به گزارش پایگاه خبری نشان :

به گزارش ایسنا، وریا غفوری، کاپیتان تیم فوتبال استقلال بعد از پیروزی ۲ بر یک تیمش برابر گل‌گهر سیرجان در پاسخ به این پرسش که حسش بعد از اولین برد استقلال چیست بیان کرد: حسم خوب است.

او درباره صحنه پنالتی گل‌گهر هم اظهار کرد: من صحنه را ندیدم ولی به نظرم با همان چیزی که در آن لحظه دیدم خیلی خیلی سخت‌گیرانه بود. صحنه‌هایی داشتیم که خیلی از این پنالتی‌تر بود ولی برای ما نگرفتند.

غفوری اضافه کرد: ما در این چند هفته واقعا از داوری ضربه خوردیم ولی داورها هم اشتباه می‌کنند. نباید تیم‌مان به گونه‌ای باشد که ضربات داوری ما را از جدول عقب بیاندازد. امیدوارم در آینده بیشتر کار کنیم و قوی‌تر باشیم که اشتباهات داوری تاثیر نداشته باشد.

او در پاسخ به این پرسش که آیا نبودن هواداران استقلال در این بازی باعث شده بود که بازیکنان با استرس کمتری بازی کنند هم، گفت: نبودن هوادار از این لحاظ خوب بود که بازیکنان در شرایط سختی بودند و همه می‌دانستیم که به برد نیاز داریم. ولی از یک لحاظ انگار در یک بازی دوستانه و بودیم و آن شور و هیجان در بازی نبود. ما به هواداران‌مان نیاز داریم. امیدوارم که در همه بازی‌ها باشند و آن بازی که از استقلال دوست دارند را ببینند.

کاپیتان استقلال ادامه داد: ما گام‌های خوبی برداشتیم بعد از بازی جام حذفی این بازی را هم بردیم و یک تعطیلی خوب هم  داریم و می‌توانیم به شرایط بهتری برسیم و بهتر تمرین کنیم و نقاط ضعف‌مان را پوشش بدهیم.

او درباره فرصت‌سوزی‌های بازیکنان استقلال هم بیان کرد: باید در این چند روز روی گلزنی باز هم کار کنیم. بازیکنان زحمت بکشند تا از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم چون گل زدن استرس تیم را کم می‌کند. ما در این بازی خیلی موقعیت داشتیم و می‌توانستیم ۶،۵ گل بزنیم ولی فرصت‌سوزی‌ها اجازه نداد. ان‌شاءالله در آینده بهتر می‌شود.