به گزارش پایگاه خبری نشان :

نامزد سابق داماد بطور ناگهانی و با داد و فریاد به محل برگزاری این مراسم آمد و به سمت عروس حمله ور شد و سر انجام داماد وارد درگیری لفظی با این زن شد. این اتفاق در پایتخت مکزیک و درمقابل چشمان وحشت زده مهمانان رخ داد. در قسمت زیر ویدیویی از حمله به عروس توسط زن غریبه را قرار داده ایم. 

حمله به عروس

عروس و داماد مکزیکی که در حضور مهمانان در حال جشن گرفتن بهترین روز زندگی خود بودند هرگز تصور نمی‌کردند که مراسم عروسی آن‌ها به جنجال کشیده شود. ورود ناگهانی نامزد سابق داماد به محل برگزاری عروسی و درگیری او با عروس موجب جنجال شد. این زن پس از ورود به سالن برگزاری عروسی مستقیما به سمت داماد و عروس که در انتهای سالن حضور داشتند رفت و با حمله ور شدن به عروس مراسم را بهم ریخت.

ویدئویی که توسط یکی از حاضران و با تلفن همراه تهیه شده است چگونگی وقوع این حادثه را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو مشاهده می‌شود این زن در حالی که شدیدا فریاد می‌زند ناگهان وارد سالن شده و به سمت عروس و داماد وحشت زده هجوم می‌برد. در این لحظه در حالی که برخی از حاضران تلاش می‌کنند مانع نزدیک شدن این زن به عروس و داماد شوند داماد وارد درگیری لفظی با او می‌شود. در این ویدئو صدای داماد شنیده می‌شود که بلند فریاد می‌زند: «او را بیرون بیاندازید.» این ویدئو نشان می‌دهد لحظاتی بعد این زن از دست حاضران فرار کرده و با رساندن خود به مقابل عروس و داماد به عروس حمله ور می‌شود.

این اتفاق در یک مراسم عروس در شهر مکزیکوسیتی، پایتخت مکزیک و در مقابل چشمان وحشت زده مهمانان حاضر در عروسی رخ داد. انتشار این ویدئو در یوتیوب با واکنش کاربران همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «مشخص است این مرد (داماد) آدمی کاملا غیرقابل اعتماد است.»

باشگاه خبرنگاران