به گزارش پایگاه خبری نشان :

مصطفی صادقی: امروز در سراسر کشور جشن دموکراسی و تثبیت جمهوریت نظام برقرار است. نمادی از مردمی بودن نظام مقدس جمهوری اسلامی ، مساله ای که حتما امتیاز بزرگی در میان کشورهای اطراف و منطقه است.

بر خلاف تبلیغات گسترده اپوزیسیون و معاندین بر اساس گزارش هایی که از سراسر کشور رسیده است مردم تا این ساعت مشارکت قابل توجهی در انتخابات داشته اند‌. این یعنی همان همراهی مردم با نظام جمهوری اسلامی که همواره در طول سال های بعد از انقلاب وجود داشته است.

در این میان اما یه نکته قابل توجه در شرایط حساس روزهای اخیر نیز وجود دارد.

دیده شدن مواردی از ابتلا به کرونا و اعلام رسمی فوت چند هموطن بر اثر این بیماری نگرانی های طبیعی در این مساله را پدید آورده است که مسولان اعدام کرده اند تمهیداتی را در این خصوص اجرایی کرده اند.

شاید یک مساله مهم اما بی توجه باقی مانده باشد.

امروز مدارس به عنوان اصلی ترین حوزه های رای گیری در سراسر کشور شاهد حضور طیف های مختلف مردم است. آنها به راهروها و کلاس های مدارس رفته اند و حتی بعضا پشت نیمکت هد و صندلی هایی نشسته اند که کودکان و نوجوانان عزیز قرار است از ابتدای هفته از آنها استفاده کنند.

در خبرها خواندم و تصاویری را هم دیدم که اتوبوس های تهران با مواد ضدعفونی و بهداشتی می شوند.

به نظر حتما میبایست مشابه این اتفاق برای مدارس هم اجرایی شود. از وزرای محترم بهداشت و آموزش و پرورش عاجزانه می خواهیم دستور این اقدام را صادر فرمایند.

تاخیر و غفلت در این مورد حتما امری خسارت بار خواهد بود.

مردم دین خود را مثل همیشه ادا کردند ، شما هم دست بجنبانید.