به گزارش پایگاه خبری نشان :

به نقل از بی‌بی‌سی، یک مرد ساکن ایالت ایلینوی آمریکا به دلیل ترس از ابتلا به کرونا، با شلیک گلوله به زندگی خود و همسرش پایان داد.

پلیس اجساد این دو نفر را که یکی ۵۴ ساله و دیگری ۵۹ ساله بودند در خانه‌ای در شهر لاکپورت پیدا کرد. بنا به گفته پلیس، به هر دو نفر فقط یک گلوله شلیک شده بود و اسلحه در کنار جسد جسرنیک (شوهر) یافت شد. از هر دو نفر پس از مرگ آزمایش کرونا گرفته شد که پاسخ هر دو آزمایش منفی بود.

KIOLFJXIpvHF

خانواده این زوج به پلیس گفتند جسرنیک به شدت از ابتلای خود و همسرش به کرونا بیم داشت. شریفر (زن) به تازگی در تنفس دچار مشکلاتی شده و دو روز پیش از مرگش آزمایش کرونا داده بود که بنا به گفته خانواده هنوز پاسخ آن را دریافت نکرده بود.

تحقیقات پلیس نشان می‌دهد جسرنیک بدون هیچ جدال و یا برخورد فیزیکی تنها یک گلوله از پس سر به شریفر شلیک کرده است. پلیس در بیانیه‌ای اعلام کرد «با شیوع گسترده ویروس کرونا بیشتر خدمات تلفنی نیرو‌های پلیس مداخله در درگیری‌ها و منازعات خانگی بوده است.»

ایالت ایلینوی آمریکا با بیش از ۱۲ هزار مبتلا به ویروس کرونا و ۳۰۷ قربانی در میان سایر ایالت‌ها ششمین ایالت بزرگ است که درگیر این بیماری شده است.

با شیوع گسترده کرونا در سراسر دنیا، آمار‌ها نشان می‌دهد بر میزان خشونت‌ها و اختلافات خانگی نیز افزوده شده است. بنا بر اعلام سازمان ملی مبارزه با خشونت خانگی انگلیس به دنبال خانه نشینی افراد برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا در این کشور میزان خشونت‌ها نسبت به دو هفته پیش ۲۵ درصد افزایش یافته است./باشگاه خبرنگاران