به گزارش پایگاه خبری نشان :

روغن خراطین اصل یک فرآورده طبیعی است که از نوعی کرم خاکی استخراج شده و برای حجم دادن و افزایش سایز اندام های بدن استفاده می شود.

روغن خراطین چیست؟

روغن خراطین اصل ، فرآورده ای است که از خوابانیدن کرم های خشک شده از نژاد ایزینیا فتیدا که نوعی کرم خاکی هستند در یک روغن پایه که معمولا روغن زیتون است به مدت چندین ماه و قرار دادن آن در مقابل آفتاب به دست می آید.

از جمله کاربرد های روغن خراطین اصل که در کتب طب سنتی به آن اشاره شده است، حجم دادن به اندام های بدن است که امروزه کاربرد روغن خراطین به این منظور بسیار رواج یافته است.

از این روغن برای حجم دادن به آلت تناسلی آقایان، لب ها و گونه ها و حجم دادن سینه بانوان، حجم دادن به عضلات در ورزشکاران و همچنین پر کردن چروک های پوستی که در اثر از دست رفتن حجم بافت در مناطقی مانند صورت و پیشانی و دستها ایجاد می گردد، استفاده می شود.


برای خرید روغن خراطین اصل روناک بر روی لینک زیر کلیک کنید

روغن خراطین


 

نحوه تشخیص روغن خراطین اصل

تشخیص اصالت روغن خراطین یکی از دغدغه های همیشگی مشتریان و مصرف کنندگان این روغن می باشد.

در سایت های اینترنتی و شبکه های اجتماعی، مطالب مختلفی درباره نحوه تشخیص روغن خراطین اصل از روی رنگ، بو و گرانروی و ... روغن نوشته شده است.

اما حقیقت آن است که باید این مطلب را بدانید که نه تنها تشخیص اصالت روغن خراطین بلکه سایر روغن ها نیز به این آسانی مقدور نیست.

البته که موارد زیر در شناسایی کیفیت روغن تا حدی کمک کننده هستند اما همان طور که در بالا ذکر شد، نباید این موارد را به عنوان نشانه قطعی کیفیت و اصل بودن روغن خراطین در نظر گرفت:

  • روغن بیش از حد رقیق یا بیش از حد غلیظ نباشد. از نظر گرانروی و غلظت، تقریبا شبیه روغن مایع خوراکی آشپز خانه یا فقط در حد اندکی غلیظ تر از آن باشد.
  • روغن تیره و کدر نباشد. البته کدر بودن رنگ، نشان از تقلبی بودن آن نیست بلکه نشان از عدم تصفیه مناسب آن است که نشان دهنده تولید در شرایط غیر استاندارد و غیر صنعتی است که این خود می تواند نشان دهنده کیفیت پایین تولید روغن خراطین در کارگاه های غیر استاندارد و غیر بهداشتی باشد.
  • بوی روغن خراطین اصل تقریبا نامطبوع است و پس از استفاده بویی شبیه به بوی خاک یا گرد و خاک می دهد. البته این مورد هم می تواند در بعضی برند ها با افزودن مواد معطر کننده و اسانس های گیاهی خوشبو کننده برطرف شود.
  • رنگ روغن خراطین بسته به نوع روغن پایه مورد استفاده می تواند متفاوت باشد. این رنگ از زرد روشن (تقریبا مشابه روغن مایع خوراکی آشپزخانه) تا قهوه ای تیره می تواند متغیر باشد.

 

55

روغن خراطین روناک

 

و اما مهمترین نکته در تشخیص اصل بودن روغن

مواردی که در بالا ذکر شد، همگی معیار های کیفی هستند که بنا به نوع برند تولید کننده محصول می توانند با دامنه اندکی بالا یا پایینتر از آنچه ذکر شد، دیده شوند. 

به همین دلیل با استفاده از موارد بالا نمی توان نظر قطعی درباره اصالت روغن خراطین و کیفیت آن داد.

مهمترین نکته درباره کیفیت و اصالت روغن خراطین یا هر محصول دیگری، دارا بودن پروانه بهداشتی تولید از وزارت بهداشت است.

همیشه چه درباره روغن خراطین و چه سایر محصولات و داروهای گیاهی و سنتی به دارا بودن پروانه بهداشتی تولید از وزارت بهداشت که با علامت سیب سلامت دقت کنید.

روغن خراطین روناک که از محصولات شرکت داروسازی پیشرو آریا روناک دارای سیب سلامت است.

 

 

نحوه اثر روغن خراطین

هنوز نحوه اثرگذاری روغن خراطین در حجم دهی اندام های بدن انسان به طور دقیق مشخص نشده است.

اما بعضی فرضیه ها حاکی از آن هستند که به دلیل شباهت تری گلیسیرید های موجود در بدن کرم خراطین با تری گلیسیرید های موجود در بدن انسان است.

یعنی بدن انسان به جای طی مسیر 1- تبدیل چربی و پروتئین حیوانی و گیاهی به تری گلیسیرید، 2- تبدیل تری گلیسیرید به اسید آمینه، 3- تبدیل اسید آمینه به تری گلیسیرید و 4- تبدیل تری گلیسیرید به چربی و پروتئین انسانی، مسیر کوتاه تری را طی کرده و به همین دلیل اندام های بدن انسان در اثر استفاده از روغن خراطین اصل سریعتر رشد کرده و حجیم تر می شوند.

555

عوارض روغن خراطین

تا کنون عوارض خاصی از روغن خراطین گزارش نشده است. با این وجود بعضی افراد بااستفاده از این مروغن دچار التهاب و قرمزی پوست و یا ایجاد جوش های پوستی شده اند.

همچنین ممکن است بعضی افراد به این روغن حساسیت داشته باشند که باعث قرمزی و التهاب و یا ایجاد جوش های پوستی در این افراد شود.

در صورتی که پس از دو روز پوست محل کاربرد روغن خراطین روند رو به بهبودی به خود نگرفت و یا علائم آن مثل قرمزی و جوش و خارش پوستی رو به افزایش گذاشت، بهتر است که به پزشک در این زمینه مراجعه کنید.

 

طرز استفاده 

برای اثرگذاری روغن خراطین در حجم دادن به اندام ها، می بایست آن را به مدت طولانی (حداقل 4-6 ماه) بر روی اندام مورد نظر و به صورت روزانه به کار ببرید.

برای حجم دادن به آلت تناسلی آقایان

شاید بیشترین کاربردی که امروزه از روغن خراطین می شود، استفاده آقایان از آن برای حجم دادن به اندام تناسلی خود می باشد.

اگرچه طبق نظر پزشکان متخصص مردان، اکثر افرادی که به دنبال افزایش سایز و حجم آلت تناسلی خود هستند، دچار اشتباه برداشت درباره اندام خود هستند و دارای اندام با سایز طبیعی می باشند، لیکن به هرحال این دغدغه برای طیف کثیری از افراد وجود دارد.

باید بدانید که اثرگذاری روغن خراطین برای بلند کردن آلت کمتر است و بیشتر بر روی حجم آن اثرگذاری دارد.

برای این منظور باید روزانه یک یا دو بار حدود پنج تا هشت قطره از روغن خراطین را بر روی آلت استفاده کرده و به مدت پنج دقیقه ماساژ دهید.

 

روغن خراطین برای حجم دادن به لب و گونه

برای حجم دادن لب و گونه بااستفاده از روغن خراطین اصل، می توانید مقداری از آن را روی لب و گونه ریخته و ماساژ دهید.

فقط باید دقت کنید که مقدار فشاری که برای ماساژ وارد می کنید، به حدی نباشد که باعث ایجاد قرمزی و التهاب در لب ها و گونه ها شود.

 

حجم دادن سینه و فرم دهی سینه

برای فرم دهی سینه و حجم دادن به آن با استفاده از روغن خراطین، می توانید مقداری از آن را روی دو طرف سینه ها مالیده و سپس با دو دست از سمت بدن به سمت بیرون به آرامی ماساژ دهید.

این کار به مرور میتواند باعث افزایش سایز سینه و حجم دادن و فرم دادن به آن ها شود.

 

خرید اینترنتی روغن خراطین اصل

اگر می خواهید یک روغن خراطین اصل و دارای مجوز وزارت بهداشت خریداری کنید، ما به شما داروکده درمانگیاه را پیشنهاد می کنیم.

شما در درمانگیاه اقدام به خرید اینترنتی انواع داروهای گیاهی و گیاهان دارویی نموده و آن ها را درب منزل دریافت کنید.

برای دیدن دیگر محصولات درمانگیاه به آدرس www.darmangiah.com مراجعه بفرمایید.

همچنین می توانید با نصب اپلیکیشین «درمانگیاه» از کافه بازار، دسترسی آسانتر و سریعتری به درمانگیاه داشته باشید.