به گزارش پایگاه خبری نشان :

به گزارش سایت دیجی سرگرمیعلیرضا بیرانوند حواشی زیادی دارد. علیرضا بیرانوند دروازه‌بان فوتبال اهل ایران است.علیرضا بیرانوند با همسرش به تازگی به شغل بلاگری روی آوردند .علیرضا بیرانوند اصالتا لر است در ادامه عکس های علیرضا بیرانوند را مشاهده میکنید.

رقص دیدنی علیرضا بیرانوند 

علی بیرو در حالی به این واقعیت تلخ اشاره کرد که بیشتر پرسپولیسی‌ها بعد از بازی در مصاحبه‌های خود به این نکته اشاره کردند که عبور توپ از خط دروازه اثبات نشده است و باید به تصمیم کمک داور دوم احترام گذاشت. حتی رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت از نگاه من توپ وارد دروازه نشده است.اظهار نظر صادقانه علیرضا بیرانوند موجب ناراحتی برخی از پرسپولیسی‌ها شده است. همبازیان علی بیرو بر این عقیده‌اند که بهتر بود، علی بیرو اظهار نظر در مورد صحنه را به کارشناسان داوری واگذار می‌کرد و اینطور صحبت می‌کرد که اشتباه داوری در فوتبال همیشه وجود داشته و تیم پرسپولیس هم از اشتباهات داوری متضرر شده است.علی بیرو واکنشی به این انتقادات نشان داده است و در برابر گلایه‌ها گفت: حقیقت را نه به خبرنگاران بلکه به بازیکن حریف گفته است و تصور نمی‌کرده او این حرف را به خبرنگاران بزند.

علیرضا صفر بیرانوند بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست دروازه‌بان برای باشگاه فوتبال پرسپولیس در لیگ برتر خلیج فارس و تیم ملی فوتبال ایران بازی می‌کند

علیرضا بیرانوند و خانواده پرحاشیه اش

همیشه فضای مجازی نکات مثبت و پول نداره، گاهی می بینید شخص میره زیر ذره بین و حرف و حدیث هایی براش در میاد که گویی ایشون از جنجالی های روزگاره! دیگه تو مجازی هم که نظرات متفاوته و هر کی هرچی دل دلتنش میخواد می نویسه. مثلا اکرم خانوم مدتی پیش پستی رو منتشر کردن که تولد خودشون بود و ظاهرا باکس گل اشتباهی داده شده بوده و سن خانوم رو بیشتر نشون میداده! همین شد تا کامنت هایی متعدد گذاشته بشه مِن باب اینکه تو از علیرضا بزرگترررری و این حرفها!

علیرضا بیرانوند

تفریحات لاکچری علیرضا بیرانوند

این در حالیه که ستاره معصومی از مهدی قایدی 7 سال بزرگتره و در کنار هم خوشبختن! البته که در رابطه با این زوج هم حواشی فراااااوون دیده شده اما خب نکته اینجاست که فشار دو طرفس! هم چهره ها خودشون رو سوژه میکن و هم کاربران ذره بین میذارن.

علیرضا بیرانوند متولد 30 شهریور 1371 است او در خرم آباد به دنیا آمد. علیرضا سالهاست دانشجوی لیسانس رشته تربیت بدنی دانشگاه سما می باشد.  علیرضا بیرانوند  از کارگری به دروازه بان شماره یک ایران با 194 سانتی متر قد رسید. او در خانواده عشایر به دنیا آمده و بزرگ شده است.

همسر علیرضا بیرانوند دختر عموشه که خیلیم سخت تونسته باهاش ازدواج کند. بیرانوند درباره ازدواجش میگه: زمانی که از روستا برای رفتن به مدرسه به شهر اومده شب ها به خونه عموش می رفت که اونجا رفته رفته به دختر عموش علاقمند شده و زمانی که به سن 18 سالگی رسید از پدر و مادرش خواست که به خواستگاری دختر عموش برن و ایشون رو خواستگاری کنند اما عموش پاسخ منفی داد!

بیرانوند میگه البته که حق داشتند چون ما از نظر مالی بسیار وضعیت بدی داشتیم و عموم نمیتونست دخترش رو به من که هیچ پول و شغلی نداشتم بده اما در نهایت وقتی قراردادم 80 میلیون شد با ازدواج من موافقت کردند البته همسرم هم به من علاقمند بود ولی به دلیل مخالفت پدرش نمیتونست مقاومتی کند.

تصویری از قبل و بعد اکرم همسر علیرضا بیرانوند رو که نمونه بارز موارد گفته شده هستند.

همیشه فضای مجازی نکات مثبت و پول نداره، گاهی می بینید شخص میره زیر ذره بین و حرف و حدیث هایی براش در میاد که گویی ایشون از جنجالی های روزگاره! دیگه تو مجازی هم که نظرات متفاوته و هر کی هرچی دل دلتنش میخواد می نویسه. مثلا اکرم خانوم مدتی پیش پستی رو منتشر کردن که تولد خودشون بود و ظاهرا باکس گل اشتباهی داده شده بوده و سن خانوم رو بیشتر نشون میداده! همین شد تا کامنت هایی متعدد گذاشته بشه مِن باب اینکه تو از علیرضا بزرگترررری و این حرفها!

علیرضا صفر بیرانوند بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست دروازه‌بان برای باشگاه فوتبال پرسپولیس در لیگ برتر خلیج فارس و تیم ملی فوتبال ایران بازی می‌کند.

بیرانوند به مدت چهار فصل پیاپی بهترین دروازه‌بان لیگ برتر ایران و در زمان حضور در پرسپولیس در فصل ۹۸–۱۳۹۷، مرد سال فوتبال ایران و بهترین بازیکن لیگ شد.

این روزها می بینیم که چهره ها با حاشیه دار شدن بهتر میتونن دیده بشن. این در حالیه که مثلا آقای محمد رضا گلزار تا همین چند وقت پیش اصلا در فضای مجازی بولد نبود و یهو با ازدواجش جوری مجازی رو زیر و رو کرد که نگو و نپرس! این حرکت میون همه چهره ها وجود داره و شخص میخواد بازیگر باشه یا خواننده، فوتبالیست باشه یا مجری و ... همه و همه برای دیده شدن های یهویی و درست حسابی دست به ساخت حواشی میزنند. علیرضا بیرانوند چهره ای هستش که میون فوتبالیست ها همیشه جنجالی بوده و هست. آقای گُلر که هر چند وقت یکبار با موضوعی جدید مورد توجه قرار میگیره، اینبار با شدت مصدومیتش نظرات رو به خودش جلب کرد. علیرضا بیرانوند این روزها در استراحت به سر میبره چرا که به شدت فکش آسیب دیده. علیرضا بیرانوند در حالی که تو گیر و دار فسخ با پرسپولیس بود دوباره خبر رسید که در تیم قرمز ها موندنی شده و خلاصه اینکه حسابی هوادارشو خوشحال کرد!