به گزارش پایگاه خبری نشان :

وظیفه شناسی یک مامور پلیس هندوستان موجب شد تا او به سوژه رسانه‌های این کشور تبدیل شود. " دایاویر سینگ " که یک زن باردار را به بیمارستان رسانده بود به شکلی جالب از سوی مادر این کودک مورد قدردانی قرار گرفت.

Wih5QpLIf3U4

مادر این کودک پس از تولد نوزادش بخاطر آنکه همیشه به یاد محبت این مامور پلیس وظیفه شناس باشد، نام او را برای فرزندش انتخاب کرد. این اتفاق روز پنجشنبه و در دهلی نو رخ داد.

" آنوپاما"، مادر این نوزاد گفت که حدود ۵ تا ۱۰ دقیقه طول کشید تا این مامور پلیس خود را به خانه آن‌ها برساند. پدرشوهر این زن پس از بدحال شدن عروسش ضمن تماس با مرکز پلیس از آن‌ها کمک خواسته بود. در لحظه وقوع این اتفاق شوهر این زن در محل کارش حضور داشت. " دایاویر" بلافاصله با خودروی پلیس در خانه این زن حاضر شد و او را به بیمارستان " هندو رائو " رساند. این در حالی بود که ابتدا خانواده این زن درخواست آمبولانس کرده بودند، اما پس از گذشت ۲ ساعت آمبولانس در خانه این زن حاضر نشد.

kyto4plCRI2O

در تصاویری که منتشر شده است لحظه خروج این زن به همراه خانواده و همچنین این مامور پلیس وظیفه شناس را نشان می‌دهد. همچنین در تصویر دیگر این نوزاد تازه متولد شده دیده می‌شود. انتشار این تصاویر در توئیتر با واکنش کاربران همراه بود و بسیاری از کاربران این پلیس را مورد تمجید قرار دادند./ باشگاه خبرنگاران

WlhRH816wtiV