به گزارش پایگاه خبری نشان :

واکین فینیکس بلافاصله پس از دریافت جایزه گلدن‌گلوب آن را روی زمین گذاشت و به آن بی‌اعتنایی کرد و در ادامه حرف‌های انتقادی‌اش را زد، از جمله اینکه این‌ها همه برای پول درآوردن است و بازیگر برتر در این جمع حضور ندارد. او همه بازیگر‌ها را هم به باد انتقاد گرفت و گفت فقط حرف زدن و رای دادن برای کمک به استرالیا (آتش سوزی عظیم این کشور) کافی نیست و باید واقعا عمل کرد.

kBNeYYEijkcy

در میان بخش‌های مختلف گلدن گلوب ۲۰۲۰، بخشی که نبرد واقعی را دیدیم و هیچ منتقد یا طرفداری نمی‌توانست با قطعیت نظرش را بگوید، بخش بازیگر اصلی مرد بود. بخشی که هیچکدام از نامزد‌ها به دیگری برتری نداشت و همه شانس اصلی به حساب می‌آمدند. از کریستن بیل محبوب با نقش‌آفرینی معرکه در فیلم «فورد دربرابر فراری» تا آدام درایور با نقش‌آفرینی قدرتمند در فیلم «داستان ازدواج». اما بین همه این بازیگر‌های بزرگ و محبوب، واکین فینیکس با شاهکار خودش جوکر این جایزه را دریافت کرد.

اما واکین بدون حاشیه هم رفتار نکرد. او بلافاصله پس از دریافت جایزه آن را روی زمین گذاشت و به آن بی‌اعتنایی کرد و در ادامه حرف‌های انتقادی‌اش را زد، از جمله اینکه این‌ها همه برای پول درآوردن است و بازیگر برتر در این جمع حضور ندارد. او همه بازیگر‌ها را هم به باد انتقاد گرفت و گفت فقط حرف زدن و رای دادن برای کمک به استرالیا (آتش سوزی عظیم این کشور) کافی نیست و باید واقعا عمل کرد. رفتار‌ها و حرکات بدن او بخشی از حاضران و حتی کاربران فضای مجازی را نگران کرده است.

آن‌ها می‌گویند شاید بازی در نقش پرچالش جوکر روی فینیکس تاثیر گذاشته باشد و او همان مشکلاتی را تجربه کند که هیث لجر را به بن‌بست کشاند. حتی عده‌ای این دل‌نگرانی را مطرح کرده‌اند که او ممکن است به فکر خودکشی بیوفتد و نیاز به مشاوره و درمان دارد. فینیکس برای این نقش در میان نامزد‌های بفتا (اسکار انگلیسی) هم قرار گرفته و مطمئنا یکی از شانس‌های اسکار هم خواهد بود و باید منتظر واکنش‌های متفاوت او در این مراسم و برای دریافت دیگر جوایز هم باشیم./ایسنا