به گزارش پایگاه خبری نشان :

هنگامی که پلیس منطقه مرسی ساید انگلیس گزارشی از یک شهروند اهل این منطقه دریافت کرد هرگز تصور نمی‌کرد با ورود به خانه او با مار بوآ ۲.۵ متری روبرو شود. پلیس پس از حضور در آدرس اعلام شده و ورود به آپارتمان یک زن ناگهان با این مار بوآ روبرو شد. این زن که هویتش مشخص نشده حین مراجعه به حمام خانه‌اش ناگهان این مار را مشاهده کرد.

او بلافاصله با مرکز پلیس تماس گرفت و از آن‌ها کمک خواست. در تصاویری که پلیس مرسی ساید در صفحه فیسبوک خود منتشر کرده است این مار را در داخل حمام خانه این زن نشان می‌دهد.  

zN8WlE3vti1T

پلیس در ابتدا تلاش کرد تا این مار را به بیرون از خانه منتقل کند، اما با مخفی شدن این جانور در داخل خانه تلاش آن‌ها بی نتیجه ماند. سپس ماموران پلیس با همکاران خود در یک مرکز دیگر تماس گرفته و از آن‌ها که ظاهرا تجربیات زیادی در رویارویی با مار‌ها داشتند کمک خواستند. سرانجام آن‌ها توانستند این مار بوآ را که در زیر سینک دستشویی پنهان شده بود پیدا کرده و به خارج از آپارتمان منتقل کنند. این مار موقتا به یک مرکز محلی نگهداری حیوانات منتقل شد.  

etl4Mx5jsTsl

گفتنی است؛ ورود این مار بوآ به داخل این آپارتمان در انگلیس در حالی خبرساز می‌شود که دو سال پیش نیز ورود دو مار پیتون به داخل خانه یک زن  استرالیایی خبرساز شده بود. این زن که با شنیدن صدا‌های عجیب از حمام خانه‌اش از خواب بیدار شده بود پس از بررسی حمام ناگهان با این دو مار روبرو شد./باشگاه خبرنگاران