به گزارش پایگاه خبری نشان :

یونس باهنر در خصوص ارزیابی او از عملکرد پرسپولیس در 6 بازی گذشته این تیم در لیگ برتر، عنوان کرد: باید پذیرفت مربی تیم عوض شده؛ هر چند تغییر زیادی در بین بازیکنان به وجود نیامده است، اما به دلیل تفکرات جدید، نیاز به هماهنگی بیشتر وجود دارد. پرسپولیس بازی‌های بدی انجام نداد اما می‌توان امیدوار بود که رفته رفته بهتر شود. این را هم باید پذیرفت که مربی به تازگی به ایران آمده و خیلی از فوتبال ما شناخت ندارد اما می‌توان امیدوار بود که در نیم‌فصل دوم پرسپولیس، تیم بهتری شود.

وی در خصوص انتقادهایی که به خط حمله پرسپولیس بابت عملکرد ضعیفش شده، افزود: فکر می‌کنم تحولاتی که رخ داده باعث شده بازیکنان دچار مشکل شوند، اما باید به این تیم زمان داد چرا که با گذر زمان همه چیز حل خواهد شد. فکر می‌کنم اگر مسئولان باشگاه بتوانند یکی دو مهاجم خوب به خدمت بگیرند، مشکلات برطرف شود.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد تحولاتی که در کادر فنی صورت گرفت و تبعات آن خاطرنشان کرد: آقای برانکو 4 سال در ایران بود و پیش از آن هم از فوتبال ایران شناخت داشت اما کالدرون هنوز در پرسپولیس جا نیفتاده و فکر می‌کنم نیاز به زمان بیشتری دارد. اگر بخواهم نسبت به 6 بازی فصل گذشته مقایسه‌ای انجام دهم. تیم برانکو بهتر بود، اما به کالدرون زمان بدهند و مطمئنم که این تیم در نیم‌فصل دوم تیم بهتری خواهد شد.

باهنر در پاسخ به اینکه به نظر او چه تیمی شانس قهرمانی در لیگ برتر را دارد و آیا پرسپولیس می‌تواند از عنوان قهرمانی‌اش دفاع کند، خاطر نشان کرد: قهرمان شدن در این شرایط کار خیلی سختی است اما فکر می‌کنم بخت اول قهرمانی تیم شهرم، تراکتور باشد. البته پرسپولیس و استقلال هم می‌توانند در کورس قهرمانی باشند، اما به اعتقاد من تیم تراکتور بخت اول قهرمانی خواهد بود.

وی در مورد عملکرد جونیور مهاجم برزیلی پرسپولیس هم گفت:‌ در بازی‌هایی که از او دیدم، به نظرم جونیور مهاجم شش‌دانگی نیست. باید به او زمان داد اما او را در حد پرسپولیس ندیدم و فکر می‌کنم کیفیت بالایی هم ندارد.

 

منبع: فارس