به گزارش پایگاه خبری نشان :

احمد جمشیدی  درباره حواشی باشگاه ذوب‌آهن و موضوع درگیری علیرضا منصوریان با یکی از لیدر‌های باشگاه اظهار داشت: این موضوع با این وضعیت که بازتاب داده شده, نبوده است و تنها یک درگیری لفظی بین آنها و بعد از تمرین پیش آمده بود. تیم نباید این حواشی را داشته باشد و باید با روحیه خوبی کار کند. ما یک بازی حساس مقابل شاهین شهرداری بوشهر در پیش داریم و باید وضعیت تیم برای این دیدار خوب باشد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: من از سرمربی تیم تقاضا دارم که به این حواشی توجه نکند و فکر و ذکرش را به تمرینات و وضعیت بازیکنان اختصاص دهد تا تیم از لحاظ کیفی و روحی آماده شود. ما به امتیاز کامل بازی روز جمعه نیاز داریم و بهتر است دیگر وارد حاشیه‌ها نشویم. این مسائل تمرکز را از تیم می‌گیرد. هواداران هم باید حواس‌شان باشد که اگر یک هوادار واقعی هستند باید در این وضعیت پشتیبان تیم باشند و فقط تیم را تشویق کنند نه اینکه تیم را به حاشیه ببرند.

سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن در خاتمه تأکید کرد: ما حضور هواداران در تمرینات را آزاد کرده بودیم تا به تیم روحیه داده شود، اما اگر ببینیم بازهم هواداران مشکل ایجاد می‌کنند, تمرینات پشت در‌های بسته برگزار می‌شود تا دیگر مشکلی پیش نیاید. ما نمی‌خواهیم تمرکز تیم به‌هم بریزد, چون با به وجود آمدن این مشکلات تمام عوامل تیم ضرر می‌کنند.