به گزارش پایگاه خبری نشان :

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، آنخل دی ماریا در یک مصاحبه درباره وضعیت بازیکنان تیم ملی آرژانتین پس از شکست مقابل برزیل در نیمه نهایی کوپا آمه ریکا ۲۰۱۹ صحبت کرد. هافبک آرژانتینی اظهارات لیونل مسی، کاپیتان آلبی سلسته را برجسته دانست و اعلام کرد صحبت هایش باعث شد اشک بازیکنان در آید. بازیکن پاری سن ژرمن گفت: مسی گفت که از همراهی چنین گروهی احساس افتخار می کند، گروهی که همه در کنار هم هستند، با هم بازی می کنند و همه یک هدف دارند. از بازیکنان جوان تیم تشکر کرد و به آن ها گفت که شایسته این جایگاه هستند.

دی ماریا در ادامه افزود: پس از صحبت های مسی همه گریه کردند چون مسی با قلبش صحبت می کرد و روی همه تاثیر گذاشت به خصوص روی بازیکنان جوان تر.

هافبک آرژانتینی درباره انتقاد از مسی به خاطر تعهد نداشتن به تیم ملی اظهار کرد: می گفتند که او صحبت نمی کند اما کوپا آمه ریکای گذشته متفاوت بود. صحبت هایش را با گروه (تیم) و خبرنگاران دوست داشتم و برای بازیکنان جوان نقش اساسی داشت. بازیکنان جوان صحبت های مسی را از قلبش می دانستند چون زمانی که برابر برزیل شکست خوردیم این موضوع را دیدم. از همه مهم تر این است که مسی این چنین است. من این مسی را بیشتر دوست دارم.