به گزارش پایگاه خبری نشان :

هر یک از موجوداتی که روی زمین زندگی می‌کنند دارای شعور و خلاقیت ویژه‌ای هستند. مثلا در هنگام بروز خطر برخی فرار می‌کنند، برخی مقاومت کرده و از خود دفاع می‌کنند و برخی نیز مانند اردکی که سوژه رسانه‌ها شده با استفاده از شگردی خاص جان سالم بدر می‌برند. این اردک هنگامی که با خطر مواجه شده بود با تمارض به مردن از حمله یک سگ جان سالم بدر برد.

IowMnrd8RTfc

در ویدئویی که در فضای مجازی منتشر شده نشان می‌دهد این اردک پس از تعقیب شدن توسط سگ ناکهان خود را روز زمین انداخته و تمارض به مردن می‌کند. لحظاتی بعد و پس از منصرف شدن سگ از گرفتن اردک، این اردک از روی زمین بلند شده و فرار می‌کند. این ویدئو توسط " سوسانتا نادا " مامور اداره جنگلبانی هند در توئیتر منتشر شد. او در کپشن این ویدئو نوشت: «تمام بازیگری چیزی جز صداقت دروغین نیست. این اردک با تمارض به مردن از دست سگ گریخت.»

این ویدئو پس از انتشار در توئیتر تاکنون بیش از ۹۰۰۰ بیننده داشته است. انتشار این ویدئو با واکنش کاربران نیز همراه بود و برخی از آن‌ها با درج کامنت به آن واکنش نشان دادند. این اردک واقعا یک اردک باهوش است. خیلی سرگرم کننده بود.» کاربر دیگر در کامنتی نوشت: «بازی کردنی که شایسته دریافت جایزه است. خیلی جالب بود.»

گفتنی است؛ شگرد جالب این اردک برای فرار از دست سگ در حالی خبرساز می شود که اواخر سال گذشته نیز یک مرد هندی با استفاده از شگردی مشابه توانسته بود از حمله ببر جان سالم بدر ببرد./باشگاه خبرنگاران