به گزارش پایگاه خبری نشان :

بر اساس خبرهایی که در رسانه‌ها منتشر شد، سوشانت سینگ راجپوت، هنرپیشه سینمای هند در منزل اش در شهر مومبای، خود کشی کرد.

راجپوت ۳۴ ساله در مدت اندک شهرت روزافزون کسب کرده و در فیلم‌های جالب و موفق نقش بازی کرده بود. بر اساس این گزارش راجپوت صبح روز ۱۴ ژوئن خودش را حلق آویز کرد و پلیس مومبای نیز این حادثه را تایید کرد.

طبق گفته پلیس هیچ یادداشتی درباره انگیزه او برای خودکشی در خانه‌اش یافت نشده و تحقیقات برای پیدا کردن دلیل این اتفاق در دست بررسی است.

۰۰۰۰اگر در مسیر حتی یک نفر به من لبخند بزند... نخواهم پرید. (یک نامه خودکشی به جا مانده از دهه ۱۹۷۰)

لبخندهای گم‌شده نخبه بالیوودی

به گزارش پیج (هنر سینما: art of cinema2018)، سوشانت سینگ راجپوت بازیگری که مرگ (قتل یا خودکشی) او این روزها تیتر خبرگزاری‌های سینمای هندوستان شده است. او رتبه هفتم در آزمون ورودی دانشگاه‌های هند را آورد و در دانشکدهٔ فنی دهلی مشغول به تحصیل در رشته مهندسی مکانیک شد. همچنین او برندهٔ المپیاد ملی فیزیک هند بود. اما پس از سال ها کار در سینمای بالیوود علیرغم جدیتی که از خود نشان میداد، مدام با بی‌مهری نورچشمی‌های بالیوود مواجه شد.

با احترام به تمامی طرفداران شاهرخ‌خان و سلمان‌خان و عامرخان و با قبول استعداد و توانایی بازیگری این افراد اما بشدت باید روی این موضوع تأکید کرد که تمامی این خان های بالیوود در اوایل سنین جوانی از سوی نسل قبلی خود حمایت شدند و بر روی پرده سینما به حد کافی حضور یافتند و درخشیدند اما حال، حضور آن ها با موی رنگ کرده و صورت بوتاکس شده با سن بیش از ۵۰ سال در نقش پسران سی و اندی ساله بشدت توی ذوق میزند. همچنین بازیگرانی چون عالیابات که توسط تبلیغات گسترده و حمایت های افرادی چون کارن جوهر توانسته ره صدساله را یک شبه طی کند، آزاردهنده جلوه میکند. این مرگ یا خودکشی یا قتل ،حاصل تمامی این مافیابازی و رانت هایی است که افراد از آن خود میدانند. در واقع انسان‌ها باید به این درک برسند که سن و موقعیت خود را بپذیرند و تصور نکنند به خاطر پول بیشتر و یا ارتباطات گسترده تر می توانند به راحتی بقیه انسان های با استعداد را کنار بزنند و توقع داشته باشند همیشه در اوج بمانند. همه ما پس از اوج باید فرود را بپذیریم حتی اگر نتوانسته ایم به اوج دل‌خواهمان در زندگی برسیم، باید سفر را به باقی انسان‌های تازه نفس تر از خودمان بسپاریم. کاش همه ما درس بگیریم ... کاش!

پی نوشت: همه ما در اطراف خود افراد با استعدادی که شاید به حمایت احتیاج دارند، خواهیم داشت پس شاید بهتره همه ما دور و برمون رو بهتر ببینیم.

fBQZiMiA1Kj1

بازی در نقش جوانی ۲۴ ساله، با سنی در حدود ۴۶ سال 

5bIMeuJqiV04

عالیا بات بازیگری که صرفاً به‌خاطر نفوذ پدرش علی‌رغم داشتن فاکتورهای بازیگری به حد کافی بهترین نقش‌ها در بالیوود را از آن خود می‌کند و حتی جایزه می‌گیرد

yU2iR5LZUmLD

سلمان خان بازیگری که همچنان با داشتن ۵۴ سال سن، علاقه زیادی به ایفای نقش جوانان ۳۸ تا ۴۵ ساله را دارد

AfXdZah63NGU

سونام کاپور از بازیگران بالیوود که از طریق پدر خود به راحتی وارد سینمای بالیوود شد/ تابناک باتو