به گزارش پایگاه خبری نشان :

او مرد ثروتمندی بود و عمارت های لوکسی در هنگ کنگ ساخته بود اما احساسات دخترش تنها چیزی بود که او نمی توانست با پول بخرد. جیگی دختر ایشان هیچ تمایلی به مردها نشان نمی داد تا اینکه مرد چینی اعلام کرد هر مردی دل دخترش را به دست بیاورد ۶۰۰ میلیارد پاداش خواهد گرفت. در قسمت زیر جزئیاتی از ۶۰۰ میلیارد پاداش برای ازدواج با دختر چینی را قرار داده ایم. برای افزایش اطلاعاتتان در این زمینه در نیک صالحی همراه ما باشید.

در سال ۲۰۱۶ یک مرد چینی برای ازدواج با دخترش شرطی عجیب گذاشت.

مرد میلیاردر چینی به نام سسیل چاو هرچیزی که می خواست داشت وی در زمینه ساخت و ساز فعالیت می کرد و عمارت های لوکسی در هنگ کنگ ساخته بود. تنها چیزی که وی نمی توانست با پول بخرد احساسات دخترش بود. دختر وی جیگی نام داشت و هیچ تمایلی به مردها نشان نمی داد. سسیل از این موضوع رنج بسیاری میبرد و سرانجام به صورت عمومی اعلام کرد هر مردی که بتواند دل دخترش را بدست آورد ۶۰۰ میلیارد پاداش خواهد گرفت.

در چین پس از دانستن نام و تاریخ تولد دختر، خانواده پسر به سراغ یک طالع ‌بین می‌رفتند و از او می‌خواستند تا پیش ‌بینی کند که آیا این دختر با پسر آن‌ها تطابق دارد و ازدواج آن‌ها پایانی خوش خواهد داشت یا خیر. در این میان طالع ‌بینی و موقعیت ستارگان در فرهنگ چینی نقشی بزرگ را ایفا می‌کرد.

ارائه هدیه نامزدی. اگر فرایند تطبیق خبر از فرخنده بودن ازدواج می‌داد، رابط ازدواج، هدیه‌ای را برای والدین دختر می‌برد و به آن‌ها خبر می‌داد که فرایند ازدواج می‌تواند ادامه پیدا کند.