به گزارش پایگاه خبری نشان :

مردی می خواهد برای اینکه والدینش بدون اجازه اش او را بدنیا آوردند، آنها را به دادگاه ببرد

یک مرد 27 ساله از دهلی نو هند، می خواهد پدر و مادر خود را به دادگاه ببرد که او را بدون اجازه اش وارد این جهان کردند. "رافائل ساموئل" - فلسفه دان، معتقد است مردم باید از زاد و ولد پرهیز کنند، چون به دنیا آوردن موجودات دارای احساسات، بدون اجازه گرفتن از آن ها از نظر اخلاقی اشتباه است!

شکایت عجیب یک مرد از والدینش

"ساموئل" هیچ گونه مخالفتی با کودکان و یا خود زندگی ندارد، او به سادگی بر این باور است که این شکل زندگی که رضایت فرد را برای زندگی نمی خواهد درست نیست و نباید به جهان آورده شود تا در معرض دشواری های زندگی قرار گیرد.

این مرد هندی جوان از آنجا که او خود را قربانی "زندگی اجباری" می داند، قصد دارد که پدر و مادرش را به دادگاه احضار کند. ساموئل به روزنامه محلی گفت:" من می خواهم به همه بچه های هندی بگویم که آن ها به هیچ چیز بدهکار نیستند. من پدر و مادرم را دوست دارم، اما آن ها رابطه خوبی با من ندارند، بلکه مرا به خاطر لذت و خوشحالی شان دوست دارند.

زندگی من شگفت انگیز بوده است، اما نمی دانم چرا باید زندگی فرد دیگری را از طریق ریاضت کشیدن و رنج مدرسه رفتن و پیدا کردن شغل و کار کردن اذیت کنم، به خصوص وقتی که آن ها خودشان نمی خواهند وجود داشته باشند."

این مرد 27 ساله یک صفحه فیس بوک ضد ناتالیسم را اداره می کند که در آن به طور معمول پیام های ضد ناتالیسمی پست می کند، مانند " یک کودک را به این دنیا تحمیل می کنید و آن را وادار به داشتن شغل می کنید، آدم ربایی و بردگی می کنید؟ " یا "پدر و مادر شما به جای اینکه یک اسباب بازی یا یک سگ بیاورند، شما را آوردند، شما هیچ چیزی به آن ها بدهکار نیستید، سرگرمی آن ها هستید".

صفحه او تنها تعداد کمی فالوور دارد، اما به نظر نمی رسد رافائل به این موضوع توجه داشته باشد، بعد از آن همه ما باید از جایی شروع کنیم. ساموئل می گوید:" دیگر مردم هند باید بدانند که بچه دار شدن یک انتخاب نیست و باید از والدین خود بخواهید توضیح دهند که چرا آن ها را به دنیا آورده اند."

جنبش ضدناتالیسم هند اگرچه هنوز کوچک است، اما با سرعت ثابتی در حال رشد است و برنامه هایی برای ایجاد یک سازمان سطح ملی که در زمینه اشاعه آگاهی در مورد زندگی عاری از کودکان آزاد می کند، دارد.

استدلال آنها از اصول اخلاقی به منظور کاهش فشار بر منابع زمین و یا جلوگیری از فشار اجتماعی است. "پراتیما نایک" 28 ساله، فارغ التحصیل مهندسی و یکی از رهبران جنبش ضدناتالیسم می گوید:" این یک جنبش کاملاً داوطلبانه و بدون خشونت است. ما نمی خواهیم باورهای خود را به کسی تحمیل کنیم، اما افراد بیشتری نیاز دارند که بدانند چرا داشتن یک کودک در دنیا در حال حاضر درست نیست."/ برنا