به گزارش پایگاه خبری نشان :

وحید خزایی چهره جنجالی اینستاگرامی که سال ها قبل به دلیل رابطه غیر اخلاقی با دختران در ایران بازداشت و سپس به ترکیه متواری شد، بازهم حاشیه ساز شده است. خزایی این بار به دلیل کشتن سگ از نژاد پیت بال با ضربات چوب توسط پلیس ترکیه بازداشت شده است.

خزایی چندی قبل (به ادعای خودش) به دلیل توهین به آتاتورک (رهبر و بنیان‌گذار جمهوری ترکیه) توسط پلیس این کشور دستگیر و روانه دادگاه شده بود! وحید خزایی متولد ۱۳۶۴ در تهران است.

به ظاهر تحصیلات وی تا مقطع دیپلم است، کار وی در پخش مانتو و لباس زنانه می باشد؛ در ابتدا گفته می شد کارگر ساده بنگاه املاکی است، اما دروغ بود و حالا در ترکیه منتظر تایید پناهندگی آمریکاست!

آبان ۹۴ کانال ها و گروه های تلگرامی در حال دست به دست کردن عکس هایی از یک پسر با چندین دختر بی حجاب با پوشش خارج از عرف هستند، دقیقه به دقیقه بر تعداد این عکس ها افزوده می شود. کمتر از چند ساعت تمام اینترنت مملو از عکس های وی شده است.

تا اینجای ماجرا بیشتر فکر مردم مبنی بر لو رفتن این عکسا بصورت ناخواسته بود. ساعاتی نمی گذرد که کلیپی از پسر معروف تلگرامی پخش میشود که او در آن دختران در عکس رو خواهر و زن داداش و دختر خاله های خود معرفی میکند که در اثر دزدیده شدن گوشی اش لو رفته و در آخر می گوید. سخت پیگیر ماجراست و پلیس فتا پلیسی است که حواسش به همه چیز است.

بعد از ۹ ماه ویدیویی از وحید خزایی در اینستاگرام منتشر می شود که خبر خروج خود از ایران را برای همیشه اطلاع می دهد می گوید ترکیه است. خبر می رسد بعد از گذاشتن وثیقه نتوانست رضایت تنها شاکی خود را جلب کند و در نهایت فرار رو به قرار ترجیح داده است و از ایران رفته است، خبری که قوه قضایی تایید می کند. بعدها گفته شد او درخواست پناهندگی به  آمریکا داده و منتظر است بزودی به آمریکا برود./ کولاک