است که در سال 2009 در کشور ترکیه تاسیس شد. این برند با ارائه طیف گسترده‌ای از غذاهای باکیفیت، خوشمزه و مقرون به صرفه برای گربه‌ها در هر سن و نژاد به انتخابی ایده‌آل برای سرپرستان گربه تبدیل شده است.

گربه‌ها حیواناتی گوشت‌خوار هستند و برای حفظ سلامتی خود به رژیم غذایی متعادل نیاز دارند. غذای خوب نه‌تنها به حفظ سلامتی جسمی گربه کمک می‌کند، بلکه در شادابی و طول عمر او نیز نقش بسزایی دارد. برند رفلکس ابتدا نیازهای تغذیه‌ای گربه‌ها را درک می‌کند و سپس به تولید غذاهایی با فرمولاسیون خاص برای پاسخ به این نیازها می‌پردازد؛ ازاین‌رو خوردن غذاهای رفلکس برای گربه‌ها به تجربه‌ای دلنشین تبدیل شده و از خوردن غذاهای رفلکس لذت می‌برند. محصولات این برند در نبرد با سرسخت‌ترین و بدغذاترین گربه‌ها هم پیروز می‌شود. در ادامه این مقاله، به معرفی برند رفلکس و دلیل علاقه زیاد گربه‌ها به خوردن غذاهای رفلکس می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

برند رفلکس، از گذشته تا اکنون

برند رفلکس در سال 2009 توسط شرکت Lider Pet در کشور ترکیه تاسیس شد. این شرکت با مشارکت دو شرکت Sera Pet و Tavas Pet فعالیت خود را آغاز کرد و به سرعت به یکی از تولیدکنندگان برتر غذای حیوانات خانگی در ترکیه تبدیل شد. در سال 2012، رفلکس با هدف گسترش فعالیت خود در بازارهای بین المللی، اقدام به تاسیس کارخانه جدیدی در شهر بورسا کرد. این کارخانه با استفاده از مدرن‌ترین تجهیزات و فناوری‌های روز دنیا، ظرفیت تولید رفلکس را به طور قابل توجهی افزایش داد. برند رفلکس در طول فعالیت خود، افتخارات متعددی را کسب کرده است که از جمله آنها می‌توان به دریافت گواهینامه ISO 9001 اشاره کرد. امروزه برند رفلکس به‌عنوان یکی از شناخته شده‌ترین برندهای تولید کننده غذای حیوانات خانگی در ایران و جهان شناخته می‌شود که این موفقیت را مدیون تولید محصولاتی با کیفیت بسیار بالا است.

محصولات برند رفلکس

همان‌طور که گفته شد، برند رفلکس به طور مداوم در تلاش برای تولید محصولات جدید به بازار است. این برند به دنبال تولید و ارائه بهترین غذاهای ممکن برای گربه‌ها و کمک به آنها برای داشتن زندگی سالم و شاد است. محصولات رفلکس به‌صورت کلی شامل غذاهای مرطوب، غذاهای خشک و تشویقی‌های گربه است. در ادامه به معرفی اجمالی این محصولات می‌پردازیم.

غذاهای مرطوب رفلکس

غذاهای مرطوب همان کنسروهای رفلکس هستند که این غذاها به‌عنوان مکمل غذای خشک گربه استفاده می‌شوند و تنوع و طعم جدیدی به رژیم غذایی گربه اضافه می‌کنند. همچنین نوعی دیگر از این غذاها به‌تنهایی می‌توانند نیازهای غذایی گربه را تأمین کنند. چند نمونه از کنسروهای رفلکس گربه در طعم‌های مختلف در عکس زیر قابل‌مشاهده است.

غذاهای تشویقی گربه رفلکس

غذاهای تشویقی در فرایندهای آموزشی

و تشویق گربه به انجام عادت‌های خوب کاربرد دارند. همچنین این تشویقی‌ها به تمیزکردن

دندان‌های گربه کمک می‌کنند. چند نمونه از تشویقی گربه در طعم‌های مختلف در عکس

زیر قابل‌مشاهده است.

غذاهای خشک رفلکس

رفلکس غذای خشک گربه را در طعم‌ها و فرمولاسیون‌های مختلف برای گربه‌های بالغ، بچه گربه، گربه‌های عقیم شده، گربه‌هایی با موی بلند، گربه‌های دارای حساسیت غذایی و گربه‌های با فعالیت بالا تولید میکند.

غذای خشک رفلکس مخصوص بچه‌گربه‌ها: این غذا حاوی مواد مغذی و ضروری برای رشد بچه‌گربه‌ها است.

غذای خشک رفلکس مخصوص گربه‌های بالغ: این غذا طیف کاملی از مواد مغذی و ریزمغذی‌های مورد نیاز برای حفظ سلامتی گربه‌های بالغ را تأمین می‌کنند.

غذای خشک رفلکس مخصوص گربه‌های عقیم شده: این غذاها به‌منظور حفظ وزن و سلامتی گربه‌های عقیم شده فرموله شده‌اند.

غذای خشک رفلکس مخصوص گربه‌های با موی بلند: این غذاها به حفظ سلامت پوست و موی گربه‌های با موی بلند کمک می‌کنند.

غذاهای خشک مخصوص گربه‌های دارای حساسیت غذایی: این غذاها برای گربه‌هایی که به مواد غذایی خاصی حساسیت دارند، مناسب هستند.

معرفی محبوب‌ترین محصول رفلکس، غذای گربه رفلکس مولتی کالر

در ادامه به معرفی محبوب‌ترین محصول رفلکس یعنی رفلکس مولتی کالر می‌پردازیم. این محصول در نظرسنجی گرفته شده از مشتریان امتیاز 5 از 5 را گرفته است. رفلکس به دلیل کیفیت بالا، قیمت مناسب، طعم و مزه دلپذیر و همچنین حفظ سلامتی و شادابی گربه انتخابی بسیار عالی برای گربه عزیزتان است.

رفلکس مولتی کالر یک غذای خشک کامل و مغذی برای گربه‌های بالغ بالای 1 سال است که با طعم مرغ و با دانه‌های رنگی خوش‌خور تولید می‌شود. این محصول با استفاده از مواد اولیه مرغوب و فرموله‌شدن با دانش روز دنیا، به حفظ سلامتی و شادابی گربه شما کمک می‌کند. برخی از ویژگی‌های این محصول به شرح زیر هستند.

هضم آسان: رفلکس مولتی کالر به طور کامل و آسان هضم شده و به‌سلامت دستگاه گوارش کمک می‌کند.

جلوگیری از تشکیل گلوله مو: این غذا حاوی فیبر است که به جلوگیری از تشکیل گلوله مو در معده گربه کمک می‌کند.

سلامت دندان‌ها: رفلکس مولتی کالر به تمیزکردن دندان‌های گربه و عدم تجمع جرم کمک می‌کند.

بهبود عملکرد سیستم ایمنی: رفلکس مولتی کالر حاوی آنتی‌اکسیدان‌ها و ویتامین E است که به تقویت سیستم ایمنی گربه شما کمک می‌کند.

پوست و موی سالم: رفلکس مولتی کالر حاوی اسیدهای چرب ضروری مانند امگا 3 و 6 است که به حفظ سلامت پوست و موی گربه کمک شایانی می‌کند.

برای خرید غذای رفلکس مولتی کالر وارد لینک زیر شوید:

https://tomojerry.com/product/cat-dryfood-reflexx/

راهنمای انتخاب و خرید غذای مخصوص گربه رفلکس

شاید شما هم هنگام خرید غذای گربه از یک فروشگاه حضوری و یا آنلاین در بین انبوه محصولات کمی گیج شده باشید. اما به‌خاطر داشته باشید که در هنگام خرید غذای مخصوص گربه رفلکس بایستی به چند پارامتر مهم توجه کنید.

1. سن گربه

بچه‌گربه‌ها: بچه‌گربه‌ها به غذای باکیفیت برای رشد و تکامل نیاز دارند. غذای خشک رفلکس مخصوص بچه‌گربه‌ها حاوی DHA و ARA است که به رشد مغز و چشم بچه‌گربه‌ها کمک می‌کند.

گربه‌های بالغ: گربه‌های بالغ به غذای با تعادل مناسب پروتئین، چربی و کربوهیدرات برای حفظ وزن و سلامتی خود نیاز

دارند. رفلکس طیف گسترده‌ای از غذاهای خشک و مرطوب را برای گربه‌های بالغ در طعم‌های مختلف ارائه می‌دهد.

گربه‌های مسن: گربه‌های مسن به غذای باکیفیت و مغذی برای حفظ سلامت مفاصل، استخوان‌ها و سیستم ایمنی خود نیاز دارند.

2. نژاد گربه

برخی از نژادهای گربه، نیازهای غذایی خاصی دارند. برای مثال، گربه‌های پرشین به غذای با چربی بیشتر نیاز دارند.

رفلکس برای برخی از نژادهای محبوب گربه مانند پرشین، سیامی و حبشی، غذای مخصوص روانه بازار کرده است.

3. طعم و مزه

گربه‌ها به غذای خوشمزه علاقه دارند. رفلکس غذاهای خود را در طعم‌های مختلفی مانند مرغ، ماهی، گوشت و... ارائه

می‌دهد تا بتوانید غذای موردعلاقه گربه خود را انتخاب کنید. سلیقه گربه شما و اشتهای او به طعم‌های مختلف عامل بسیار مهمی در هنگام انتخاب غذا است.

جان کلام، گربه‌ها عاشق خوردن غذاهای رفلکس هستند!

طعم و مزه دلپذیر، خوش‌خور، هضم آسان، کمک به شادابی و بالابردن سطح انرژی گربه، سلامتی پوست، مو، عضلات و استخوان‌ها و بهبود عملکرد سیستم ایمنی بخشی از فواید غذاهای رفلکس برای گربه‌ها است. همچنین قیمت مقرون‌به‌صرفه دلیل محبوبیت رفلکس بین صاحبان گربه است.