به گزارش پایگاه خبری نشان :

بهترین خریدار ضایعات در محل توسط آرمین ضایعات با تسویه نقدی و فوری در محل شما بصورت شبانه روزی , قراضه‌ها یا ضایعات ها ، به تولیدات معیوب و ضایعات فلزی چدن و فولاد که نمی‌توان به صورت مصرفی استفاده کرد، معروف هستند. این قراضه‌ها، منبع اصلی برای تغذیه کوره قوس الکتریکی هستند. در واقع، قراضه‌ها معادن ضایعات فلزی هستند. به طور کلی، هر ماده‌ای که قابلیت بازیافت داشته باشد و در صنایع ساختمانی و حتی خودروسازی به صورت دورریخته شده باشد، ضایعه محسوب می‌شود. ضایعات فلزی و آهنی، برخلاف زباله‌ها، ارزش اقتصادی دارند و به چرخه تولید بازگردانده می‌شوند. به همین دلیل به آنها قراضه نیز گفته می‌شود.

ضایعات آهن را از کجا میتوانیم تهیه کنیم ؟

بهترین خریدار ضایعات در محل ، به طور عمده از منابع ساختمانی به دست می‌آید. درصد قابل توجهی از ضایعات آهن از نخاله‌های ساختمانی به دست می‌آید. در این ضایعات ساختمانی، علاوه بر آهن، ممکن است سایر مواد مانند چوب، آجر، سیمان و بتن نیز وجود داشته باشند که می‌توان از آنها نیز برای بازیافت بهره برد. با این حال، بخش اصلی ضایعات ساختمانی شامل آهن و سایر فلزات مانند چدن، فولاد، آلومینیوم و مس است.

بعد از بازیافت، این ضایعات آهن قابل استفاده در مصارف دیگر قرار می‌گیرند و به این ترتیب، هزینه‌ها بهبود می‌یابد.

انواع ضایعات آهن به چه صورتی هستند؟

خریدار ضایعات آهن ، انواع مختلفی دارند و هر نوع از آنها دارای درجه‌بندی و کیفیت خاصی است که توسط کارخانه‌های بازیافت آهن تعیین می‌شود. انواع ضایعات آهن شامل موارد زیر می‌شوند:

خریدار ضایعات آهن ضایعات آهن سوپر ویژه:

این شامل ضایعات ساختمانی نظیر میلگرد و خرده‌میلگرد، تیرآهن، نبشی، لوله‌های ضخیم، ناودانی و سار آهن می‌شود که جزو ضایعات سوپرویژه محسوب می‌شوند.

خریدار ضایعات آهن ضایعات آهن ویژه:

این شامل قطعات کوچکتر ضایعات ساختمانی مانند سر تیرآهن، تکه نبشی، تکه ناودانی، لوله سیاه ضخیم، رینگ خودرو، انواع موتورهای یخچال، تسمه‌های آهنی ضخیم و موارد مشابه است.

خریدار ضایعات آهن ضایعات آهن درجه یک:

این شامل شاسی اتومبیل‌های سنگین، قطعات آبگرمکن بدون رسوب، ورق‌های روغنی و سیاه رنگ دار، پروفیل‌های بدون زنگ‌زدگی، ریل قطار، لوله سیاه صنعتی، چرخ دنده‌های مختلف و غیره می‌شود.

خریدار ضایعات آهن ضایعات آهن درجه دو:

این شامل بدنه دوچرخه و موتورسیکلت، آبگرمکن، لوله گالوانیزه، ورق گالوانیزه، در و پنجره، انواع توری و سیم جوش می‌شود.

خریدار ضایعات آهن ضایعات آهن درجه سه:

شامل ورق‌های گالوانیزه مستعمل، منبع اگزوز و شلنگ‌های فشار قوی است.

خریدار ضایعات آهن با بالاترین قیمت

شرکت آرمین ضایعات، به عنوان یک خریدار ضایعات آهن در استان تهران با جمعیت بیش از 15 میلیون نفر، با بیش از 20 سال سابقه در زمینه خرید و فروش ضایعات منزل، خدمات خود را به همشهریان عزیز ارائه می‌دهد. این شرکت با نام تجاری "آرمین ضایعات" به تسویه نقدی در محل باسکول می‌پردازد. شماره تماس جناب آقای مهندس عباس فلاح، مدیر عامل شرکت، برای تماس با شرکت آرمین ضایعات، 09127308707 می‌باشد.

در فرآیند تفکیک و جداسازی ضایعات در شرکت آرمین ضایعات، که به آن مرحله دوم یا جدایش مغناطیسی می‌گویند، از آهن‌ربا و حسگرها استفاده می‌شود. این فرآیند باعث جداسازی ضایعات مختلف می‌شود. مرحله بعدی، فشرده‌سازی است که در آن ضایعات خردشده را فشرده می‌کنند. این کار باعث می‌شود ضایعات به راحتی در کوره مذاب قابل استفاده باشند و همچنین هزینه حمل و نقل آنها کاهش یابد.

در مرحله بعدی، یعنی خردایش، ضایعاتی که حجم بالایی دارند، خرد می‌شوند. در مرحله جدایش با جریان گردابی، فلزات آهنی و استیل از پسماند حاصل از خردایش جدا می‌شوند. در نهایت، کوره گداز تفریقی به عنوان آخرین مرحله از بازیافت ضایعات استیل استفاده می‌شود. در این مرحله، ضایعات استیل با استفاده از روش‌های مختلف تصفیه می‌شوند و به مواد خالص و تصفیه شده تبدیل می‌شوند. این مواد سپس با استفاده از روش سرد کردن به شمش تبدیل می‌شوند.

قیمت ضایعات آهن امروز در آرمین ضایعات چگونه محاسبه می شود ؟

قیمت ضایعات آهن امروز بر اساس وزن آن محاسبه می‌شود. در کشور ما، خریدار ضایعات آهن برحسب واحد وزنی به صورت خرده بار و عمده بار تعیین می‌شود. قیمت هر کیلو ضایعات آهن درجه یک در حالت خرده بار حدوداً 9724 تومان و در حالت عمده بار حدوداً 10751 تومان است. این قیمت‌ها توسط کارخانه‌ها اعلام می‌شوند و تحت تأثیر نوسانات بازار فولاد ممکن است تغییر کنند.

در کشورهای پیشرفته، ابتدا ضایعات آهنی و فلزی جدا می‌شوند و پس از تبدیل آنها به پودر، افزودنی‌های لازم برای صنعت قطعه‌سازی به آنها اضافه می‌شود. سپس این محصولات به بازار عرضه می‌شوند. اما در کشور ما، تمام ضایعات فلزی در کوره‌ها ذوب می‌شوند و به عنوان آهن مذاب استفاده می‌شوند. بنابراین، وزن ضایعات آهنی تعیین کننده قیمت هر کیلو آهن ضایعات است.

همچنین، قیمت و خریدار ضایعات آهن می‌تواند بسته به نیازهای خاص کارخانه‌ها متفاوت باشد. بعضی از کارخانه‌ها برای تولید محصولات گوناگون از ضایعات خاصی استفاده می‌کنند و در نتیجه برای خرید آنها قیمت بالاتری پرداخت می‌کنند. همچنین، برخی از کارخانه‌ها از ضایعات برای تولید شمش فولادی و برخی دیگر برای تولید پروفیل فولادی و میلگرد استفاده می‌کنند.

ضایعات آهنی نیز در صنایع مختلف مصارف دارد، از جمله صنایع خودروسازی، ریخته‌گری قطعات چدنی و فولادی، و ماشین‌سازی. با توجه به اینکه درصد مواد مورد نیاز برای این صنایع در ضایعات مختلف متفاوت است، قیمت هر کیلو آهن ضایعات ممکن است کاهش یا افزایش کمی پیدا کند. به عنوان مثال، قیمت ضایعات آهن درجه یک ممکن است در بازه 1270 تا 1310 تومان متغیر باشد.

خریدار ضایعات آهن در کارخانه

خریداری ضایعات آهن توسط کارخانه‌ها یک فعالیت بسیار مفید و حائز اهمیت است. این عملیات از نظر اقتصادی و زیست محیطی برخی مزایا دارد. در ادامه به برخی از این مزایا اشاره خواهیم کرد:

حفاظت از محیط زیست: با جمع‌آوری و بازیافت ضایعات آهن، مصرف مواد اولیه جدید کاهش می‌یابد و این منجر به کاهش استخراج معادن و تولید آهن از مواد معدنی می‌شود. این اقدام به حفظ محیط زیست و کاهش تولید زباله‌های غیرقابل تجزیه و تحلیل کمک می‌کند.

جنبه‌های اقتصادی و سودآور خریدار ضایعات آهن: فروش ضایعات آهن به کارخانه‌ها امکان تولید درآمد و ایجاد اشتغال در مراکز جمع‌آوری و فرآوری این ضایعات را فراهم می‌کند. این فعالیت می‌تواند به توسعه اقتصادی مناطق مختلف کمک کرده و درآمد برای افراد و شرکت‌های معامله‌گر ضایعات فلزی ایجاد کند.

تأمین مواد اولیه: کارخانه‌ها نیاز به مواد اولیه برای تولید محصولات خود دارند. خرید ضایعات آهن به آنها امکان می‌دهد تا مواد اولیه با کیفیت و با قیمت مناسب را تأمین کنند و از هزینه‌های بیشتر برای تهیه مواد اولیه جلوگیری کنند.

شماره تماس بهترین خریدار ضایعات آهن با بالاترین قیمت

برای ارتباط با ما و دریافت خدمات خریدار ضایعات آهن ، می‌توانید به صورت شبانه روزی با شماره‌های زیر تماس بگیرید:

  1. شماره تماس: 09127308707
  2. شماره تماس: 09198024780

 

در مورد ساعات پاسخگویی، تیم ما آماده پاسخگویی به شما در طول روز و شب است. بنابراین، می‌توانید در هر زمانی با ما تماس بگیرید تا نیازها و سوالات خود را مطرح کنید.

بازیافت ضایعات آهن در کنونیت به تأمین نیازهای تولیدکنندگان فولاد در ایران کمک می‌کند. علاوه بر این، با ایجاد کارخانه‌های فرآوری صنعتی و بهره‌برداری از زباله‌های صنعتی، فلزات را در هر منطقه می‌توان به صورت مشترک پردازش کرد.

بنگاه ضایعاتی آرمین با بیش از 20 سال سابقه در زمینه خریدار ضایعات آهن ، فلزات رنگی، مس، چدن، آلومینیوم، کابل، برنج و غیره در تهران فعالیت می‌کند. ما امکان تسویه حساب نقدی در محل باسکول را برای شما فراهم می‌کنیم. با تجربه و تخصص ما، می‌توانید اطمینان داشته باشید که نیازهای خرید ضایعات خود را به ما بسپارید.