به گزارش پایگاه خبری نشان :

بیژن ذوالفقارنسب در خصوص عملکرد پرسپولیس در برد پنج بر صفر جمعه گذشته خود مقابل شاهین شهرداری بوشهر گفت: پرسپولیس بازی متفاوتی را با ایده‌ای متفاوت برگزار کرد. این تیم مشکل فنی داشت، اما کادر فنی توانست گره کار خود را با تکیه بر بازیکنان خودش باز کند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس افزود: برد پرسپولیس باعث رونق لیگ برتر می‌شود. به هر حال این تیم همیشه مدعی قهرمانی است و حالا کار را برای سایر مدعیان سخت‌تر کرد. فکر می‌کنم بازیکنان و کادرفنی به درک متقابل نسبت به یکدیگر رسیده اند. همین موضوع می‌تواند کلید پیروزی‌های متوالی بعدی پرسپولیس باشد تا آن‌ها همچنان نمایش ایده آلی داشته باشند. تیمی که مدافع قهرمانی است باید صلابت خود را با چنین پیروزی‌هایی به رخ بکشد.

وی در ادامه راجع به شکسته شدن طلسم گلزنی علی علیپور یادآور شد: علیپور سه فصل خیلی خوب در پرسپولیس داشته است. بخش عمده مشکلاتی که علیپور داشت روحی روانی بود. او همکاری خوبی با هم تیمی هایش دارد و در کنار آن‌ها به شرایط ذهنی خوبی رسیده است. علیپور پیشرفت خود را بار دیگر از سر گرفته و می‌تواند باز هم هنر خود را با گلزنی نشان دهد.

ذوالفقارنسب در پایان خاطرنشان کرد: با وجود اینکه گابریل کالدرون سرمربی پرسپولیس خیلی دیر به شناخت لازم از بازیکنانش رسیده است، اما فکر می‌کنم این تیم می‌تواند در بازی‌های بعدی به پیروزی‌های متوالی رسیده و فاصله اش را با صدر جدول کمتر کند.

منبع: مهر