به گزارش پایگاه خبری نشان :

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) در پی شهادت سردار سلیمانی با بیان اینکه مردم نشان دادند حرکت حاج قاسم و جبهه مقاومت را قبول دارند، تصریح کرد: آمریکا در آینده نه چندان دور سیلی خواهد خورد.

سردار محمدرضا یزدی فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) گفت: متاسفانه آمریکا چند سال است بیش از گذشته بی‌تفاوتی و بی‌دقتی خودش در ارتباط با موضوع بین‌الملل را عیان کرده است.

وی با بیان اینکه اخیرا کاری که‌ آمریکایی‌ها کردند زیر پا گذاشتن تمام اصول حقوق بین‌الملل است، بیان داشت: آمریکایی‌ها علیرغم اینکه مدعی قانون‌مداری و ترویج آن در کل دنیا هستند دروغشان ثابت و مشخص شد به قانون هیچ اعتقادی ندارند؛ آنها دنبال یک اعتقاد به‌عنوان دهکده جهانی هستند که هر چه خودشان خواستند انجام دهند و آن را تبدیل به قانون جنگل کنند.

این فرمانده ارشد سپاه افزود: امروز ما در دنیا می‌بینیم همه مردم دنیا حتی کشورهای هم‌پیمان آمریکا از بدعهدی، بی‌قانونی و بی‌تفاوتی آمریکا نسبت به حقوق بین‌الملل ناراحت هستند اما متاسفانه به دلیل ضعف و عدم استقلالی که دارند، نمی‌توانند آن را ابراز کنند.

یزدی یادآور شد: آمریکا با این اقدامش نشان داد به حقوق بین الملل هیچ اعتقادی ندارد اما در آینده نه چندان دور حتما سیلی این کارش را خواهد خورد و ما به عنوان دفاع مشروع پاسخ این اقدام آنها را خواهیم داد.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله با بیان اینکه کار آنها بر خلاف حقوق بین‌المللی بود، گفت: سردار سلیمانی به عنوان یک مقام رسمی که حامل پیام رئیس‌جمهور کشورمان برای رئیس‌جمهور و نخست‌وزیر عراق بود به این کشور سفر کرده بود که او را ترور کردند.

وی ادامه داد: آنها مدعی هستند علیه تروریسم مبارزه می‌کنند اما نشان دادند خودشان مروج تروریسم هستند و آنها تروریسم دولتی را در گذشته پایه‌گذاری کرده و هنوز هم آن را ادامه می‌دهند.

این سپاهی ارشد درباره شهادت سردار سلیمانی و مناسبات منطقه، بیان‌ کرد:‌ راهی که حاج قاسم می‌رفت ماندنی است و ادامه پیدا خواهد کرد؛ مناسبات و مسائل منطقه به شکل گذشته ادامه پیدا خواهد کرد.

یزدی تاکید کرد: مردم در تشییع پیکر شهدای مقاومت نشان دادند که حرکت حاج قاسم و جبهه مقاومت را قبول دارند و در تشییع پیکر او مشخص شد مردم در کشورهای سوریه، عراق، یمن، افغانستان و ایران چگونه از راهی که شهید سلیمانی برای جبهه مقاومت تبیین کرده است، دفاع می‌کنند.

فرمانده ارشد سپاه با بیان اینکه در این مسیر کوتاهی و تعللی نخواهد بود، گفت: این اقدام دشمنان نابخردانه و احمقانه‌ بود اما باعث شد که جبهه مقاومت مستحکم و متحد‌تر شود و حتما بابت این اقدامش قانون شکنانه‌شان سیلی بر گوش آنها خواهد خورد./ایلنا