به گزارش پایگاه خبری نشان :

به گزارش "ورزش سه"، پس از استعفای رضا عنایتی از هدایت نفت مسجدسلیمان پس از تساوی 2 بر 2 مقابل نساجی مازندران، این مربی از ادامه همکاری با این تیم استعفا داد.

البته مدیران باشگاه نفت مسجد سلیمان این جدایی را باور نداشتند و ساعاتی پیش مدعی شدند که این مربی از شنبه بار دیگر تمرینات تیم را زیر نظر خواهند گرفت، اما به نظر دیدار خانگی برابر شاگردان مطهری پایان حضور کوتاه‌مدت کاپیتان سابق استقلال در مسجدسلیمان بود.

حالا گفته می‌شود که مدیران نفت مسجد سلیمان به دنبال گزینه‌های دیگر رفته‌اند و از سهراب بختیاری‌زاده به‌عنوان گزینه اول جانشینی عنایتی نام برده می‌شود. البته که بختیاری‌زاده هم نشان داده حاضر نیست با هر شرایطی مربی‌گری کند و باید دید مذاکرات او با مدیران باشگاه چطور پیش خواهد رفت.

نفت مسجدسلیمان فصل عجیبی را در لیگ برتر سپری می‌کند. آنها با مهاجری کار را آغاز کردند، اما در ادامه ابراهیم اشکش برای هدایت تیم در نظر گرفته شد و پس از کنار گذاشتن زودهنگام این مربی توسط مدیران باشگاه، که معلوم نشد چطور تصمیم به استخدام و اخراج سرمربی سابق استقلال ملاثانی گرفتند، رضا عنایتی به عنوان سومین مربی فصل آنها معرفی شد.

حالا باید در انتظار چهارمین مربی فصل مسجد سلیمان بود که به نظر می‌رسد سهراب بختیاری‌زاده، سرمربی فصل گذشته استقلال خوزستان باشد.