به گزارش پایگاه خبری نشان :

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه مراسم بزرگداشت سرلشکر شهید ستاری و در جمع خبرنگاران، در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران جوان در واکنش به توئیت اخیر رئیس جمهور امریکا مبنی بر هدف قرار دادن ۵۲ هدف در خاک ایران اظهار کرد: آنها برای حفظ وجه خود این کار زشت و غیرقابل توجیهِ ترور سپهبد سلیمانی را انجام دادند.

فرمانده کل ارتش ادامه داد: آنها مجبور هستند سخنانی را بگویند تا آن کار زشت را تحت شعاع قرار دهند، اما در یک درگیری احتمالی آینده که بعید می‌دانم آنها جراتش را داشته باشند، مشخص می‌شود اعداد ۵ و ۲ به کجا تعلق می‌گیرد.

او در مورد راز وحدت بین سپاه و ارتش که هر روز هم بیشتر می‌شود، گفت: شهید سلیمانی نه فقط به ملت ایران بلکه به تمام جهان و حق‌طلبان تعلق دارد، این شهید بزرگوار متعلق به افرادی است که آرزوی جهانی بدون استکبار را دارد.

موسوی افزود: آحاد کارکنان و خانواده‌های ارتش پاره تن خود را از دست دادند و اگر به پادگان‌های ارتش سر بزنید می‌بینید که تصویر زیبای حاج قاسم آنجا هست.

فرمانده کل ارتش تصریح کرد: وحدت ارتش و سپاه ریشه در دفاع مقدس دارد، خون صیاد شیرازی‌ها و حاج همت‌ها برای دفاع از آرمان‌های انقلاب در کنار هم ریخته شده است.

او گفت: در زمان امام راحل دست فرماندهان سپاه و ارتش در دست هم گذاشته شد و سفارش فرمودند دستتان را از دست هم بیرون نیاورید و در زمان فرماندهی معظم کل قوا هم شاهد هستیم سیاست معظم‌له بر وحدت نیروهای مسلح است.

موسوی خاطر نشان کرد: امروز فرزندان جبهه مقاومت در لبنان، سوریه، عراق و دل آحاد ملت ایران برای حاج قاسم می‌تپد اما وحدت نیروهای مسلح بخاطر اهداف واحد و دوران ۴۰ ساله‌ای است که در جبهه‌ها کنار هم بودند.

گفتنی است دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا بعد از ظهر شنبه در توییتی نوشت: "ایران با جسارت زیادی درباره هدف گرفتن بعضی دارایی های آمریکا برای انتقامجویی از ما به خاطر خلاص کردن جهان از دست رهبر تروریستی شان که تازه یک آمریکایی را کشته و شمار زیاد دیگری را به شدت زخمی کرده بود صحبت می کند. تازه این صرفنظر از همه آدم هایی است که او در طول زندگی اش کشته بود...."

"از جمله صدها تظاهرکننده ایرانی. او درحال حمله به سفارت ما بود، و برای ضربات بیشتری در سایر نقاط آماده می شد. ایران سال هاست که چیزی جز دردسر نبوده. بگذارید این هشداری باشد که اگر ایران به آمریکایی ها یا دارایی های آمریکا حمله کند...."

"ما ۵۲ سایت ایران (معادل ۵۲ گروگان آمریکایی که ایران خیلی سال پیش گرفت)، و برخی دارای ارزش و اهمیت بالا برای ایران و فرهنگ ایرانی هستند را در تیررس داریم، و به این اهداف و خود ایران، به سرعت و به شدت حمله خواهد شد. آمریکا دیگر هیچ تهدیدی را تحمل نمی کند!"/باشگاه خبرنگاران