به گزارش پایگاه خبری نشان :

به گزارش خبرگزاری فارس، دنیل لوئیس پس از شکست 3 بر یک تیمش مقابل ایران در رقابت‌های جام‌جهانی 2019 اظهار داشت: ایران در این مسابقه خیلی خوب بازی کرد. سرعتی‌زن‌های ایران در بازی امروز عملکرد خوبی داشتند. ما به دنبال راه حل برای مقابله با آنها بودیم. باید در دفاع منظم‌تر و بهتر ظاهر می‌شدیم.

وی ادامه داد: بازیکنانم سخت جنگیدند و هرگز تسلیم نشدند و من از این امر خوشحالم. ما باید فیلم بازی‌ها را ببینیم تا بعد از آنالیز راهی برای انتقال بهتر توپ پیدا کنیم. ما در لحظات حساس چند توپ را از دست دادیم که فکر می‌کنم در نتیجه بازی تاثیرگذار بود؛ با این حال من به شاگردانم افتخار می‌کنم. آنها در تمام طول مسابقات جنگیدند و ما همچنان به دنبال کسب اولین پیروزی خود در این تورنمنت هستیم.

سرمربی تیم ملی والیبال کانادا خاطرنشان کرد: به دلیل نحوه برگزاری این مسابقات زمان زیادی بریا ایجاد تغییر و تمرین نداریم، بنابراین باید صبور باشیم و ناامیدی‌ها را مدیریت کنیم.اگر ناامیدی به سراغ ما بیاید کسب پیروزی سخت می‌شود. من فکر می‌کنم نباید خیلی نگران نتیجه باشیم و اگر روی اجرای دقیق برنامه‌ها تمرکز کنیم می‌توانیم راه رسیدن به پیروزی را هم راحت‌تر پیدا کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی والیبال کانادا در رقابت‌های جام‌جهانی 2019 سه شکست مقابل ایران، برزیل و روسیه در کارنامه خود دارد.

دنیل لوئیس در غیاب گلن هوگ هدایت تیم ملی والیبال کانادا را در این دوره از مسابقات برعهده دارد.