به گزارش پایگاه خبری نشان :

سوره ها و آیات قرانی آثار عجیب و شگفت انگیزی دارند و هر کدام از این آیات برای مشکلات و گرفتاری های زندگی موثر است. خواندن سوره اعراف طبق روش زیر در آخر ماه رمضان در کیسه یا کیف پول موجب برکت پیدا کردن پول می شود. در قسمت زیر بهترین دعا برای کیف پول یا در جیب را قرار داده ایم. برای آشنایی با آثار و خواص سوره های قرآن ما را در سایت نیک صالحی دنبال کنید.

دعا برای کیف پول یا در جیب

هر کس آیه ۱۰ سوره مبارکه اعراف vرا در آخر ماه رمضان بنویسد و در کیسه یا کیف پول نهد برکت پیدا کند

وَلَقَدْ مَکَّنَّاکُمْ فِی الأَرْضِ وَجَعَلْنَا لَکُمْ فِیهَا مَعَایِشَ قَلِیلًا مَّا تَشْکُرُونَ

بهترین دعا برای کیف پول یا در جیب

همچنین:

برای خالی نماندن جیب و افزایش برکت مال کیسه و کیف، می‌بایست که هر روز پس از نماز صبح بر ۲۵ مرتبه خواندن ذکر زیر مداومت نمود. این عمل از مجرباتی است که بسیاری از اهل فن و علمآء بر آن تاکید نموده‌اند.

لا اله الا الله و الله اکبر و سبحان الله و الحمد لله و سبحان الله بکره و اصیلا یا ارحم الراحمین

دعا برای وسعت روزی

بیش تر بدانید : دعای امام صادق برای افزایش رزق و روزی

همچنین بخوانید :  ثواب قرائت کدام سوره بیشتر است؟

امام صادق علیه‌السلام به معاویه بن عمار این دعا را برای افزایش رزق آموزش دادند و به او فرمودند: «من براى زیاد شدن رزق، چیزى بهتر از این ندیدم.» آن دعا این است:

اَللّهُمَّ ارْزُقْنى مِنْ فَضْلِکَ الْواسِعِ الْحَلالِ الطَّیِّبِ رِزْقاً واسِعاً حَلالاً طَیِّباً بَلاغاً لِلدُّنْیا وَالاْخِرَهِ صَبّاً صَبّاً هَنیَّئاً مَری ئاً مِنْ غَیْرِ کَدٍّ وَلا مَنٍّ مِنْ اَحَدٍ مِنْ خَلْقِکَ اِلا سَعَهً مِنْ فَضْلِکَ الْواسِعِ فَاِنَّکَ قُلْتَ وَاسْئَلُوا اللَّهَ مِنْ فَضْلِهِ فَمِنْ فَضْلِکَ اَسْئَلُ وَ مِنْ عَطِیَّتِکَ اَسْئَلُ وَ مِنْ یَدِکَ الْمَلاْ اَسْئَلُ

«خداى نصیبم کن از فضل گسترده‌ ات، حلال پاکیزه روزى فراخ حلال پاک‌ رساى براى‌ دنیا و آخرت، ریزان ‌ریزان گوارا لذیذ بدون زحمت و بدون منّت از احدى از بندگانت، جز وسعتى از فضل واسعت، زیرا تو فرمودى: «از فضل خدا بخواهید» پس از فضل تو مى‌ خواهم و از عطاى تو درخواست مى‌ نمایم و از دست پر تو مى‌‌طلبم.»

مجمع الدعوات ص ۱۶۶ حاشیه و پارسینه