به گزارش پایگاه خبری نشان :

شاگردان مارک ویلموتس در تیم ملی در شرایطی فرداشب در مقدماتی جام جهانی مقابل بحرین به میدان می روند که از آخرین مسابقه با این حریف عربی حدود ۴ سال می گذرد. آخرین باری که تیم ایران با بحرین دیدار کرد در نخستین مسابقه جام ملت های آسیا ۲۰۱۵ بود. در آن بازی تیم ایران با هدایت کارلوس کی روش به زمین رفت و با گل های احسان حاج صفی و مسعود شجاعی ۲ بر صفر به برتری رسید.

کی روش در آن مسابقه تیم ایران را با ترکیب علیرضا حقیقی، سید جلال حسینی، مرتضی پورعلی گنجی، وریا غفوری، مهرداد پولادی، احسان حاج صفی، آندرانیک تیموریان، جواد نکونام، مسعود شجاعی، اشکان دژاگه و رضا قوچان نژاد به میدان فرستاد و در جریان مسابقه نیز سردار آزمون، علیرضا جهانبخش و سروش رفیعی به عنوان یار تعویضی به زمین رفتند.

حالا با مقایسه ترکیب ایران در آن مسابقه و شرایط کنونی مشخص می شود که فقط دو بازیکن از ترکیب ثابت ایران در بازی فردا هم حضور خواهند داشت. از آنجایی که اشکان دژاگه به دلیل مصدومیت در بازی سه شنبه غایب است فقط نسبت به ترکیب اصلی مسابقه ۴ سال پیش احسان حاج صفی و مسعود شجاعی شانس حضور در ترکیب را دارند. ضمن اینکه سردار آزمون و کریم انصاری فرد هم اگرچه در آن مسابقه فیکس نبودند اما احتمالا فردا مقابل بحرین از ابتدا به زمین می روند.

ترکیب تیم ملی نسبت به جام ملت های آسیا ۲۰۱۵ تغییرات زیادی کرده و می شود این مساله را برداشت کرد که ویلموتس قصد دارد تیمی جدید را برای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بسازد.

گفتنی است؛ دیدار بحرین و ایران ساعت ۲۰ سه شنبه در ورزشگاه ملی منامه برگزار می شود.

منبع: پارس فوتبال